| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
|
又好耐冇打日記喇........實在係冇咩心情打~
加上而家o既日子都冇咩待特別,真係好無聊.......
到今日為止,先上左4日堂,仲要係summer time"
之前話咁快就過左嫁啦!點解我會覺得渡日如年,
日日都過得好漫長呢~!唔通係因為我專心左上堂!?
定係我上班冇同人傾計呢!?真係好悶......
係日子過得太唔充實!?我都唔知.....
或者係唔習慣掛.....但係又唔想做太多功課......
都唔知想點!?!
今日我同yannie,heidy,張欣同吳俊x食飯~
本來仲有YY o既~不過唔知佢去左邊~
之後我地竟然冇等到佢!!!真係有d良心過意唔去~
唔知佢最後點呢??會唔會好可憐呢???
不過算啦~都過左去喇"
我決定,我今年一定要努力讀書呀!!!!
仲有,我而家實行我o既慳錢大計!!
大家就唔好引誘我喇~!ka~!ka~!ka~!
我將o係之後為我個日記轉look@@
|
|
刊登時間:2006-09-11 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
|
今日會考放榜呀!!真係好~我呀哥入返原校@@
你估下佢幾多分??答案就係18分喇~
第2個好消息~就係我husband(電腦)終於都返返我身邊喇~
其實佢不嬲都o係我身邊o既~不過......
佢o係4號o個日比我呀爸襯我地唔o係屋企~
就"蚊"左佢條mon線.....唔比我地玩!!!!
最衰都係個死二哥~日日玩到凌晨3點幾4點先去訓覺!!!
日頭唔洗出街就成日係咁訓...
一有電話叫佢去玩就即刻死出去!!!
搞到我冇電腦玩!!!好采佢今朝因為呀哥分榜要上網睇野~
先拎返出黎~
之前...我過左勁勁勁悶o既兩日~
真係完全冇野做~勁想死!!!!d人又出晒去~
只可以靠我o既兩個知己(電視同電話)幫我解悶~
點知電視又冇野睇~打電話比d人又唔o係屋企!!!
真係悶到就快死~我只好去搵我兩個boy fd(野食同野飲)~
搵到佢地~就食晒佢地落肚~食左成幾粒鐘嫁~
終於消磨到我d時間喇~
沈日,我就忍唔住出左街~
都冇咩特別~睇左"加勒比海",都幾好睇丫~
之後去左個公園坐,好鬼死暈呀!!!!
好似暈車咁~個公園都唔知有咩問題~
上年去都冇野~不過今年次次去親都係咁....
返到屋企,到11點幾食左個梨~之後勁想嘔~
究竟咩事呀我???係咪食得太飽??
夜晚,呀哥,呀媽準備聽日放榜d野~
勁夜先訓~呀媽同呀哥都好緊張~
成晚為左好多小事吵左好多次~
不過都係因為太擔心聽日d野~呀哥又發下脾氣~
條mon線都係因為呀哥同呀媽係咁鬧我呀爸,佢先拎返出黎~
今朝就仲緊張~又為左屋企手提電話短缺而大鬧一餐!!!
呀媽又話想同埋呀哥去學校,呀哥又話唔洗~
叫佢o係屋企等電話~呀二哥又因為今日要出去~
又唔想比部電話呀哥~呀哥又要電話上網喎~
呀媽o個部又收得好貴~所以就要二哥o個部~
鬧下鬧下~呀媽又話呀哥,之前叫佢去買又唔買~
呀哥又話未睇arm.....之後都係拎左二哥部手機~
之前我呀媽就o係屋企等電話~
換晒衫,汁晒野準備~大約9點呀哥打電話返黎~
打黎話得左~見到呀媽笑到見牙唔見眼~
打電話問人~真係好!!!! |
|
刊登時間:2006-08-09 05:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
|
the game of <<10+1+8>>rules:
10:列出10樣最想做的事
+1:除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 .
+8:玩完呢個遊戲 ,
要再send比8個人玩過 ,
還要到這8個人的xanga留comment.
10樣最想做既事:
1.同d fd一齊住富豪d屋企^o^
2.印銀紙比自己洗
3.養狗,貓,兔仔,倉鼠同龍貓是但一樣,最好全部都一齊養啦
4.努力讀書,成績高過katie!!!!!
5.日日玩電腦,睇電視都唔會近視
6.同fd去camp,去旅行,去玩
7.環遊全世界
8.食晒全世界o既美食
9.去美容院整容變靚女
10.成為世界上最幸福,快樂o既女仔
christina既問題:對於tvb既所作所為有咩感覺? 唔錯,唔錯@@
kayan的問題: 唔洗返學既日子大家都做d咩呀? 有去玩,去玩同去玩o既""
janice's q:: 幾時得閒出黎玩呀? 好多時都得o既@@
ALISON's Q:你愛唔愛我? 你邊位?點解要我愛你??**
zoe 's question : 你願意同我一齊嗎? 我都唔識你o既""
Min's question::::最近有無比人打/喊過? 冇o麥試過,除左細個*
kristy's question_ 生日最想同邊個一齊過? fd,佢,,,,
kayan's guestion[[最仲意ge公仔係+v+? 玉桂狗,,,,
man 2's guestion :: 你宜家最愛係邊個" 你覺得我會話你知咩""
Higo's question: 你鐘意聽柴可夫斯基piano concerto no.1 or Chopin's piano concerto no.1? 咩黎嫁?你講d野咁高深o既""
HEIDY'S Q: 你覺得HUGO好唔好人?ok啦
WENDY'S Q:你覺唔覺得你自己好樣衰?
Tag比:
TUNGTUNG,GRACE,HEIDY,YANIE,ChengWingYan,Charlie,怡怡,katy |
|
刊登時間:2006-07-26 07:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 33 | »
|