wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天

Yeah~!!!!Yeah~!!!!

終於都放假喇~不過好多功課呀~=3=

好不幸地~!!!我今日病左~Poor~!!!=.="

發燒~咳咳~感冒~今日成日塊面都紅"boxbox"~

好"興"......

今日終於都有Chapel~好開心~

不過我今日病~好辛苦~

所以冇o麥心機~

recess~做RE o個張紙~

好快就做完~

lunch!抄功課~連抄3樣~

抄左半個鐘~就抄完~

之後同掃把去canteen食飯~

英文堂~m cheung要走喇~

不過我地好似冇o麥反應~因為個個都想A Fung返黎~

不過好似學校請左m cheung~

(d同學講~我都唔知係咪真o既~)

A Fung已經好好好耐教我地喇~

好似就快有5個月~自從a fung冇返~

好似已經轉左9個老師~

m cheung係最耐o個個~

EN1個m wong走~d人又有歡送會~

又有好多人cry~

我地en3就.....不過係o既~唔同老師ma~

中文堂~都幾開心~不過就係最辛苦o個堂~

因為我lunch冇返屋企食藥~所以勁辛苦~!!!

今日真係挨得辛苦~

刊登時間:2006-04-12 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天

仲有3日先放假呀~慘........

好多學校都放晒喇~點解我地仲未放嫁~!!!!

今日tungtung返大陸喇~

有排先返~不過唔緊要~我仲有成3日先放假~

唔會悶襯我~不過你早d返呀~

我等住你出街嫁~

沈日前日都冇做功課!所以今日要努力喇~

唔講咁多~補返晒d math先~

努力~!!!加油~!!!

 

刊登時間:2006-04-09 04:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天

今日都冇咩特別~只不過我冇溫到IS Quiz~!!=@=

一定好低分喇~慘~!!!!呢排愈來愈懶~

唉.........

今日lunch又好忙~又係為左cookery個project~

愈來愈唔鍾意cookery~

放左學又係步操~不過今日勁少人~

去晒聖方濟o個歌唱比賽~早知我都去啦~!!!!!

得o個7丁友~太少人~所以好早就放喇~

你受異性歡迎o既程度

1. 你旅行時,最想去哪個地方? .`-`'`;y9^/c+U4d/|(}
A. 北京…………………………請移至問題2 www.starnichk.comxH$e+@uql1K
B. 東京…………………………請移至問題3
C.巴黎…………………………請移至問題4


www.starnichk.com^y{
Vce*c$v{

2. 你是否曾在觀看感人的電影時泣不成聲? 8j_9j'F(_5X        r
A. 是………………………………請移至問題4 StarNic 網絡社區 - 聊天交友、日記、畫板、留言、相簿、社區論壇。)T:G n4F5L;i8r eb
B. 否………………………………請移至問題3
V

3.如果你的男(女)朋友約會時遲到一個小時還未出現,你會...
A. 再等30鐘……………………請移至問題4

B. 立刻離開………………………請移至問題5 :C        |nd
s9
C. 一直等待他(她)的出現…………請移至問題6

 W
4. 你喜歡自己一個人去看電影嗎? 

A. 是…………………………請移至問題5                               B. 不……………………………請移至問題6

                                           5.當他(她)在第一次約會時就要求要吻你,你會.... ?*qwqV5N |
A. 拒絕……………………………請移至問題6
B. 輕吻他(她)的額頭……………請移至問題7
C. 接受並吻他(她)………………請移至問題8

 



6. 你是個有幽默感的人嗎? StarNic 網絡社區 - 聊天交友、日記、畫板、留言、相簿、社區論壇。2`O/FP'M"U
A. 我想是吧………………………請移至問題7
www.starnichk.com}vV!q#`
ks

B. 大概不是………………………請移至問題8

7. 你認為你是個稱職的領導者嗎?
A. 是………………………………請移至問題9
B. 不………………………………請移至問題10


WY
8. 如果可以選擇的話,你希望自己的性別是? www.starnichk.com:L#f%\,j-JJ
A. 男性……………………………請移至問題9
B. 女性……………………………請移至問題10
C. 無所謂…………………………請移至答案D

StarNic 網絡社區2j3`B(C}J8n
9. 你曾經同時擁有一個以上的男(女)朋友嗎?
A. 是………………………………請移至答案B
B. 不………………………………請移至答案A


;r)r^Q"G6D!L-c
*@.l3M{)s!z2~9lA
10. 你認為你聰明嗎?
A. 是………………………………請移至答案B StarNic 網絡社區'M&Z!Mm+Nr,B4T!G R+t
B. 不………………………………請移至答案C
Y7CgU1R zlw(Q-h

答案A : 恭喜!
你對異性有很大的吸引力!在異性的眼中,你有一種魅力。你不只有美麗的外型,而且有幽默和大方的個性。你應該是一個很有氣質的人而且深諳與人相處之道,你很懂得支配你的時間,所以你在異性之間很受歡迎。

 www.starnichk.com1j/r*q L:i&|
StarNic 網絡社區,StarNic,StarNichk,starnic,starnichk7u6@
]0H u'Jb6}

www.starnichk.comM4k-C:Q/UR5a8T9q
答案B : 很好! www.starnichk.comk$RwX.bl*mO
你很容易便可以吸引異性。但是你並不容易陷入愛情的陷阱。你的幽默感使得人們樂於與你相處,他(她)與你一起時非常快樂!


J0L6FX
答案C : 尚可!  
l9zF
t,Qa-sle        w_

你並不能特別吸引異性,但是你仍然有一些優點,使異性喜歡跟你在一起。你應該是一個很真誠的人,而且對事物有獨特的眼光。在你的朋友眼中,你是一個很友善的人。

 StarNic 網絡社區&X@GLzJ `
www.starnichk.comh        gw0F|,JI
6x7wKqIOPf
答案D : 哦嗚! www.starnichk.com^`1D ]q
你並不吸引異性。你並沒有十分淵博的知識,也沒有什麼特別的人格特質。對異性來說,你顯得過於粗陋,所以你並不受異性的歡迎。不過維納斯覺得即使你是這樣子也無須太悲觀,只要妳想改變,醜小鴨還是可以變天鵝的喔&n
 

刊登時間:2006-04-04 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]