wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天

今日~朝咁早就要返去操喇~

9:00要返~不過我地都好早返~

我地勤力ma~好喇~操呀操~

佢地完全冇罵過我地~我覺得好恐怖~

唔通我地差得太差~令佢地心淡~連罵都唔罵我地??

三粒鐘後~我地放lunch~我地好快就食完~

因為我地要換u~估唔到~我地咁早返去換u~

最後都因為遲左~比林先生罵~

見到佢好唔滿意個樣~實在令我地難頂~

好喇~check u~check完就要去受死喇~

我地先行去旺角MTR 站~成大棚人係條街道行~

簡直大(失)車~阻住晒條路d人~

之後搭MTR~又霸晒成個車卡~

得一個站~有好多位~不過COMMENDER唔比我地坐~

話驚整X件衫~搭左車~就向KING'S PARK前進~

行上山~攰死喇~一條斜坡,又有N級樓梯~

未上到去操我地都攰死左喇~又好似上次區操咁~

我地係最遲先到o既~所以次次都冇練過~

我地企左o係king's park餵左一陣蚊~

就上drill ground~有人考緊~所以我地企o係出面等~

企左好耐好耐~隻腳係咁被吸血~

comment同林先生突然變得好好人~

叫我地唔好咁緊張~落到去~

仲未到我地考~睇到人地操得都ok~

之後就到126考~佢地操得幾好~

但係中間有個好搞笑~o個時~呀karen唔知做咩冇turn到~

但係個comment睇唔到~仲叫by the front quick match~

karen冇郁~其他人就走左~

得返佢一個~之後就叫karen above turn~

turn 左之後~就叫my the front quick match~

點知之前d人又行喎~超搞笑~

停左之後~就叫karen, my the front quick match~

行呀行~點知commender又有叫停喎~

搞到karen (mark-time)~之後叫佢停,行返前~

終於都齊返喇~搞左勁耐~連個考官都笑~之後都操得唔錯~

之後就到我地126a喇~因為企得太耐~

隻腳硬左~at唔到tenion~又落雨~

之後我地都OK~不過eyes right同轉o個時我地都有人錯手~

好快就考完~

考官comment:大至上操得唔錯~不過eyes right同(rilling)都有個別member轉錯手~

之後上返king's park~

其實charlie已經睇到個考官只係打左兩個交叉~

應該pass~不過上到去比林先生勁"散"~

話我地操得好差~比平時操得仲差~

仲話:pass係好采,fail係應該~令我地好驚~

我又開始懷疑charlie頭先有冇睇錯~

又大讚126~話操錯左都好冷靜~唔會無啦啦自己郁~

仲話操得比預期好~

將126讀到上天~126a踏到毫無餘死~

令我地hurt爆~如果今次pass唔到~一定好多人退會~

之後派result~connie一個驚訝o既表情~

李琳一個開心o既表情~林先生一個180度由黑色o既臉轉成笑臉~

我已經知道pass左~派pp簿~話睇下15頁有冇簽名~

有姐係pass左~我地一睇~冇o既~好采~

佢又話返係16頁~哇~差d嚇死我地~小朋友唔嚇得家ma~

好采有姐~唔係都唔知點算~

隻腳比d蚊咬到好"痕"~好辛苦~

好喇~終於走得喇~我地去toilet換衫~

之後同charlie等4個人一齊搭的士落山~

我地話去油麻地地鐵站~佢又話去佐敦地鐵站平d~

一定唔洗跳標~我地都話是但~

之後又話都係去返油麻地地鐵站~

我都知你想x多d錢~個標愈跳我愈心痛~

結果跳左好多次標~停車果時又跳多下~

個司機都握錢o既~成20幾蚊呀~上次都冇跳標o既~

下次一定唔搭佢o既~最後每人5.5~

我同heidy就搭小巴返屋企喇~

 

好喇~步操又告一段落~

我知commender們教我地係好辛苦~

今次真係好好采~pass左~如果唔係就浪費晒大家o既心血~

我又發現到原來神真係會幫我地嫁~

我沈日祈左三次禱希望聽日可以pass~

估唔到真係pass左~我真係feel到神幫緊我~

感謝主~!!!!!

刊登時間:2006-05-27 11:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天

聽日就考步操試喇~好緊張呀~

我地都係操成咁~唉........

希望聽日個考官好人d~比我地pass啦~

如果肥左~我地就會成為銘基第一年肥左o既member~

好lor嫁~仲有,一定比人罵死~影衰晒銘基~

都唔知點見人~死啦死啦~

今次肥左d人都冇心再操喇~

我而家仲有d頭tim~仲唔死.....

唉~一切都係睇聽日喇~睇下好唔好彩啦~

好喇~我要早d訓喇~唔講仲多~

刊登時間:2006-05-26 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天

又成個禮拜冇打日記喇~

冇計啦~test完之後仲忙~

我直情係冇搞過部電腦呀~

日日都咁夜訓~就快死喇~!!!!#_#

而家日日都要步操~好陰公呀~!!!!

27號就要考步操試喇~

一定pass唔到啦~唉......冇時間喇~

憑你的直覺從紅色、黑色、黃色、粉紅色、綠色、藍色、紫色、棕色
這八種顏色中選出『你最喜歡的顏色』『你最討厭的顏色』吧!
OK!選好了嗎?
  
事實上,你最喜歡的顏色就代表『你隱藏的性格』,
你最討厭的顏色就代表『你的戀愛癖』,
想知道真實的自己是如何的惡形惡狀?趕快CHECK一下囉!



● 喜歡紅色(隱藏的性格)
喜歡紅色的人是屬於精力旺盛的行動派。
不管花多少力氣或代價也要滿足自己的好奇心以及慾望。
你充滿精神的態度,會感染你周圍的朋友。
但由於缺乏耐性,常常稍微不順自己的意,就會生氣。
不過天生樂觀的你並不會因為挫折而悶悶不樂,而想辦法當場解決。
對於阻擋自己幸福的人,則懷有很深的敵意。
一旦有事情發生,你總是先怪罪別人,這點對你相當不利。
如果對別人能夠以更寬大的心對待,相信你的人氣會更旺。
  
● 喜歡綠色(隱藏的性格)
喜歡綠色的人基本上是一個追求和平的人。
不過卻害怕獨處,喜歡群體的生活;
也與你擅長與周圍的人保持良好的和諧關係,總是給人親切溫和的印象。
而周圍的人也對你十分信賴跟崇拜。
不過,因為對每個人的態度都差不多,所以有時容易讓人誤認為是個八面玲瓏的人。
喜歡綠色的人十分上進,
但因為不喜歡在團體中太過突出,所以也會要求周圍的人一起奮發向上。
  
● 喜歡粉紅色(隱藏的性格)
喜歡粉紅色的人常常想讓自己呈現出年輕、有朝氣的感覺。
甚至希望在旁人的眼中是個高貴的形象。
喜歡粉紅色的人大多不是俊男就是美女,散發著一股讓人看到就很舒服的魅力。
不過,卻有強烈逃避現實的傾向。
因不擅長向人吐露心事,常常躲在自己的小天地之中。
又因不容易接受別人的意見,也不喜歡和人爭論,也常被當做是優柔寡斷的人。
另外,無法忍受現實的難堪及曾被信任的人背叛的人也會喜歡粉紅色。
  
● 喜歡棕色(隱藏的性格)
喜歡棕色的人個性拘謹,自我價值觀很強烈。
很怕因外來因素的介入,而必須改變自己。
但外表及處理事情的態度上,卻給人有一種很大的信賴感。
對人與人之間的厲害關係劃分的很清楚,所以容易給別人一種冷漠的傾向。
不過因為你耿直的個性,讓人很信服你,不知不覺中支持你的夥伴會越來越多。
  
● 喜歡藍色(隱藏的性格)
喜歡藍色的人是個很有理性的人。
面對問題常常臨危不亂,在起衝突時總是默默將事情化解,
等到該與以反擊時,一定會以很漂亮的手段讓人折服。
乍看之下應該人緣不錯,不過卻不擅與人交際,所以只和志同道合的朋友自組一個小團體。
常因堅持崇高的信念而受人尊敬。
絕對的堅持己見,對旁人的意見欠缺採納的雅量,
所以與人意見不和時雖然表面上不會顯露出任何不悅,但其實心裡很介意。
  
● 喜歡紫色(隱藏的性格)
喜歡紫色的人通常很多都是藝術家,容易多愁善感。
但機智中帶有感性,觀察力特別敏銳。雖然自認平凡,但相當有個性。
在公開場合中顯得沉默而內向。
但常常容易濫用你的感情,以致造成很多不必要的誤會,
這種不是惡意的濫情,在事後別人告訴你之後,你會很認真的反省,但也容易再犯。
  
● 喜歡黃色(隱藏的性格) [因黃色看不清楚,換另種色代替]
喜歡黃色的人富有高度的創造力及好奇心。
關心社會問題甚於切身問題,喜歡追求崇高的理想,尤其熱衷社會運動。
相當自信而且學問淵博,你也引此為傲。
看起來你好像社交家一樣,其實內心很孤獨。
所以,你絕對不會背叛朋友,也絕對不做沒有把握的事。
  
● 喜歡黑色(隱藏的性格)
喜歡黑色的人通常很積極。對未來會做很好的規劃跟努力。
即使外表不修邊幅,看起來還是很優雅、高尚。
在旁人的眼中,你是個有主見及應對得體的人,而你也希望在別人眼中是個不平凡的人物。
==============================================================================

◎ 討厭紅色(戀愛癖)
討厭紅色的人不喜歡別人跟他太過親近。
因為如此,對於突然來臨逼迫式的愛情你會臨陣脫逃。
其實你心裡是渴望激烈的愛情的,
但由於這種矛盾的性格,使你在感情的路上一直波折不斷,
這些波折也使你對愛情更裹足不前,以致錯失良緣。
  
◎ 討厭綠色(戀愛癖)
討厭綠色的人在心態上一直不希望變成大人,
所以在戀愛上來說,是希望備受呵護跟注意,希望對方不斷為自己付出。
因為這種不容易替對方著想的性格,常常說出傷人而自己又不自覺的話,
最後只會讓情人傷心。
  
◎ 討厭粉紅色(戀愛癖)
討厭粉紅色的人在戀愛上給人不夠坦率的感覺。
常常會對另一半所挑剔,即使對方送了禮物給你,
在說謝謝之前,還是會挑三撿四的說了一堆不該說的話。
老實說,你就是希望對方把你捧上天對你服服貼貼的。
  
◎ 討厭棕色(戀愛癖)
討厭綜色的人在戀愛上採取放任的態度。
喜歡主動、直接強烈的愛情,當遇到個性龜毛的對象,就會顯得急躁。
由於好奇心太強烈,常會被很多新奇的事物給吸引,以致常常忽略了情人。
而且想到什麼就去做什麼,人緣很好,這一點會讓你的情人感到不安。
和朋友相處的時間遠比情人還多,所以你的情人總有一天一定會離你而去。
  
◎ 討厭藍色(戀愛癖)
討厭藍色的人在愛情上尋求互補的對象。
如果自己欠缺才華則會特別崇拜有才華的人。
對你來,擁有自己所沒有優點的人,會讓你的生活更加精采刺激。
但這種性格很容易呈現疲乏,一旦遇到更厲害的對象,你馬上又會移情別戀了。
  
◎ 討厭紫色(戀愛癖)
討厭紫色的人,喜歡在戀愛上採取主控權。
與其說是為了愛而企求對方改變,不如說是希望按照自己的希望去塑造情人。
在愛情上的你很強勢,愛控制人,讓你的情人會忍不住想逃離你的身邊。
不過,因為你很有自信,所以就算情人離開你,你也不會太難過。
  
◎ 討厭黃色(戀愛癖) [因黃色看不清楚,換另種色代替]
討厭黃色的人在愛情上,喜歡將自己的價值觀強加在對方身上。
因此,尋找的多半是和自己相像或平凡的對象,
而絕對不會對無法預見未來的藝術家產生興趣。
但是跟自己太相象的人在一起久了,又覺得缺乏某種刺激而希望改變現狀,
實在矛盾極了。
  
◎ 討厭黑色(戀愛癖)
討厭黑色的人在戀愛上看來是個討厭被束縛的自由份子。
十分相信以自己的直覺選擇對象。尤其相信一見鐘情,
即使對方已有對象或家室,你也會不顧一切追求他,這點相當危險。
事實上身旁還是有很多會默默為你付出的人,值得你去注意的。

刊登時間:2006-05-19 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]