wendykinyu
暱稱: Wendy
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (99)
好友名單
網站連結
126&126A_Xanga*
Amy_Xanga*
Charlie_Xanga*
Cherrian_Xanga*
Chole_Xanga*
Cindy_Xanga*
Grace_Xanga*
Heidy_Xanga*
Janice_Xanga*
Kanis_Xanga*
Kestal_Xanga*
Kitty_Xanga*
Nicole_Xanga*
Nikita_Xanga*
Rita_Xanga*
sammil_Xanga*
ShirleyTse_Xanga*
Verna_Blog*
Windy_Xanga*
WingYan_Xanga*
Yanie_Xanga*
Yvonne_Xanga*
Zita_Xanga*
血兒_Xanga*
等瑜_Xanga*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天

 今日超happy~!!!

因為終於都做晒功課喇,,,kakakaka~!!!

成日去左heidy屋企,,,

睇dvd+做語文活動^______^"

終於都搞掂左兩篇野喇~!!!!其實都唔係好難姐""

今日個唔知咩雞飯真係好辣呀~!!!差d噴火,,,kakaka~!!!

不過好好味~!!!!

要溫書呀~!!!!各位加油呀~!!!!

刊登時間:2007-01-02 05:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天

HOHOHO!!!!  X'mas勁happy~~

 

 

 

21/12

Christmas Concert~~

遲大到!!!! 呀媽竟然以為我唔洗返學~~

8:10自動彈起身~~超得意""

學校岩岩打鐘~唔知係咪o係個夢道吵醒左我呢^^

又要請假>_________<"無謂累人ma""

之後8:40就返到去~~坐o係miss lok隔離~超唔自然...

d節目都ok o既~~不過坐o係道就有d悶""

之後recess,,,4個字就係去左一個toilet~~

超充實""之後xdd坐左我果行,,,搞到唔夠位""

我就坐左o係heidy隔離^^gd!!!!

之後mr.kong唱歌,,,好緊張喎!!!不過都ok o既~~

落到黎仲震緊""又話中史呀sir唱o既""

不過我都覺得mr.kong似識唱歌多過中史呀sir似^^

之後最搞笑係"靚冬菇"o個part~~

張sir同d老師跳絲帶舞~~~不過一睇就睇到張sir""

高+著白色衫""勁搶眼,,,,kakaka~~

d舞姿超令,,,笑到我同heidy差d斷氣""哈哈哈~~~

平時d威嚴冇晒^^落到黎仲"撟"住隻手""

之後仲有個高form  d  o既姐姐同佢講"張sir,,,好掂喎!!!"

真係搞到我好想笑,,,不過堂堂一個大男人上台跳絲帶舞就真係好冇飛史""

咁算唔算犧牲色相呢!?好似又誇張左d呀可~~

之後一話走得佢即刻掉頭走^^

晏奏就有d悶,,,不過其實套野都ok嫁""

之後一打鍾,,就走lu~~

 

 

 

22/12

今日party,,,

又要去hall,,,都ok啦~~

返去玩game,,,,個個齊齊吹氣球""

勁勁勁多""之後玩整爆ball,,,超正!!!!

之後玩爭chair""第一個就輸左=_______=""

最搞笑係miss lok果句"點解濕o既,,,,"因為有好多口水o係入面囉!!!!

kakakakaka,,,xdd""

之後交換禮物,,,,送左個鐘比人>__________<"

有d後悔tim,,,,唔好嬲呀~~我會好傷心嫁""

你唔覺得佢好得意咩!?

之後食野~~隔離班中史呀sir補返唱歌,,,,

超熱鬧!!!!

好快又返左屋企lu~~

放假喇~放假喇~!!!!

 

 

23/12

今日,,,同教會d人去左bbq~~

好happy~~

食左勁多野~~

最搞笑係果個細路""浩然哥哥好靚仔呀""

kakakakaka~!!!!

臨走之前o係道飲紅酒~~好多個嘴嘴喎""

我明明就冇醉啦~~你地都傻傻地o既""

今日好開心呀~!!!!

刊登時間:2006-12-23 08:46 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天

嫲嫲生日快樂!!!!

沈日返左廣州,,,

好好玩呀!!!!

表弟勁可愛!!!!

夜晚果餐超正,,,

好味死!!!!

好想返多去幾次~~~

唔知點解D人個個都O係道狂讚自己D仔女,,,

連我呀爸都係""唔知係咪想嫲嫲開心D呢~~

所以就係咁講個個點叻點叻,,,,

真係好搞笑,,

不過今次真係好好返呀~~希望快D到新年,,

又有得返,,,,

沈晚返到黎好夜LU~~

做埋個死人HALLOWEEN ART WORK都成3點喇~~

好攰呀~~~

 

 

 

 

好開心呀~!!!!

終於都唔洗做功課喇~~~

玩多2日就放假喇,,,,

真係開心死我喇!!!!!

HAHAHAHAHA,,,,xdd""

 

 

倒數:  4日 後O既CHRISTMAS~~

刊登時間:2006-12-20 08:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]