| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
|
你好喇下,,,打埋d咁o既野~~
已經比我block左喇!!!!
咪打喇,,,唔係我改password嫁~~~
就快christmas喇xdd"
好開心呀=]"
而家好有聖誕feel lu,,,之前總覺得唔夠聖誕feel~
我終於知道點解喇~~就係因為唔夠凍喇""
而家就好好feel喇=]]"
今日去左星光大道訪問tourist"
都好玩過想像中o既~~
落雨""又好凍,,,不過都幾好feel""
之後先話張紙唔洗交,,,早講ma~
唔洗我同heidy作野作得咁辛苦""又周圍搵人訪問~~
早知就行下玩下算啦~~不過望住個海真係好舒服~~
不過就凍左d""又令我發覺我唔係好驚凍嫁咋~~
好有feel!!!!
去左星光大道~~
冇幫到謝美恩佢地decorate課室tim~~
唔知佢地整成點呢!?
唉,,,今日又比人擇黃紙>___<"
真係好失敗"""兩張喇!!!!!
不過好采仲係上學期za,,,
如果唔係下個學期張cert又冇埋就死得~~~
下學期一定要做返乖乖女,,,唔可以比人擇黃紙!!!!!
|
|
刊登時間:2006-12-15 08:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
|
而家同念華何o係library,,,,
本來呢,,,就諗住去computer room做CL o既,,,,
點知呢個就仲未開喎,,,,搞到我同念華何呢就o係library道hea~
真係好無聊,,,,,
呢篇野係我用倉頡打岀黎嫁,,,,係咪好叻呢~~
wakakakakakaka~~~~~~~~~ |
|
刊登時間:2006-12-02 10:08 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 33 | »
|