| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
|
而家返學,,,,真係覺得好辛苦呀""
忙到就快死喇~!!!!又要test,,,,又多功課!!!
日日都唔夠時間用""日日都成1點先訓!!!
我就快暈低嫁喇!!!
Test"
中文考得好差T^T"
MATH果日又要病,,,冇測到"
計返上次,,,肯定高過測左!!!
不過就真係唔係好公平,,,搞到好多人都唔gur""
普通話就都還OK啦,,,
不過都係差嫁喇"
IS係生係死都未知""
今日ENG listening又有d冇做"
都唔方會高分嫁喇""
仲有PE,music同中史咋,,,,
一定要加油!!!!
攰死喇,,,我要訓~!!! |
|
刊登時間:2006-11-14 06:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 2 日 星期四  |
|
沈日去旅行呀~!好happy呀~!
我地第1班去到泥涌,,,,,
但係我地個爐唔知點解[透]極都[透]唔著.....
搞左成半粒鐘"d報紙都就快比我地燒晒~!
之後都要張sir幫手"又搞左好耐~!
終於都有d火"之後話要[潑]五分鐘,,,
[潑]到d手手腳腳紅晒"報紙又爛晒"
因為我地成班癲婆一齊係咁[潑]"
d報紙係咁打落人地隻手道"自己d報紙又係咁打落自己隻腳道"
咁我地就終於可以開始bbq,,,,,
燒呀燒"我都係食左一碟野咋"
之後淨返好多野"比我地放左個網落個爐道"
放晒d野食落去,,,,黎一個[[炭燒]]"
搞到d野"燶"晒"之後仲想拎比老師食^U^kakaka~!
 
我地d傑作**係咪都OK呢,,,,,
其實佢地O既另一面係黑色嫁~!!!!!KAKAKA~!
我地正想毒害老師^U^
不過最後我地都請左垃圾桶食"
之後打啤牌"玩左一陣就要玩班會遊戲>_____<"
悶到死"之後又打返啤牌,,,,,
打打下夾返d錢,,,,
之後呀CL呀sir以為我地賭錢"(呢個我估o既,,,)
走過黎問我地做緊咩"笑死xdd"
之後好快就要搭車走喇"傷心死>_<"
點知早左成4個字返到禾"搞錯呀~!!!
應該比我地玩多陣丫ma~!!!
咁今日就完喇@@
旅行d相相:http://photos.yahoo.com/wendykinyu |
|
刊登時間:2006-11-02 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 33 | »
|