今日7點大家姐打黎叫醒我..同我講話7點15分到KFC..我o晒咀..佢之後話二家姐冇打比你咩咁..我勁無奈..之後慢慢搞..7點20分出門口..之後到左KFC 杰少都係到估唔到..我到左就睇佢地溫..而家溫黎都冇用啦...大家姐同大姐夫勁親密咁啦..二家姐做電燈膽..做人做到佢咁真係失敗..杰少就玩電話..我都有睇佢玩..之後肥丸到左..成8點先到..食死佢..之後我地走果時已經同杰少,肥丸行快d..唔做電燈膽嫁啦..之後二家姐呢個on9係要做..前世未做過咁=.=2個字..『失敗』..
返到去Maths..做左幾題..亂做..之後唔識果d..寫晒唔識做落去..訓又訓唔到...都唔知做咩好..小息落左去食野..上到去世屎..好易姐..有溫呀嗎..點知..真係易到爆炸..放左學上去搵Miss朗誦..朗到12點幾..頂佢..死人二家姐係到我陪佢..因佢朗就衰..要留堂啵^^”又要拉埋我落水..不果之後都要一齊去買蛋糕比呀錕..所以做下好心等埋佢..
放左就去呀媽舖頭到唔知做咩=.=之後就出左去大埔壚買蛋糕..點知龔啟又跟埋我地..去到大埔壚我成身濕晒嚕..買完又去返呀媽到放底個蛋糕..之後去左惠康買野飲..係到玩左好耐先比錢..之後就各自各返屋企..我就去左大中還小說..又遲左一日=.=晒我8蚊雞..之後去搭車..等左咁耐都冇車..一路係運頭去大中果時同龔啟傾電話..最後我打左比勁多人..但因為一個人就收晒線..卡卡..返到去訓左教教豬..
|