回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 3
累積人氣: 3768
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 1 日  星期四   酷熱


好....肚餓..../// 呆滯 分類: 未分類

琴日同表妹(琪琪)傾電話~佢今年要選科了,無想過佢細我一年,

依家竟然同我同級了.....;)琴晚無野食....所以個肚就好肚餓了....///

如果琴日有出街的話就吾會肚餓了.....**(我真係好笨)

2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


2010-06-29 分類: 未分類

                                                                    29/06/2010     17:37 (晴)

                                                                       ..........今日係最後一日要番學的日子...了///

                                                                             到了今天...還沒有番學,,真令人擔心佢了...

                                                                       不知...他的身體有冇好??...不知...他過得好不好??

                                               5日都...佢GE消息....了

                                                              好想到佢....

                                                                           好想候佢....

                                                                                            好想....好想....

                                               我有好多野..都好想..;:;但係......無勇氣做....///

                                                              只有默默地..支佢~

                                                                             心佢...///吧~!

                                                                                       不能說的秘密....**(對我來說..很對他說)

   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       其實..真係同你;)

    .....今日天氣好好,,不如出街行下啦~

***不能說的秘密...又點開口對你說//呢...

/___\=]超級...吾想禁快就開始呢個悠長的假期....///

....-3-.......英文吾合格=]

要番學;

-3-;

吾都想番~!...@@

--------------------------------------------------------------------------

一切都要劃上句號。了嗎..??

真的...這樣做;

無fD做;

................

------------------------------------------

TODAY~

番到屋企就有得....

用電腦了~VERY HAPPY....(好無奈-.-)

聽日就開始吾洗番學啦...

雖然吾洗番學....好HAPPY,,

但係我又減少一個機會同佢講野了~

雖然我知道佢吾係屬於我...

但係不禁地....又留意了他///

------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

                                 

 

   

 

 

 

 

 

.....?? 分類: 未分類

一切都要劃上句號嗎...??

2010 年 6 月 27 日  星期日   晴天


後悔當日~! 分類: 未分類

27/06/2010     15:55

呢幾日...///都有落狗屎....呢幾日我一有時間就反省....

如果...當時我無把你激嬲就好了><

雖然吾知你係咪重嬲個單野....

但係...都已成事實了~

 

 

.....要做陌生人嗎?? 分類: 未分類

真的要做陌生人....嗎....??