wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天

15號@@

我同charlie去左旺中行街~

係咁買野~因為今日帶左6百幾7百蚊出街~

收獲:1條,3件衫(有一件我已經唔係好鍾意),

1個銀包(我都唔知叫靚定唔靚),

一個背囊(又唔係好鍾意,因為會好易同人撞袋),

仲有一條超肉赤手鏈(有d比人[握]o既感覺

因為冇寫價錢牌,比佢刻左字先知要成50蚊~

刻野仲要手工費~之前都冇講~明玩野姐!!!

o個條o既死人手鏈~大家都個我唔鍾意戴野加ma~

貪得意先買~好肉赤呀~

仲有剪左個好7o既頭~唉....早知唔剪啦.....冇臉見人.....

16號@@

前幾日本來約左tungtung出街~但係.....

因為我剪左頭髮~所以我唔想出~

咁就放左人飛機........之後佢d親戚都黎埋~

想出都冇得出~不過我相信佢唔會怪我o既~

因為之前佢都放左我2次飛機~^U^

我就o係屋企玩下電腦~發下白日夢~睇下書就過左一日~

夜晚汁埋聽日去camp d 野~就訓覺.....

17,18號camp@@

今日去camp lu~本來約左charlie 12點樂富地鐵站等~

但係因為我要比張回條比佢mama幫我交~

所以要去埋佢屋企~所以突然改左個時候~11:30....

我就實趕唔到左~不過本來都唔會遲好多o既~

不過我落到樓下先發覺冇帶d回條~

就上返去拎啦~點知搵極都搵唔到禾~

最係成11:25先出到門口~唉....

我就想打比charlie叫佢唔好咁早出門口啦~

點知佢已經出左門~又冇帶手機~打左幾次都飛左去留言信箱..

晒左我幾分鐘電話費......之後仲要等錯車~

等左成6分幾鐘加ma....可能真係太耐冇搭MTR喇....

最後12:10先到....sorry,遲左8個字.....

之後就行返佢屋企~去到見到佢隻"喵"~

簡直係縮水版"喵喵"@@不過佢唔係貓仔黎嫁~

實在好得意~我同佢玩o既時候仲比佢"咬"~

不過唔痛o既~之後去買去camp d野食~

過馬路過得超危險~不過佢o個邊冇o麥車o既~

如果o係旺角~你咁過馬路就死左好耐~

我地去完7-11再去OK~勁掃野食~kaka~

之後去到彩虹地鐵站~話恆生銀行等~

點知有兩邊....我地就去錯左~搵返佢地之後~

就去搭小巴~行得慢到死~暈死我喇~

終於都到喇~原來又係form 1去o個個~唉......

一路都好悶~玩d野真係悶死我~

到夜晚BBQ~都唔錯~不過落雨...唔緊要,我地有大傘姐住~

不過仲係有水滴落黎~幾有氣氛@@

不過o個條紅色衫dede(其實佢係升form3o既)就黑人憎到死~

白白痴痴又成日尖叫~成日比我地串~

又比周sir玩~笑死我地!!!我地同周sir一路傾計一路燒~

知道左好多野~我知點分班喇~原來真係1-40名入~

之後睇埋英文~英文都得就入到喇~

仲有好多野~不過冇理由唱人~所以唔講喇~

我地B完之後D人仲燒樹葉~真係冇眼睇~

勁多煙~好似火(捉)咁~

之後返房沖涼~等到封塵.....

之後返去玩~玩下killer 果d啦~之後又傾下計~

突然佢地又發下癲~玩下枕頭大戰~

證實左佢地係"dogdog"地o既~我先唔同佢地一齊癲~

正o係佢地癲緊o既時候~我就食下野~聽下mp3咁啦~

因為佢地癲完又會正常返~之後玩下UNO呀,牌呀咁~

中途發生左借熱水煲事件~佢地問我地借啦~

咁"朱精"就好好心咁煲埋拎埋比佢地~

拎左幾次之後~就同佢地講佢拎得好辛苦~

不如佢地自己過黎拎~用完拎返過黎~

點知李LAM 竟然話話做O麥唔叫D FORM 1拎禾~

有冇搞錯呀~FORM 1都係人~你地自己要用~

做O麥唔係自己拎呀~個熱水煲係我地借返黎嫁~

仲要煲埋煲埋比你~你當你邊位呀~

之前仲要話我地自私~自己去借水煲唔幫埋佢地借~

食屎啦佢~一間房借到一個嫁咋~仲要拎鎖匙去借呀~

如果借到呀~我地點知你要呀~要又唔自己去借~

我地有咩義務幫你去借呀~仲話我地自私~當我地呀4牙~

之後自己入黎借仲要黑口黑臉~又叫我地針左先~

我地而家都唔想食杯麪住~你分明唔想拎返過黎姐~

我地都唔怪你~比你拎走~你仲要發脾氣~真係好唔gur~

去左呢個camp先知李lam係d咁o既人......

之後就玩到凌晨5點幾~"朱精"就一早訓左~

我地本來諗住唔訓嫁喇~話睇日出嫁~

點知講下講下講到個每日一篇~

點知羅小姐話佢一d都冇做過~我地咪話會比老師罵~

我地愈講佢就愈驚~冇心機玩~走左去訓~

搞到我地呢個通宵活動衰左~個個走晒去訓覺~

因為佢地聽日仲有個油旺camp要去~

驚聽日死晒~唉...有冇搞錯呀~我諗住唔訓加ma~

我都唔眼訓.....不過唔想訓都要訓...因為個個都訓晒~

我最後睇鐘o既時候已經係5點7~o個個已經聽到bird叫~

姐係就快天光啦~之後就慢慢訓著左~

破記錄呀~5點7!!!!!!我知我係最遲訓著o個個~

但係我係最早醒o個個~因為比我個電話鬧鐘吵醒左~

放o係耳邊~真係吵得醒喎!!!

charlie個電話鬧鐘就一直係咁ring~不過charlie都理佢~

繼續訓~最後都係我叫醒charlie~先熄左佢~

我對眼好紅呀~仲好痛~先訓左1個鐘+5個字~

不過之後玩都唔眼訓~d早餐好唔掂姐~

粥+炒麪+油炸鬼+腸粉~個look好唔掂~

見到都唔想食!!!!!個個都食左好少~

出去玩閃避球~第一局打和~因為只可以閃~

fok sir比人打中左~我地都話佢老喇~

走得唔快~之後第二局~可以接~玩到2打2~

我o個組餘返林先生同fok sir~之後林先生都比人打中左~

餘返fok sir~1打1~fok sir話自己係鋼門~

初初我地都唔信~點知最後fok sir真係win左!!!

之後我地自由活動~跟著食lunch~

個個都話唔食~因為見到個早餐~

點知lunch d 餸好好食~個個食到好飽~

之後就出camp喇~

我個lunch食左3餐呀~飽死我喇~

食lunch之前以為lunch好難食~又為左令個袋輕d~

所以食晒d零食...已經好飽~再加一個豐富o既lunch~

之後行左半粒鐘落山之後~全部人又去食糖水~

真係飽死.....

我發覺呢個camp可以睇清楚d人~我對好多人都唔同左睇法~

當然有好有壞啦~仲知道左好多野~

刊登時間:2006-07-19 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天

聽日就派成績按喇~唉......

各位同學~緊唔緊張呢?

我呢~心情就好復習o既~話緊張又唔係好緊張~

話唔緊張又好似有d擔心~其實-都唔係好緊張姐~

之前升中放榜我都唔緊張~而家又可以有幾緊張呢~

都係果句啦~改變唔到o既野就無謂去擔心喇~

之後o既事聽日先算啦~

訓日發生左d野=_=比派成績表擔心得多!!!!

刊登時間:2006-07-13 04:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天

放假放左個幾禮拜喇~

有時又返下學....而家完全地唔鍾意返學!!

就算冇功課做,都唔想返....因為返去實在太悶喇~

又要早起身~就算唔洗早起身~都唔想突然行返學~

不過..o係屋企,都冇o麥野做~

呢個幾禮拜都係睇下碟,玩下game,玩下msn,icq~

覺得有d虛度時間...雖然好輕鬆,好舒服~

不過屋企人返黎~又冇得玩~都唔知做o麥好...

唯有睇下書啦~不過我始終都唔係咁鍾意睇書.....

我發覺今年同上年...真係有好大分別~

上年..我一d都唔想放暑假~日日都想放學~

就算唔洗上堂~我都好想返學~

咁又係o既~以前咁好玩~而家呢...

就一d都發覺唔到返學o既樂趣......

寧願留o係屋企悶~都唔想返學!!!!

有d懷念小學哦....................

刊登時間:2006-07-08 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]