08/07/2010 (四)
SORRY....
今日同琴日我都無好好利用時間....(做功課)#
其實...我由星期2就覺得....
做功課..好生苦...(可能...因為最近都發生咗...好多問題)
所以....直到今日我都吾想再..做功課~
SORRY....
我又令你失望了....><(Yan都知近1個月我都變緊)
近1個月黎,,我都變得...喜歡在家中發呆....
以前,,我覺得發呆係曬時間的=]
到咗,,依家我就覺得發呆係1樣好好既野...=](因為...吾洗煩-.-自己),,所以到咗依家..我好中意留在家中發mo啦~
可能....突然無咗D fD+知心朋友....(我適應吾到...所以就喜歡留在家中發mo了-3)
一下子....好多朋友,,突然變番..得1個人既時候...(我都好吾寫得)
(E1種感覺,,吾係1般既人,,可以感受得到><)
所以...依家...見到佢地既時候,,我都會不知不覺間覺得難過.../__\
以前,,有你地的日子,,好開心...一起經歷咗好多野=]
我講真=]有你地既日子...總覺得好幸福=]
不過....呢種日子好快就過了...要同過去講88
|