今日竟然冇咩功課喎!!呵呵!! MATHS唸住好得閒啦!!死人JK又要我幫佢做功課喎!!我又唔知點解又心軟喎!!KY又係喎!!之後RE堂唱歌歌..首歌幾好聽呀!!仲發生左D野TAM[va堂係到畫畫好悶呀!!]小息又要開會喎!!T-T!!IS堂極好笑呀!!係到玩!!就嚟笑死我啦!!之後食飯飯我冇訂!!野食就同媚媚一齊食佢個飯盒!!lunchtime佢又叫我幫佢做剪報..ye我今次冇心軟呀!!勁呀我!呵呵!!放學米返屋企囉冇啦!!