今日去左我地高二班第一次搞既活動~
感覺都唔錯丫>< 好多靚女~
雖然食得唔多飽 但係都玩得幾癲 幾開心~
其實這次活動 整體上都很好
見返以前小學既同學~頂..個個都咁鬼靚仔
唉...我以前小學都好靚仔架..一上到初中就變哂樣
變到依家咁 嗚~無人要
只係..有一點美中不足
又是自己的思想
對
我又想其他事情了