| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 28 日 星期六  |
|
終於都宣完誓喇~!好開心呀~!
成個人鬆晒~!!!!!
不過入hall果陣lor死~!個個[[halt]](唔識串)唔到"
kitty叫錯腳""比人笑">_________<"
之後我竟然係道[[震]]~! 張sir o係我隔離"
[[震]]左成3粒字~!隔離唔知邊個"
係咁叫我冷靜d"唔洗驚"深呼吸"
其實我都唔驚"=____="我都唔知點解係咁[[震]]""
可能太攰喇~!不過真係好有問題,[[震]]"
隔離d人就係咁望住我[[震]]左3粒字~!
lor爆~!!
到我操,,,,又好似有d問題,,,,之後salute,,,,
嚇死個主禮嘉賓~!成手手汗"反光~!!!
之後換衫~!informal~!趕死我~!
背心,超短褲~!真係可以嚇死人~!
好采有頂帽~!!d人唔知我係邊個~!kaka~!
坐o係d f.1隔離~!佢地超白痴~!
係咁估我係邊個"又話咩英文堂坐[你]前面果個~!
總之就係咁估我係f.1,,,,,笑死我~!!!
仲要話,,,想知邊個,,,除左頂帽咪知囉~!
好采佢地都冇咁做~!嚇親人加ma~!
不過其實一定有好多人知好係邊個""
之後一講到我,,,,著橙色背心...白色短褲...
佢地一睇就知道係我,,,,個個望住我"
之後比人帶左出去.......
之後又換返u影相~!又趕死"""
影呀影~!
之後佢地玩水槍大戰,,,,,
個個都濕""特別係周sir同[林德x]~!
比人描住黎射~!濕晒~!kakakakakaka~!
咁今日就完喇~!好開心呀~!不過就攰死"
|
|
刊登時間:2006-10-29 10:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
|
好耐冇出街街喇"聽日無論如何都要出到呀~!
又過左一個禮拜,真係feel到有d辛苦,,,,
不過唔緊要~!生活要有d難度先會有進步o既~!
所以大家都要努呀~!成績係好重要,,,,,
不過開心就更重要,,,,不過我唔係叫你地唔讀書呀吓~!
聽日又要賣旗,要好早起身呀~!
6:30呀~!睇我幾乖,,,,,^U^ |
|
刊登時間:2006-10-20 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
|
邊個係第1000個瀏覽o個人呀~!
算啦,本來諗住送禮物o既"
不過佢唔留cm就算啦,,,,
今日真係好辛苦,6堂有4堂都有dict or test"
math堂仲要計好多數"
今日用腦過量"攰到死啦"要叉叉電呀>o< |
|
刊登時間:2006-10-16 06:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 33 | »
|