多個月沒有上來 唯一有動態的就只有我那位好兄弟 而且一大排都是他的
我發覺好多人都已經荒廢左qooza 包括我在內
可能多左facebook既關係 再唔會好似以前咁 係度打blog 睇人地既blog
我仲記得整個blog既原因係咩
好簡單 純發洩
還有
找女朋友
依家諗返起其實好白痴 咁樣搵女朋友?!
係 我確實係咁諗...
上一篇BLOG已經係5月既事
5月到依家12月究竟發生左咩事?
沒錯 有一段桃花
不過是一段只有一個月既爛桃花
說真的
我把這個一個月的爛桃花完完全全的當作是我的初戀了呢
抱歉 還未親過嘴 第一次還在
很水吧
不是啦~我覺得還好 因為學懂更多
經過今次 下一個會更幸福
我說的
現在的生活啦 還離不開魔獸世界 而已還是不斷的占在我的世界
愈占愈多
其實說到尾都是自己想逃避現實而已
快要念大學了 到內地里去
心里興奮又帶點傍徨
更捨不得的是家人和倆位好兄弟
沒事的
念大學才幾年而已 而且我還能回來呀~
怕什麼
我是這樣跟自己說的
2012究竟會否沒日?
我怎知道
管它的沒日
管它的世界大顛覆
只要我一日存在這世界上 就有更多的人要我去追隨
有更多的事情要我去尋找
很喜歡這樣的方式打BLOG
只是我喜歡~
|