開學啦~ 第三段開始了
不過學都未返~就已經放左幾日假~返唔夠幾日 又放個大假~
哇...依家高二級真係愈來愈過份 愈來愈多人拍拖
係..呢D野 唔駛留意都可以睇得到 更何況我是特別敏感果隻
最令我感到難堪的是
傾完果D野之後個心即刻DOWN哂落黎..以為可以玩魔獸黎填補一下暫時既空虛 誰不知點卡既壽命就係呢個時候結束了
然後我呆呆的看著電腦 上一下FACEBOOK 心里頭像空洞一樣似的 什麼都沒有了
把網頁關掉後 噢..對了 該去修頭髮了 本來想叫杰杰陪我既 不過佢有一個更值得佢去陪既人
唯有自己去了
|