wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間:2006-04-02 09:59 PM

 

 

 

 

 



2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天

今個禮拜我多功課呀~

不過我真係唔想做呀~唉.........

今日冇咩野講~比d野你地睇~

 星座之流淚排行 ‥


第一名:雙魚座

雙魚雖然來者不拒,但是對每一段感情的認真,投入,是個非常難甩掉的星座,就算你有本事甩了他們,那麼,單是眼淚也能淹死你好幾次!
眼淚指數:95


第二名:巨蟹座
巨蟹座的女生非常自覺,你若提出“分手”二字,她便不會死纏,也不願用眼淚攻勢求妳可憐,但是一但回到溫暖的家裡,他可就在也忍不住了!
眼淚指數:90


第三名:射手座
別看射手女平常一副滿不在乎的樣子,其實在失戀的時候,他也能哭的肝腸寸斷呢!不過別擔心,那只是他們情緒的發洩,沒幾天就會好的。
眼淚指數:80


第四名:白羊座
剛剛失戀的白羊女可能會哭著喊著要踢妳咬妳...不過過不了多久,等事情平靜了,他們可能還有“再見還是朋友”的想法呢!
眼淚指數:72


第五名:天秤座
天秤的女生雖然不算柔弱,但是使起眼淚來攻勢來,大多男生也是不敵的;公平如她們,被妳甩了,說不定哪天會哭著像你討回公道呢!
眼淚指數:65


第六名:處女座
屬土像星座的處女女生,內心其實是堅強的,眼淚是她們的發洩,也是她們的戰術,她們並不是那麼容易死心的!
眼淚指數;58


第七名:金牛座
金牛的女生並不是那堅強的,一但感情一出現問題,勤勞的她們喜歡認真的投入工作,暫時地淹沒傷痛,就算有眼淚,也是在閒暇的時候。
眼淚指數:50


第八名:雙子座
雙子女生呀,最好的就是有人緣,看吧,她哭到一半就會有人找她玩啦,玩樂過後,什麼都可以拋到腦後啦!
眼淚指數:40


第九名:魔羯座
冷冷的魔羯座,就算你想要她大哭大鬧也做不出來,12星座的女生中,屬她們座擅長掩護自己的心情,她們不太會哭,所以要她們哭呀!難唷!
眼淚指數:33


第十名:水瓶座
瓶子的女生是熱情的,但她們也有冷酷的一面,你若對不起她,她那一面就會表露無疑了,事後你若是想挽回,難唷!
眼淚指數:25


第十一名:獅子座
獅子女生她們愛面子,怎麼會輕易的哭呢?心痛她們當然會,但是她們,只會表現出根本不在乎,最後傷心的反而是你。
眼淚指數:15


第十二名:天蠍座
12星座中最堅強的飛天些莫屬,她們是流血不流淚,其態度之堅決讓人望而生畏,除非驚天地,否則休想她們流一滴眼淚!
流淚指數:5

刊登時間:2006-04-01 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天

成個禮拜冇打日記喇~

唉.....呢排太忙喇~今個星期六,日都勁多野做呀~

講返上個禮拜日~

就同connie,janice,掃把去又一城做eng project~

首先去玩具反斗城~我地痴晒線咁玩人地d玩具~

又leg d衫黎玩~點知玩完之後~

我地就冇o麥野做~諗著影下相~點知影影下~

有個看更話唔比影禾~咁我地咪唔影囉~

打比mrs cheung ,佢又出左街~又唔帶手機~

我地咪冇得做囉~去睇人溜冰~

差唔多全部人都好勁~有個呀伯跟著d音樂o係道dance禾~

笑死我地~咁影左佢幾幅相tim~

之後~mrs cheung終於打返比我地~

我地就話比佢知唔影得相啦~

佢竟然教我地搵個人企o係相機前面扮野禾~

你睇下佢~為人師表竟然教d學生做埋d咁o既野~!!!!!

我地咪影囉~好快又影完~又冇咩野做~

之後行下玩下就走喇~

之後我同janice去旺中~因為佢要買禮物~

佢同我都買左條鏈~不過我買黎都唔方會帶嫁啦~

哈哈~我買左幾條都冇帶過~!!!!!!

之後就返左屋企~

之後今個禮拜都冇咩特別~但係就好忙~

今日~我陪掃把返沙籥~

大部分人都唔識~都冇咩做~佢間小學勁得意~

成間幼稚園咁~!!!!!^@^

聽講charlie入醫院呀~你冇事丫ma~

但喎~今日係馬文希生日~happy birthday 呀~!!!

 

刊登時間:2006-03-31 06:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]