〝細味過去的 珍惜擁有的 盼望未來的 〞
〝你要知道 人所擁有的 不只那麼少〞
wengsu
暱稱: 不得了
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
最新文章
稚嫩的過去,如果有如...
成長...吧
朋友
唉....難以開口
久違的感覺 在此刻......
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 1 月 12 日  星期三   落雪


電燈泡 分類: 未分類

唔知點解呢個死人天氣我好有感覺上QOOZA 可能以前我都係咁既天氣度玩QOOZA 所以一到左咁既天氣就會諗返上QOOZA

4度~ 今日居然得4度~我都係反左學校先知 我一落到樓上~FU一大淡氣~哇~好正呀 好多白煙 呢一個係我冬天做中意做既小動作~

今日已經考到第3科嚕~ 唉~感覺就係一天比一天差 天氣也一天比一天冷 我的心情就一天比一天低落

不是成績不好~ 總覺得身邊有些事情是不對勁的 但又說不出來是什麼

呢幾日 我都一直係度做電燈膽~仲要好大好閃果隻...溫習又去做 放學又去做 我自己都唔知自己搞咩...

不過做電燈膽都唔好受既....因為所照既位置 仲刺眼過我呢隻電燈膽

係琴晚有個朋友係咩心事~係..又係呢個問題

我都唔知點答佢~我果陣時既心情同依家一樣...都係咩都諗唔到

之前有一排就係~個心好亂~一諗野既時候 果D野就會係腦海度飛黎飛去~

而依家就係咩呢..靜到咩都無

我都唔記得左答佢D咩嚕~總之呢個話題飛左就係啦~

 不過我依家呢個狀態好岩同人傾計>.<






訪客留言 (返回 wengsu 的日誌)


ia780910 於 2011-01-12 10:50 PM 發表:
同哥哥傾吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]