今日7點15分先起身..又唔夠時間啦><琴晚又唔記得拎家政堂要用既野..整到我冇得搭巴士..可以好早返到學校..唔使咁馬煩搭小巴..行到成身出晒汗(最憎)返到去學校唔見家姐同媽咪佢地..企係到都出晒汗..fuck..成身濕晒..冇野寫啦..到最後家政堂..整野食@@今堂整海綿蛋糕..聽miss講解都聽左成堂..唔夠時間整既..之後d仆街仔/女又唔帶野..整到我家姐果組要加左個人入黎...明玩野好加唔加係要我果組..加左呀蚊入黎..之後就開始整..整到放左學我果組個蛋糕都未整好=,-之後咪同家姐慢慢等囉..整好左..我同家姐食下..d味淡到爆..好似紙包蛋糕咁既味..落到地下見到e玲豬啵..佢話要食..所以比左d佢..佢話幾好味..呵呵..我同家姐既蛋糕有支持者啦..卡卡..返到屋企見肚餓食鬼左佢..凍左又幾好食..夜晚果時e玲豬話佢整親隻手手..哎唷..橙橙..可憐的他 ..返到屋企見到有枝紅酒係到就出去買可樂返黎..我飲紅酒冇可樂係唔得既><加埋晒正...呵呵

|