回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 4
累積人氣: 3769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


lala....今日悶爆...// 分類: 未分類

05月23日 ~ ! 星期日

今日一早就比人嘈醒咗.....同佢傾咗兩分鐘到....又訓返....//

12點幾又起返身,,

2點食午餐,,

3,4點去洗白白同做功課,,

5點韻人一起出街,,

6點又同佢send msm

7點打blog.....]]''

---------

講真....今日過得好悶囉....

總知,,我就約佢出街la...起碼,,....吾會咁Q悶呀.....

如果,,屋企部電腦吾係壞咗的話,,我都吾會同佢撘線啦.....//

比人吾會就吾好啦....!

''有D人好中意搞大D野.....;)"-3-

---------

琴日...= =''超黑仔...狂比人鄙視...細路都鄙視

死人頭.....人see我see.....鬼"劇

傷心囉....

算啦....吾講啦....//

---------

掛念你的;)"人~!.....><

---------

!!!哈.....see你點see.....kai 咗的我..

 

 

 

 

 

2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


........奇;)" 分類: 未分類

05月20日 ~  Aiko"生日快樂

係前幾日,,經常都有好多好多GE野發生係我身邊的;)"**而且,,琴日都吾例外.....-3-"

今日....雖然冇野發生,,但係都有d好怪GE感覺.......//

-----------

算啦.....吾講啦//!!!!@@

講d開心GE野先.......

今日比人讚.....^u^

唉......但係上P.E堂個陣,,全部的體能測試";都吾合格,,搞到勁傷心.....嗚..嗚//T3T

放學...個陣又要操,,(死咗....++)

----------

返到屋企,,吾知邊個又打黎.....個電話勁震,,超無奈....

----------

好野,,明天吾曬返,,開心中~^^!!!!

哈哈.....岩岩又有個kai子(姓朱)打黎韻我wow....佢都低能既,,佢問我明天出吾出去wow....

佢竟然叫我明天返崇真囉.....//但係我一d都吾想返囉.....//

哀到打#133囉.....><唉...佢仲同我講,,過多陣又會打黎喎,,勁傷囉...吾該.....

吾想理佢,,我琳到啦....//

一陣,,佢打比我...我就同佢講:)"我識你嫁...等佢冇野講先.....$%

佢真係好Q煩.....

----------

Yeah~!....就快8點啦,,開心中....我要玩電腦啦!!!!.....88//

 

 

 

 

2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


05月17日~淩晨1:33 不安 分類: 未分類

05月16日  ~  星期六  (晴)

今日我超低能,,爆咗D"吾英該比人知GE野.....

搞到單野愈來愈誇張.....我都吾想同人地講嫁,,不過吾知點x又講咗出去囉....

搞到全世界都好憎我....e.g.JO-MA,,羅記,,爆蔥,,Aiko.....不過好彩,,佢地都冇嬲我....真係要多謝,,佢地呀....//

其實......><佢地...真係對我好好,,所以我..琳我吾會咗搞野...出來的;)"相信我la....

-------------

今日,,同咗JO-MA佢地出去.....;]''因為無聊過頭,,其實係因為要買文具...所以就去咗...無印啦...//

今日,,10點幾....約咗Aiko去打千秋.....(**勁無聊囉...//)

今日.....又做咗好多功課,,累死.....//''

2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


今日去咗唱K;)" 呆滯 分類: 未分類

05月14日 ~  星期五  晴 

天氣好,,大家好好,,我都好好好....//''

---------

突然覺得自己好低能,,因為大部份人出去...都係一件開心的野,,

但係今朝仲未出去個陣,,我其實都有琳過...不如吾好出去.....///

但係....我最後都出咗wo....真奇0.0//

--------

今日出咗去做咗無聊GE野,,就係去咗唱K啦....//

唱緊個D人,,有時走音,,有時狂食野.....//

咁,,....7.7......//;)"

哈~!.....我好少唱....^^

....88啦.....//




 

2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


今日超黑仔......//''>< 傷心 分類: 未分類

05月12日~星期三  晴

今日超黑仔,,完先本來覺得超開心的,,但係...直到中午,,就有好多野發生咗.....

第二個小息...我問肥雄..你一陣會吾會落去搵佢地....肥雄答;)吾會落去.....但係最後佢咪又係落咗去...

搞到勁煩.....唉~!@.@好心就吾好煩D F.1啦,,又吾知自己煩.....

點知.....><放學一D都吾開心囉.....!!!...調位真係"令人好討厭...//我明天一定笑吾出.....一定....

平時,,我一定會笑得出.....但係,,我以後都吾會...笑,,......只會好自閉,,一個人~!

----------------

放學時,,好開心.....

因為同JO MA佢地走.....覺得勁開心

但係....肥雄不停跟住我地行....所以佢真係令人覺得好幾討厭呀....//

上咗車,,見到JO MA哭......真係覺得肥雄,,好黑人憎呀....//

--------------

返到...筲箕灣...仲煩...因為要去拎一D女童軍GE野...//

唉.......//今日真係好....灰~!

吾打啦.....下次先打啦~!88