| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
|
沈日"便服日,,,,,,,
返到學校,有D恐怖~!!!!
有D人著得好型"有D著得好怪"又有D好著得幾好"
我呢就,,,,,我自己都唔知點=="
Yanie,都ok o既,不過我覺得你件衫好細"
Heidy呢,好似專登扮緊.....(唔講喇")不過都ok~
ar晶著得好型呀,不過呢你企直d會更好睇,,,
Kanis就無話可說喇,太令令喇~!!!!!
今日間學校真係好奇怪,都係鍾意著校服多d~!
仲有Renee,真係..........""無言以對"
今日a班有個人著背心大露背"大家係咪諗到好吸引呢!?
其實佢"又肥,,,又矮,,,又有一個男仔頭"""
oh my god~!!!好噁心呀~!!!不過佢真佢好大擔呀吓~!
今日上堂都冇咩特別,不過CK WONG都著便服禾"
少見喎~!仲gel頭tim""
放左學呢,就有一粒鐘o既~本來諗著整board嫁,,,
點知返左屋企太耐,,,幫唔到手""
之後就上小提琴,好耐冇見喇,呀sir~!
我要調班呀~!衰人~!!!唔比我調~!!!
仲話我著便服坐檯似飛女~!
邊似呀~!之後就去左red cross團慶,,,
遲左成半粒鐘tim~!玩左好多game呀~!
超刺激呀~!有"踩氣球"啦,"火燒後欄",同"學校定向"等等~
超好玩呀~玩火燒後欄o個時,鍾沅淇成日走錯""
笑鬼死我~!學校定向就更加好玩~搵卡紙~
仲要一組捉一組~我地o個組係比譚琳芸o個組捉~
佢地實認得晒我地~!除左某幾個唔識我地之外,,,
成間學校先開左幾盞燈~超恐怖,行樓梯簡單[伸手不見五指]~
仲要驚比人捉~我地又唔好采,成日撞到佢地~
黑蚊蚊o係道跑樓梯,幾驚跌死呀~!
我地最後一張"有四隻貓o既地方"搵極都搵唔到~!
點知原來比人拎左~o係4c課室""
之後佢比返我地~我地就揾晒喇~贏左呀~!!!!
食野o個陣仲勁~!一開始,大家都去搶sushi,
因為一定唔夠~!點知謝嘉慧同Ella,每人一拎拎3件三文魚禾~
勁多人冇得食囉~仲要比d committee見到~!
係咁啤住佢地,佢地仲o係道係咁食~
超多野食呀~有剛才提到o既sushi啦~
puzzle啦,魚丸,牛丸,菠蘿腸仔,雞肉串,肉醬意粉,意粉,
炸雞翼,暑條等等等等,,,,,,,最後仲有林duck康o既蛋糕,,,
謝嘉慧同ella樣樣都食,食呀食,食呀食"""
仲要每人飲左5-7支紙包飲品"""真係令我歎為觀止~!!!!
佩服得五體投地~!!!!佢地點食得落嫁""
之後可能飽到跑唔[沃],冇玩到"學校定向",,,,
我地之後汁埋d野~最後抽獎~佢地竟然走先""
果然係食完就走呀吓~!抽獎都係抽唔中我""
不過我都預左~因為我咁大個女都冇o麥運,,,,
抽獎幾時都抽唔中我""""
今日呢,就同heidy教會d人去左梅窩o既大嶼山~去做義工,,,
探下d老人家~都ok好玩嫁~去o個時搭船都幾好玩~
去到,d老人家好得意~"冇牙"都唱歌~哈哈哈哈~!!!
去同佢地傾下計,玩下,送下禮物,,,,
就要返去喇~最衰係個天落雨,搵到我冇得去沙灘玩""
之後竟然話要搭車返去,,,,,冇得搭船=="
上左車,竟然冇位坐""站左一陣,[練臂力]"
格車真係好有過山車feel~不過當然冇咁刺激啦~
但係我都差d捉唔實,,,,之後去到東涌,要搭地鐵,,,
之後我同heidy好白痴咁去左欣澳搭迪迪尼綫搭格車車"
真係好令令嫁~!仲好少人,我地差唔多行晒成格車車呀,,,"
之後就搭返返去,返屋企lu,,,,
呢兩日真係巧kai先呀~!!!!!
不過兩人返到屋企都冇晒電,要充電(訓覺),,,,
不過其實都好夜先訓"
睇左一定要留CM呀~!!!! |
|
刊登時間:2006-09-30 10:29 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 33 | »
|