wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天

今朝~我都算幾早起身~

9:00就起左身~比起平時~我已經早左好多~!!^o^

因為我今日要快d做晒d功課同溫晒d書~

之後同tungtung去街~!!!$%^@^

今日成3:00先出去~因為要溫書ma!~

咁呢就去左旺中喎~行左好耐~

就買左2件衫同一條褲~tungtung就冇買野~

丫~!!!!都唔可以話冇~佢買左包冷麵(我都有~)

同一串豬大腸~佢比左一舊我食~

勁勁勁難食~!!!!!!!!!但係佢竟然話好好食~

真係"超唔想死"~之後~我地諗著返奧海睇戲~

點知d time又唔岩~之後都冇睇到~

just食左個m記~就返左屋企~#%

o個時應該7點幾8點~其實我仲未溫完書嫁~

係咪好naughty呢~!!!!!^U^

我沖完涼~食完飯~都已經就快10點~

跟著就要溫書~有中文默書,IS test同中史班測呀~

多到咁~但係我本中文同中史書都o係locker~

所以我只係溫IS~不過just IS都溫到成1點幾呀~

加埋我都溫左5個幾鐘呀~多到咁~痴線嫁~

不過我溫左咁耐~希望聽日考好d啦~!!!!!@@#

刊登時間:2006-03-20 11:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天

今日上羽毛球堂~

痴左線~成9:00先出門口~

因為平時返8:10~所以慣左搭12出門口~

搞到遲左差唔多兩個字~

是但做完熱身~就開始~!!!

今日有兩個鐘~去到11點~

我都係做唔到呀sir教d野~!!

灰爆~跟著都係自己打~

打下打下好冇引~悶爆~

一係就我對面o個個打唔到~

一係就我打唔到~超無奈~!!!!!

我地打得咁差~!!@#

呀sir都好似放棄d我地咁~

理到唔理下我地(女仔)~

係o既~我地學極都唔識~

放棄我地係岩o既~

因為我都放棄左我自己~!!!

今日有好多校隊~搞到我地得好少場~!!!

又有個校隊比人罵~不過唔知罵咩~!!!

總知好"lor"~

上完堂~就行返屋企啦~

點知行到返屋企先記得要去圖書館<leg>讀書報告張紙~

玩左一陣電腦~就行返返學校~

個看更好好人~唔洗我登記多次~!!!

點知上到圖書館~關左門tim~

但係Mr.Fok仲o係道~

我諗著問佢可唔可以<leg>啦~

點知佢好冇禮貌咁講左一句<close alreally>~

就叫我走~呀伯~你好禮貌d好喎~!!!!

好采最後都比我<leg>埋先~!!!

跟著又行返屋企~返到屋企~

就玩電腦~咁就玩左一日~

死喇~一定要做功課喇~聽日諗著去街+ma~

刊登時間:2006-03-18 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天

今日test Math~

我就覺得唔難~仲幾易tim~

不過o個個都話好難~

我最高分o個題未做完呀~唔夠時間~

仲有兩題mc冇做~比多一分鐘我就做完嫁喇~=_=

可能係我做得太慢啦~下次我一定要做快d~

希望今次高分過Yanie啦~!!!

我唔可以次次都差過佢+ma~!!!!

今日最尾o個兩堂都係英文~!!!@#

我以為又會好慘~好悶啦~

好采佢派卷~仲講左成堂~<哈哈~!!!>

對卷o個陣~boutique o個題~

搞到成班都好唔"gur"~

我都覺得可以唔+s囉~都唔知有冇搞錯~

kathy仲激~唔知做咩~我都唔係好知咩事~!!@#

我just知o個肥M講左佢<你加唔加分都唔合格嫁啦~>

雖然呢個係事實~但係你都唔洗咁講呀ma~

好hurt人+ma~

放學去左圖書館做o個張library skill張紙~

本來就同埋Yanie,掃把一齊去o既~

不過Yanie又要去成長的天空面試~

掃把又唔可以留o係學校~好早就走~

咩都唔理就交左張紙~

我真係有d嬲~我都唔知我嬲咩~

嬲佢唔倍我??嬲佢咩都唔理??

我都唔知~我知我唔應該嬲佢~但係都係就有d嬲~

我真係唔明佢~張紙計+ma~

你咁多冇做~你都唔理~你just驚你呀媽罵~

你又話要成績好d~你有分又唔要~

我更加唔明你呀媽~佢要你考好d~

但係又唔比你留o係學校~

你做功課之ma~咁都唔比~

又話要個女成績好d~個女要o係係學校做功課都唔得~

小息同lunch有幾多時間呀~lunch唔洗食野牙~

真係好有問題~如果我係掃把~我一定罵返佢~

可能我真係同掃把係兩個唔同o既人o既關係~

唔可以理解佢啦~

跟著~我只好自己一個o係圖書館做埋佢啦~

做呀做~做到5:30~圖書館關門之前~我終於做完~

就返左屋企~

我覺得我一定唔可以過好似掃把咁o既生活~

我唔可以比人控制著~如果唔係會好辛苦~

自由**是我必須的~我都好唔鍾意呀媽問我去邊~

我會覺得佢好煩~我去邊咪去邊囉~

唔係做壞事咪得囉~我通常都唔是但答佢

<有野做or上堂or做功課>佢通常都唔會再問~

因為佢再問~我會好angry~

可能因為咁~我地o既關係都唔好~

不過好多時都係佢罵我~我好憎佢冇搞清楚d事就罵人~

我都冇錯~你做o麥罵我~我會好唔"gur"

成日屈我~呀哥<leg>你d錢去亂洗又唔罵佢~

問都唔問~!!!!我<leg>少少錢問長問短~

罵我亂洗錢~lunch又要我返屋企食~

省d~我真係唔明點解要我省比呀哥洗~!!!

好唔公平呀~!!!!%^&#$&^

 

刊登時間:2006-03-18 01:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]