| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
|
今日呢~係星期六啦~所以要羽毛球啦~
今日係最後一堂喇.......我都係唔係好識~=_=
今日本來我就係遲到o既~遲左一個字~
點知呀sir仲遲過我禾~佢遲我2分鐘~
今日都係練返上堂o個d~不過今日有好多game~
坐係地下打球~好搞笑~!!!!!!
之後就自己打~其實我覺得咁樣好好嫁~
廢人"同"廢人"打~一定唔會進步~!!!!!
全部人一齊就有"勁人"有"廢人"~
咁先好玩+ma~^U^
之後就每人比返30蚊~返夠80%就有~
今日都算玩得最開心o個堂~!!!!
十個鐘o既羽毛球訓練班就完滿結束~!!!!!!$*%&

跟著~同connie去<leg>相機~
打比M Cheung~佢o係奧海睇緊戲禾~
我地唔洗去美孚<leg>喇~!!!!^o^
之後~佢地去意粉屋食野~
我地就o係m記~佢教左我點用~
講左好耐~!!!!我地食完~我就返屋企~
connie就去同學屋企~
|
|
刊登時間:2006-03-25 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
|
今日.......唔係好happy~
本來我都幾鍾意day3嫁~
不過~我就唔鍾意今日~~!!!!!
首先~我冇bring量體溫o個張紙~
又比人記低左~...........~_~
之後~都冇咩野~不過math堂~
竟然落雨~lunch又要"擔姐"~
一陣仲上P.E~唔知有冇得上呢~!!!!!
今日本來係9分鐘跑o既~要做體適能ma~!!!!
而家就唔洗9分鐘跑~就上左下堂o既排球先~
同埋o個一半體適能~姐係掌上壓,sit up,量脂肪,量柔軟度o個d~
今堂都一般啦~

之後放學o個時~yanie等緊我~
m cheung都係道~之後yanie同我係道傾計~
係企o係道o既~之後一大個水樽丟堆黎~
中左yanie個嘴~好大聲"拍"一聲~
跟著yanie禁著個口~Cry~!!!!!!
係咁流血~好似嘔血咁~好恐怖~!!!!
我地就叫m cheung啦~佢就叫我去office搵老師~
我咁岩見到DABBY WU,咪叫佢囉~
之後就下左去~見到yanie仲流緊血~
就叫左佢去sick room~叫Mr.fok去急救~
不過都應該冇野事o既~
最衰都係死人男班長同甄麒俊啦~
平時賤賤格格都唔理你地~特別係男班長~
扮晒野~以為做班長好威牙~又唔知mrs.yeung係亂叫人做~
以為自己做咁多核突野我地唔知牙~
個個都知~!!!!!又唔知自己黑人憎~!!!!
yanie,你冇事丫ma???? |
|
刊登時間:2006-03-24 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
|
今日~HOME-E堂~上needlework~
J Yim冇返~我地勁自由~
本來d材料係要問過佢先可以<leg>o既~
都唔可以<leg>好多~
不過個代課又唔知~我地係咁<leg>~
個道有兩大桶棉花(其實係人造纖維~)
我地係咁<leg>~20個人leg左差唔多一桶~
個個都一袋二袋~嚇死人~!!!!
痴晒線咁~唔知之後j yim發現,會唔會罵我地呢?? |
|
刊登時間:2006-03-24 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 33 | »
|