06/07/2010 (二)
我想作嘔....
我個班竟然有個女仔話自己令...(嘔+無奈)
佢令?無野呀....(自己照下塊鏡先啦)
又話自己好多fD.....(...其實係班上都無咩人同佢講野既...)
又曬自己條仔好有米....(明明散咗)
又話自己好多條仔...(o咗囉~@@...)
成日係MSN講人壞話....(...超黑人憎...囉~)
又話我成績點點...(佢成績又吾係好好,,成日係到扮曬野...真係嘔)
又係到話我身邊既人係奇珍異口獸囉....(佢摺埋啦~)
佢真係...好討厭=]
依家覺得佢好反感.....
--------
今日去咗科學館...
原本仲以為科學館係無野行...
點知...原來都ok多野行//
今日...無咩野發生--好開心,,
如果往後GE日子都可以禁就好了#
---------
今日4點7就放咗啦~!
.....仲飲咗杯...勁難飲既野(百香果緣茶)
真係好鬼難飲...**(飲完仲搞肚)
--------
煲劇時間又到啦~
吾講啦....//88
|