wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天

又好耐冇打日記喇........實在係冇咩心情打~

加上而家o既日子都冇咩待特別,真係好無聊.......

到今日為止,先上左4日堂,仲要係summer time"

之前話咁快就過左嫁啦!點解我會覺得渡日如年,

日日都過得好漫長呢~!唔通係因為我專心左上堂!?

定係我上班冇同人傾計呢!?真係好悶......

係日子過得太唔充實!?我都唔知.....

或者係唔習慣掛.....但係又唔想做太多功課......

都唔知想點!?!

今日我同yannie,heidy,張欣同吳俊x食飯~

本來仲有YY o既~不過唔知佢去左邊~

之後我地竟然冇等到佢!!!真係有d良心過意唔去~

唔知佢最後點呢??會唔會好可憐呢???

不過算啦~都過左去喇"

我決定,我今年一定要努力讀書呀!!!!

仲有,我而家實行我o既慳錢大計!!

大家就唔好引誘我喇~!ka~!ka~!ka~!

我將o係之後為我個日記轉look@@

刊登時間:2006-09-11 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天

今日會考放榜呀!!真係好~我呀哥入返原校@@

你估下佢幾多分??答案就係18分喇~

第2個好消息~就係我husband(電腦)終於都返返我身邊喇~

其實佢不嬲都o係我身邊o既~不過......

佢o係4號o個日比我呀爸襯我地唔o係屋企~

就"蚊"左佢條mon線.....唔比我地玩!!!!

最衰都係個死二哥~日日玩到凌晨3點幾4點先去訓覺!!!

日頭唔洗出街就成日係咁訓...

一有電話叫佢去玩就即刻死出去!!!

搞到我冇電腦玩!!!好采佢今朝因為呀哥分榜要上網睇野~

先拎返出黎~

之前...我過左勁勁勁悶o既兩日~

真係完全冇野做~勁想死!!!!d人又出晒去~

只可以靠我o既兩個知己(電視同電話)幫我解悶~

點知電視又冇野睇~打電話比d人又唔o係屋企!!!

真係悶到就快死~我只好去搵我兩個boy fd(野食同野飲)~

搵到佢地~就食晒佢地落肚~食左成幾粒鐘嫁~

終於消磨到我d時間喇~

沈日,我就忍唔住出左街~

都冇咩特別~睇左"加勒比海",都幾好睇丫~

之後去左個公園坐,好鬼死暈呀!!!!

好似暈車咁~個公園都唔知有咩問題~

上年去都冇野~不過今年次次去親都係咁....

返到屋企,到11點幾食左個梨~之後勁想嘔~

究竟咩事呀我???係咪食得太飽??

夜晚,呀哥,呀媽準備聽日放榜d野~

勁夜先訓~呀媽同呀哥都好緊張~

成晚為左好多小事吵左好多次~

不過都係因為太擔心聽日d野~呀哥又發下脾氣~

條mon線都係因為呀哥同呀媽係咁鬧我呀爸,佢先拎返出黎~

今朝就仲緊張~又為左屋企手提電話短缺而大鬧一餐!!!

呀媽又話想同埋呀哥去學校,呀哥又話唔洗~

叫佢o係屋企等電話~呀二哥又因為今日要出去~

又唔想比部電話呀哥~呀哥又要電話上網喎~

呀媽o個部又收得好貴~所以就要二哥o個部~

鬧下鬧下~呀媽又話呀哥,之前叫佢去買又唔買~

呀哥又話未睇arm.....之後都係拎左二哥部手機~

之前我呀媽就o係屋企等電話~

換晒衫,汁晒野準備~大約9點呀哥打電話返黎~

打黎話得左~見到呀媽笑到見牙唔見眼~

打電話問人~真係好!!!!

刊登時間:2006-08-09 05:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天

the game of <<10+1+8>>rules:

10:列出10樣最想做的事

+1:除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 .
+8:玩完呢個遊戲 ,
要再send比8個人玩過 ,
還要到這8個人的xanga留comment.

10樣最想做既事:

1.同d fd一齊住富豪d屋企^o^

2.印銀紙比自己洗

3.養狗,貓,兔仔,倉鼠同龍貓是但一樣,最好全部都一齊養啦

4.努力讀書,成績高過katie!!!!!

5.日日玩電腦,睇電視都唔會近視

6.同fd去camp,去旅行,去玩

7.環遊全世界

8.食晒全世界o既美食

9.去美容院整容變靚女

10.成為世界上最幸福,快樂o既女仔

christina既問題:對於tvb既所作所為有咩感覺? 唔錯,唔錯@@

kayan的問題: 唔洗返學既日子大家都做d咩呀? 有去玩,去玩同去玩o既""

janice's q:: 幾時得閒出黎玩呀? 好多時都得o既@@

ALISON's Q:你愛唔愛我? 你邊位?點解要我愛你??**

zoe 's question : 你願意同我一齊嗎? 我都唔識你o既""

Min's question::::最近有無比人打/喊過? 冇o麥試過,除左細個*
kristy's question_ 生日最想同邊個一齊過? fd,佢,,,,

kayan's guestion[[最仲意ge公仔係+v+? 玉桂狗,,,,

man 2's guestion :: 你宜家最愛係邊個" 你覺得我會話你知咩""

Higo's question: 你鐘意聽柴可夫斯基piano concerto no.1 or Chopin's piano concerto no.1? 咩黎嫁?你講d野咁高深o既""

HEIDY'S Q: 你覺得HUGO好唔好人?ok啦

WENDY'S Q:你覺唔覺得你自己好樣衰?

Tag比:

TUNGTUNG,GRACE,HEIDY,YANIE,ChengWingYan,Charlie,怡怡,katy

刊登時間:2006-07-26 07:09 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]