今日勁開針..又到我最鍾意既家政堂..今次整石頭蛋糕(cookies)大部分都係家姐整晒..因我對ed野唔熟..所以家姐整得多過我...呀哥佢地整得勁快..第一組整完...拎材料果陣..我隻手仔有小小麵粉咁岩哥豬係我格黎..諗住整落佢臉點知唔中..整好放落焗爐之後就洗野..家姐洗..我過水..過完乾淨晒之後我隻手對果種洗潔精敏感..隻手手好痕..咁搞法大過點嫁人..不過咁就正明我係大小姐..卡卡..做唔慣ed粗重野..返到屋企諗住唔會訓...唉..點知又訓左..唔通係學校真係太累..上堂又訓唔到..之前既我一定訓到..上到f.2變左好多...起左身就重開機出去食飯..食完入返房同老公,哥豬,家姐傾msn..原來老公佢有諗過溝過條女嫁..嗚嗚><””灰爆..仲有e家我既呀哥只有:妖精之淚,剎神武,將軍..係得咁多..冇其他

|