今日工人冇叫我起身..仆佢街..成7點30先起身..之後用超快咁整好晒d野就出門口..出到去原來同一間果條友又係未上車..之後有73班車..我同佢就上去太和火車站轉火車飛返去學校到好彩冇遲到..呵呵..之後上上下堂..肚痛喎..仆佢街早知早退唔使上..不果又唔得..要上古(真)呵呵..到左lunch果時呀哥同e玲唔知做過d咩..蘇嘉敏佢話乜張世君同緊e玲行咩咁..成班就叫e玲做君嫂/張太..上地理堂果時陳俊杰話咩以後要叫呀哥做姐夫..之後呀哥叫我唔好理佢..我諗住玩下..點知呀哥嬲左我..shit..上古(真)果個係新miss黎幾好人呀唔錯..之後miss黎叫我入埋中樂團到..仲叫我參加埋呢個學制音樂節..返到屋企就同細老嘈..串到佢冇聲出仲加埋比呀爸話..低死>w<呵呵..比我拎返部腦就睇下呀哥有冇on..哄返佢..唔知點解唔想冇左呢個呀哥..人身第一次哄呀哥..哄返囉..呵呵..勁開針..之後老公打黎傾左陣..因要食蚊蚊呀..次次同老公傾傾下都要食蚊蚊既>∼<未食完就返入去打日記..e家開始日日會早d打日記嫁啦>v<”呵呵

|