今日比d雨聲嘈醒左....想訓多陣都唔得...所以起身換衫呀果d...之後出門口...落大雨...嗚嗚>.<書包濕左...出左一陣臭味...怪怪...等左陣先有車...諗住冇就飛的...飛去太和火車站之後搭火車返去搵e玲...我遲到了=,=去搵e玲果時見到肥丸..佢個頭好柒呀今日...今日好多野都怪怪...我返到去家姐都未返...我諗住打比佢...就上堂所以冇打..可能佢見落雨唔返瓜...到左8點35分家姐返黎...佢勁搞笑..成身濕晒行到就死咁...全班都勁笑...我又冇帶好多書...比人罸抄...多的是...lunch果時何卓峰唔知點解佢整到蘇嘉敏佢喊..之後熊貓佢地要何卓峰跪地同蘇嘉敏道歉...佢真係做左..成班係到笑...佢無奈咁返埋坐...(佢咁做都kai既傻仔真係傻仔...卡卡)返到屋企訓教叫細老6點30分叫醒我...真係叫左...小見細老咁乖=.=一起身就有人打黎係晴佢....打黎唔知做咩..又冇野講...痴線嫁...佢比我臭串完就收埋線..無奈瓜...之後就食蚊蚊...食完呀哥打黎又係冇野講既...所以打比老公佢...卡卡..同老公最多野傾...冇野打啦...唔記得晒

|