原來淨係得我地KY放假架炸~好多學校都要返學~KY真夠HEA....考完試要放返幾日假比D老師...
排戲既日子又到啦~今係呢個比賽好大獲呢 皆因依家有好多問題 驚入唔到決賽
排下戲都好既唔駛每日都無所事事 同埋可以返去見下自己想見既人^.^
本來約左好友去買東西的...看來這個計劃要告消了不好意思呀 2位兄弟!!
呢段日子淨係狂聽一首歌 依家上哂腦+_+ 訓教 沖涼 行行下路都可以唱出黎~真係不得了
佢都講得岩既 我阿哥就話不得不頹廢 但係我有得選擇既情況之下 我都唔想跟埋佢一齊咁落去既
都係時候要訂個目標比自己
|