|
今日~朝咁早就要返去操喇~
9:00要返~不過我地都好早返~
我地勤力ma~好喇~操呀操~
佢地完全冇罵過我地~我覺得好恐怖~
唔通我地差得太差~令佢地心淡~連罵都唔罵我地??
三粒鐘後~我地放lunch~我地好快就食完~
因為我地要換u~估唔到~我地咁早返去換u~
最後都因為遲左~比林先生罵~
見到佢好唔滿意個樣~實在令我地難頂~
好喇~check u~check完就要去受死喇~
我地先行去旺角MTR 站~成大棚人係條街道行~
簡直大(失)車~阻住晒條路d人~
之後搭MTR~又霸晒成個車卡~
得一個站~有好多位~不過COMMENDER唔比我地坐~
話驚整X件衫~搭左車~就向KING'S PARK前進~
行上山~攰死喇~一條斜坡,又有N級樓梯~
未上到去操我地都攰死左喇~又好似上次區操咁~
我地係最遲先到o既~所以次次都冇練過~
我地企左o係king's park餵左一陣蚊~
就上drill ground~有人考緊~所以我地企o係出面等~
企左好耐好耐~隻腳係咁被吸血~
comment同林先生突然變得好好人~
叫我地唔好咁緊張~落到去~
仲未到我地考~睇到人地操得都ok~
之後就到126考~佢地操得幾好~
但係中間有個好搞笑~o個時~呀karen唔知做咩冇turn到~
但係個comment睇唔到~仲叫by the front quick match~
karen冇郁~其他人就走左~
得返佢一個~之後就叫karen above turn~
turn 左之後~就叫my the front quick match~
點知之前d人又行喎~超搞笑~
停左之後~就叫karen, my the front quick match~
行呀行~點知commender又有叫停喎~
搞到karen (mark-time)~之後叫佢停,行返前~
終於都齊返喇~搞左勁耐~連個考官都笑~之後都操得唔錯~
之後就到我地126a喇~因為企得太耐~
隻腳硬左~at唔到tenion~又落雨~
之後我地都OK~不過eyes right同轉o個時我地都有人錯手~
好快就考完~
考官comment:大至上操得唔錯~不過eyes right同(rilling)都有個別member轉錯手~
之後上返king's park~
其實charlie已經睇到個考官只係打左兩個交叉~
應該pass~不過上到去比林先生勁"散"~
話我地操得好差~比平時操得仲差~
仲話:pass係好采,fail係應該~令我地好驚~
我又開始懷疑charlie頭先有冇睇錯~
又大讚126~話操錯左都好冷靜~唔會無啦啦自己郁~
仲話操得比預期好~
將126讀到上天~126a踏到毫無餘死~
令我地hurt爆~如果今次pass唔到~一定好多人退會~
之後派result~connie一個驚訝o既表情~
李琳一個開心o既表情~林先生一個180度由黑色o既臉轉成笑臉~
我已經知道pass左~派pp簿~話睇下15頁有冇簽名~
有姐係pass左~我地一睇~冇o既~好采~
佢又話返係16頁~哇~差d嚇死我地~小朋友唔嚇得家ma~
好采有姐~唔係都唔知點算~
隻腳比d蚊咬到好"痕"~好辛苦~
好喇~終於走得喇~我地去toilet換衫~
之後同charlie等4個人一齊搭的士落山~
我地話去油麻地地鐵站~佢又話去佐敦地鐵站平d~
一定唔洗跳標~我地都話是但~
之後又話都係去返油麻地地鐵站~
我都知你想x多d錢~個標愈跳我愈心痛~
結果跳左好多次標~停車果時又跳多下~
個司機都握錢o既~成20幾蚊呀~上次都冇跳標o既~
下次一定唔搭佢o既~最後每人5.5~
我同heidy就搭小巴返屋企喇~
好喇~步操又告一段落~
我知commender們教我地係好辛苦~
今次真係好好采~pass左~如果唔係就浪費晒大家o既心血~
我又發現到原來神真係會幫我地嫁~
我沈日祈左三次禱希望聽日可以pass~
估唔到真係pass左~我真係feel到神幫緊我~
感謝主~!!!!!
|