Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
你我之間總有一點距離!!!!!!!!
好悶呀..得閒 就call我啦.....好好好好好悶悶悶悶悶呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>.<
 
 
wendyice

暱稱: 傻女~恩
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 ::

2006-12-11
2006-12-08
2006-10-29
心理測驗
2006-10-27


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


2006-10-29

今日就恐怖啦!!一起身就失聲啦!!真係講唔到野嫁!!好鬼辛苦呀~~

之後2點幾開始先講得野!!T-T

同呀媽去左拜山!!之後去左黃埔行街街..冇啦!!

同你地玩個心理測驗啦!!

假設有一款新的撲克,除了有原本紅心,街磚,葵扇及梅花的圖案之外,另有多一種的花樣,如果你有機會決定這種花樣的圖案,你從第一眼看,你會選擇下面哪一種圖案來做這第五個花樣?

A. 月亮形∼

B. 象棋形∼

C. 空心圓形∼

D. 漏斗形∼






訪客留言 (返回 wendyice 的日誌)


翟杏楠 於 2006-11-09 09:47 PM 發表:
hi!!!!!!!!!!!!!!!!(希望你可以記起我!!hahaha)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



荔枝` 於 2006-11-03 09:13 PM 發表:
HIHI* ... 仲記吾記得我係邊個唷? >V<" 我係歐蔚芝牙 ... 無無聊聊上左你日記 -V- 好耐都冇同你傾過計NAA… 之前有次等5C巴士,見到你同你牙媽一齊....=3= 但係你又睇吾到我WOO!>3< 不過算NA,有緣自然會見番面GE! 你呢排點AR? ...考試未呢? 我都就黎考試NA! 可能你睇到我呢個留言果時,已經過左11月啦!不過算NA!只希望你睇到...=] 我依家O係王仲銘既生活比小學果時差AR =.=" 不過又吾係話真係好衰果隻GE.....冇小學果時咁好LO!唉..我吾同你講NA,拜拜!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 wendyice 的日誌 ]