| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
|
今朝~我都算幾早起身~
9:00就起左身~比起平時~我已經早左好多~!!^o^
因為我今日要快d做晒d功課同溫晒d書~
之後同tungtung去街~!!!$%^@^
今日成3:00先出去~因為要溫書ma!~
咁呢就去左旺中喎~行左好耐~
就買左2件衫同一條褲~tungtung就冇買野~
丫~!!!!都唔可以話冇~佢買左包冷麵(我都有~)
同一串豬大腸~佢比左一舊我食~
勁勁勁難食~!!!!!!!!!但係佢竟然話好好食~
真係"超唔想死"~之後~我地諗著返奧海睇戲~
點知d time又唔岩~之後都冇睇到~
just食左個m記~就返左屋企~#%
o個時應該7點幾8點~其實我仲未溫完書嫁~
係咪好naughty呢~!!!!!^U^
我沖完涼~食完飯~都已經就快10點~
跟著就要溫書~有中文默書,IS test同中史班測呀~
多到咁~但係我本中文同中史書都o係locker~
所以我只係溫IS~不過just IS都溫到成1點幾呀~
加埋我都溫左5個幾鐘呀~多到咁~痴線嫁~
不過我溫左咁耐~希望聽日考好d啦~!!!!!@@#
|
|
刊登時間:2006-03-20 11:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
|
今日上羽毛球堂~
痴左線~成9:00先出門口~
因為平時返8:10~所以慣左搭12出門口~
搞到遲左差唔多兩個字~
是但做完熱身~就開始~!!!
今日有兩個鐘~去到11點~
我都係做唔到呀sir教d野~!!
灰爆~跟著都係自己打~
打下打下好冇引~悶爆~
一係就我對面o個個打唔到~
一係就我打唔到~超無奈~!!!!!
我地打得咁差~!!@#
呀sir都好似放棄d我地咁~
理到唔理下我地(女仔)~
係o既~我地學極都唔識~
放棄我地係岩o既~
因為我都放棄左我自己~!!!
今日有好多校隊~搞到我地得好少場~!!!
又有個校隊比人罵~不過唔知罵咩~!!!
總知好"lor"~
上完堂~就行返屋企啦~
點知行到返屋企先記得要去圖書館<leg>讀書報告張紙~
玩左一陣電腦~就行返返學校~
個看更好好人~唔洗我登記多次~!!!
點知上到圖書館~關左門tim~
但係Mr.Fok仲o係道~
我諗著問佢可唔可以<leg>啦~
點知佢好冇禮貌咁講左一句<close alreally>~
就叫我走~呀伯~你好禮貌d好喎~!!!!
好采最後都比我<leg>埋先~!!!
跟著又行返屋企~返到屋企~
就玩電腦~咁就玩左一日~
死喇~一定要做功課喇~聽日諗著去街+ma~ |
|
刊登時間:2006-03-18 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
|
今日test Math~
我就覺得唔難~仲幾易tim~
不過o個個都話好難~
我最高分o個題未做完呀~唔夠時間~
仲有兩題mc冇做~比多一分鐘我就做完嫁喇~=_=
可能係我做得太慢啦~下次我一定要做快d~
希望今次高分過Yanie啦~!!!
我唔可以次次都差過佢+ma~!!!!

今日最尾o個兩堂都係英文~!!!@#
我以為又會好慘~好悶啦~
好采佢派卷~仲講左成堂~<哈哈~!!!>
對卷o個陣~boutique o個題~
搞到成班都好唔"gur"~
我都覺得可以唔+s囉~都唔知有冇搞錯~
kathy仲激~唔知做咩~我都唔係好知咩事~!!@#
我just知o個肥M講左佢<你加唔加分都唔合格嫁啦~>
雖然呢個係事實~但係你都唔洗咁講呀ma~
好hurt人+ma~

放學去左圖書館做o個張library skill張紙~
本來就同埋Yanie,掃把一齊去o既~
不過Yanie又要去成長的天空面試~
掃把又唔可以留o係學校~好早就走~
咩都唔理就交左張紙~
我真係有d嬲~我都唔知我嬲咩~
嬲佢唔倍我??嬲佢咩都唔理??
我都唔知~我知我唔應該嬲佢~但係都係就有d嬲~
我真係唔明佢~張紙計+ma~
你咁多冇做~你都唔理~你just驚你呀媽罵~
你又話要成績好d~你有分又唔要~
我更加唔明你呀媽~佢要你考好d~
但係又唔比你留o係學校~
你做功課之ma~咁都唔比~
又話要個女成績好d~個女要o係係學校做功課都唔得~
小息同lunch有幾多時間呀~lunch唔洗食野牙~
真係好有問題~如果我係掃把~我一定罵返佢~
可能我真係同掃把係兩個唔同o既人o既關係~
唔可以理解佢啦~
跟著~我只好自己一個o係圖書館做埋佢啦~
做呀做~做到5:30~圖書館關門之前~我終於做完~
就返左屋企~

我覺得我一定唔可以過好似掃把咁o既生活~
我唔可以比人控制著~如果唔係會好辛苦~
自由**是我必須的~我都好唔鍾意呀媽問我去邊~
我會覺得佢好煩~我去邊咪去邊囉~
唔係做壞事咪得囉~我通常都唔是但答佢
<有野做or上堂or做功課>佢通常都唔會再問~
因為佢再問~我會好angry~
可能因為咁~我地o既關係都唔好~
不過好多時都係佢罵我~我好憎佢冇搞清楚d事就罵人~
我都冇錯~你做o麥罵我~我會好唔"gur"
成日屈我~呀哥<leg>你d錢去亂洗又唔罵佢~
問都唔問~!!!!我<leg>少少錢問長問短~
罵我亂洗錢~lunch又要我返屋企食~
省d~我真係唔明點解要我省比呀哥洗~!!!
好唔公平呀~!!!!%^&#$&^
|
|
刊登時間:2006-03-18 01:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|