今早7點15分到先起身...之後整好晒d野就出門口..出到去搭車果到..我屋企果邊好多流狼狗..所以成日見到佢地...等過馬路果陣..有個男人整左下鞋果到叫隻蛔停係到..但隻狗冇聽仲跑出去..之後有嫁小型貨車果種啦...開得勁快咁車到隻狗..之後我睇下隻狗啦...不果冇行埋去睇下佢..佢冇流血..只係好辛苦咁><”好橙橙呀我最鍾意狗狗.但比我親眼見到佢咁>∼<我同隻狗都冇乜點同佢玩過但我見到佢咁我想喊><如果佢係貓呢我就話低死..(我好憎貓)放左學之後我問呀爸點解佢咁都唔流血..呀爸話佢一定內出血 好快死得...我見到佢真係好辛苦嫁..經過今次之後我要對我2隻狗狗好d..如果佢地其中一隻係咁.我一定喊到學都唔返幾日><””總知佢就好橙橙...今日放左之後係學校到勁搵個呀sir拎返條key 搵晒成間都唔見..就閃水..呵呵..之後睇下電話到見到老婆(e玲)佢打黎就打返比佢 佢話唔見左個銀包包..成90幾蚊喎..好過上次家姐啦成4百幾...希望老婆佢唔好唔開針啦^^
|