今日12點幾比呀爸叫左我起身食野...食完就打機因今日要去游水呀

之後家姐打黎本身佢諗住打黎叫我起身嫁...點知我起左身好耐....佢好開心..之後我話2點到太和商務等..點知我整整下野整到2點先飛出去搭車...好彩我早到個家姐..呵呵
之後就行去...到左swimming之後有條八婆唔比家姐佢入..我地同佢理論左好耐佢先比家姐入...呵呵....本小姐同家姐把口太勁啦
游游下我游到出左家姐佢唔識游之後佢遇溺..之後救返佢比佢攬住游唔到返去....企係到唔知做咩....哈哈....游到4點幾5點到...就沖涼去大中搵本圖書...冇晒>.<
諗住去踏車果時....呀爸打黎問我係邊....之後我同呀爸講(車)埋家姐豬佢....呵呵..家姐佢唔使行.....返到屋企食飯呀....打下機咁就一日
|