回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 0
累積人氣: 3775
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 13 日  星期二   酷熱


13/07/2010 分類: 未分類

今日既心情好好=]

番學撞到YOU,,

岩岩5點幾落街買野食....

見到.....某某+某某,,

哈'XD

去完M記買$20蚊,,再去買雞蛋仔...

**haha...今日既心情大好=]

我琳今晚應該吾會再失眠嫁啦=]

^^期待聽日既黎琳....=]

 

 

 

 

 

2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


.....PK=] 分類: 未分類

3日都無用過電腦啦....

有68個鐘無用過了....

無啦啦=]又比d百婆煩=]

唉....=]心情吾好...吾講啦~]

 

 

2010 年 7 月 8 日  星期四   酷熱


see劇... 愉快 分類: 未分類

岩岩,,又開始咗煲...詐欺游戲2啦...//

坐到個屎忽好痛....

SAY SORRY 分類: 未分類

08/07/2010  (四)

SORRY....

今日同琴日我都無好好利用時間....(做功課)#

其實...我由星期2就覺得....

做功課..好生苦...(可能...因為最近都發生咗...好多問題)

所以....直到今日我都吾想再..做功課~

SORRY....

我又令你失望了....><(Yan都知近1個月我都變緊)

近1個月黎,,我都變得...喜歡在家中發呆....

以前,,我覺得發呆係曬時間的=]

到咗,,依家我就覺得發呆係1樣好好既野...=](因為...吾洗煩-.-自己),,所以到咗依家..我好中意留在家中發mo啦~

可能....突然無咗D fD+知心朋友....(我適應吾到...所以就喜歡留在家中發mo了-3)

一下子....好多朋友,,突然變番..得1個人既時候...(我都好吾寫得)

(E1種感覺,,吾係1般既人,,可以感受得到><)

所以...依家...見到佢地既時候,,我都會不知不覺間覺得難過.../__\

以前,,有你地的日子,,好開心...一起經歷咗好多野=]

我講真=]有你地既日子...總覺得好幸福=]

不過....呢種日子好快就過了...要同過去講88

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010 年 7 月 6 日  星期二   酷熱


煲完了....=]一起做功課吧~! 傷心 分類: 未分類

愛就宅一起....煲完啦~

有咩好看....??

點解得12集嫁....

禁快就see完....

其實...最近呢個星期我都係到煲劇...

呢兩日都無做過暑假作業了....

再吾做...遲D就會好忙...

但係一D都吾想再做...

可能最近只喜歡出街+訓教+煲劇...

所以慢慢就吾想再做...功課了///

我識人...已經做曬暑假作業了(4本)...

佢只得三篇作文未做...

佢真係好勁....

相比...我只係做完一本Maths....

唉....仲有38日就要交功課了...-3

都吾知會吾會做吾曬....(好怕做吾曬)

聽日早上要早一D起身做功課.....

#我地一起+油做功課....///