wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間:2006-10-03 06:48 PM

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天

沈日"便服日,,,,,,,

返到學校,有D恐怖~!!!!

有D人著得好型"有D著得好怪"又有D好著得幾好"

我呢就,,,,,我自己都唔知點=="

Yanie,都ok o既,不過我覺得你件衫好細"

Heidy呢,好似專登扮緊.....(唔講喇")不過都ok~

ar晶著得好型呀,不過呢你企直d會更好睇,,,

Kanis就無話可說喇,太令令喇~!!!!!

今日間學校真係好奇怪,都係鍾意著校服多d~!

仲有Renee,真係..........""無言以對"

今日a班有個人著背心大露背"大家係咪諗到好吸引呢!?

其實佢"又肥,,,又矮,,,又有一個男仔頭"""

oh my god~!!!好噁心呀~!!!不過佢真佢好大擔呀吓~!

今日上堂都冇咩特別,不過CK WONG都著便服禾"

少見喎~!仲gel頭tim""

放左學呢,就有一粒鐘o既~本來諗著整board嫁,,,

點知返左屋企太耐,,,幫唔到手""

之後就上小提琴,好耐冇見喇,呀sir~!

我要調班呀~!衰人~!!!唔比我調~!!!

仲話我著便服坐檯似飛女~!

邊似呀~!之後就去左red cross團慶,,,

遲左成半粒鐘tim~!玩左好多game呀~!

超刺激呀~!有"踩氣球"啦,"火燒後欄",同"學校定向"等等~

超好玩呀~玩火燒後欄o個時,鍾沅淇成日走錯""

笑鬼死我~!學校定向就更加好玩~搵卡紙~

仲要一組捉一組~我地o個組係比譚琳芸o個組捉~

佢地實認得晒我地~!除左某幾個唔識我地之外,,,

成間學校先開左幾盞燈~超恐怖,行樓梯簡單[伸手不見五指]~

仲要驚比人捉~我地又唔好采,成日撞到佢地~

黑蚊蚊o係道跑樓梯,幾驚跌死呀~!

我地最後一張"有四隻貓o既地方"搵極都搵唔到~!

點知原來比人拎左~o係4c課室""

之後佢比返我地~我地就揾晒喇~贏左呀~!!!!

食野o個陣仲勁~!一開始,大家都去搶sushi,

因為一定唔夠~!點知謝嘉慧同Ella,每人一拎拎3件三文魚禾~

勁多人冇得食囉~仲要比d  committee見到~!

係咁啤住佢地,佢地仲o係道係咁食~

超多野食呀~有剛才提到o既sushi啦~

puzzle啦,魚丸,牛丸,菠蘿腸仔,雞肉串,肉醬意粉,意粉,

炸雞翼,暑條等等等等,,,,,,,最後仲有林duck康o既蛋糕,,,

謝嘉慧同ella樣樣都食,食呀食,食呀食"""

仲要每人飲左5-7支紙包飲品"""真係令我歎為觀止~!!!!

佩服得五體投地~!!!!佢地點食得落嫁""

之後可能飽到跑唔[沃],冇玩到"學校定向",,,,

我地之後汁埋d野~最後抽獎~佢地竟然走先""

果然係食完就走呀吓~!抽獎都係抽唔中我""

不過我都預左~因為我咁大個女都冇o麥運,,,,

抽獎幾時都抽唔中我""""

 

今日呢,就同heidy教會d人去左梅窩o既大嶼山~去做義工,,,

探下d老人家~都ok好玩嫁~去o個時搭船都幾好玩~

去到,d老人家好得意~"冇牙"都唱歌~哈哈哈哈~!!!

去同佢地傾下計,玩下,送下禮物,,,,

就要返去喇~最衰係個天落雨,搵到我冇得去沙灘玩""

之後竟然話要搭車返去,,,,,冇得搭船=="

上左車,竟然冇位坐""站左一陣,[練臂力]"

格車真係好有過山車feel~不過當然冇咁刺激啦~

但係我都差d捉唔實,,,,之後去到東涌,要搭地鐵,,,

之後我同heidy好白痴咁去左欣澳搭迪迪尼綫搭格車車"

真係好令令嫁~!仲好少人,我地差唔多行晒成格車車呀,,,"

之後就搭返返去,返屋企lu,,,,

呢兩日真係巧kai先呀~!!!!!

不過兩人返到屋企都冇晒電,要充電(訓覺),,,,

不過其實都好夜先訓"

睇左一定要留CM呀~!!!!

刊登時間:2006-09-30 10:29 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天

暫時整到咁"

大家覺得有冇令到呢!?

刊登時間:2006-09-22 05:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]