今日10點幾比老公叫左起身..因今日同小丸佢地出去打機喎...卡卡..呀晴後來話想黎之後老公話唔比佢黎..佢發脾4就cut左我線..之後咪同老公去搵小丸佢地...老公玩左1局就冇玩..玩玩下佢地走佬..去M K拎野同去左一間賣魔術野既舖頭..去完之後就去左鑽石山機舖又係玩佢地..老公冇玩到..行左陣就去9龍灣行街=.=行左陣我地就返屋企..上車之前錫左老公臉臉一淡就上車..卡卡..返到屋企就打比老公..傾左陣我要食蚊蚊所以收左線..之後呀媽佢話傾通頂喎..之後4條友傾..死人呀婆係咁嘈..我同呀媽一齊睇太空戰士7..係咁講d內容整到呀婆收左線..勁好笑..傾到咁上下呀媽比人話所以收左線..同老公佢傾多陣佢眼訓我又眼訓就訓教教..

|