| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| lala....今日悶爆...// |
分類: 未分類 |
05月23日 ~ ! 星期日
今日一早就比人嘈醒咗.....同佢傾咗兩分鐘到....又訓返....//
12點幾又起返身,,
2點食午餐,,
3,4點去洗白白同做功課,,
5點韻人一起出街,,
6點又同佢send msm
7點打blog.....]]''
---------
講真....今日過得好悶囉....
總知,,我就約佢出街la...起碼,,....吾會咁Q悶呀.....
如果,,屋企部電腦吾係壞咗的話,,我都吾會同佢撘線啦.....//
比人吾會就吾好啦....!
''有D人好中意搞大D野.....;)"-3-
---------
琴日...= =''超黑仔...狂比人鄙視...細路都鄙視我
死人頭.....人see我see.....鬼"劇
超傷心囉....
算啦....吾講啦....//
---------
掛念你的;)"人~!.....><
---------
!!!哈.....see你點see.....kai 咗的我..
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| ........奇;)" |
分類: 未分類 |
05月20日 ~ Aiko"生日快樂
係前幾日,,經常都有好多好多GE野發生係我身邊的;)"**而且,,琴日都吾例外.....-3-"
今日....雖然冇野發生,,但係都有d好怪GE感覺.......//
-----------
算啦.....吾講啦//!!!!@@
講d開心GE野先.......
今日比人讚.....^u^
唉......但係上P.E堂個陣,,全部的體能測試";都吾合格,,搞到勁傷心.....嗚..嗚//T3T
放學...個陣又要操,,(死咗....++)
----------
返到屋企,,吾知邊個又打黎.....個電話勁震,,超無奈....
----------
好野,,明天吾曬返,,開心中~^^!!!!
哈哈.....岩岩又有個kai子(姓朱)打黎韻我wow....佢都低能既,,佢問我明天出吾出去wow....
佢竟然叫我明天返崇真囉.....//但係我一d都吾想返囉.....//
佢哀到打#133囉.....><唉...佢仲同我講,,過多陣又會打黎喎,,勁傷囉...吾該.....
吾想理佢,,我琳到啦....//
一陣,,佢打比我...我就同佢講:)"我識你嫁...等佢冇野講先.....$%
佢真係好Q煩.....
----------
Yeah~!....就快8點啦,,開心中....我要玩電腦啦!!!!.....88//
|
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
05月17日~淩晨1:33  |
分類: 未分類 |
05月16日 ~ 星期六 (晴)
今日我超低能,,爆咗D"吾英該比人知GE野.....
搞到單野愈來愈誇張.....我都吾想同人地講嫁,,不過吾知點x又講咗出去囉....
搞到全世界都好憎我....e.g.JO-MA,,羅記,,爆蔥,,Aiko.....不過好彩,,佢地都冇嬲我....真係要多謝,,佢地呀....//
其實......><佢地...真係對我好好,,所以我..琳我吾會咗搞野...出來的;)"相信我la....
-------------
今日,,同咗JO-MA佢地出去.....;]''因為無聊過頭,,其實係因為要買文具...所以就去咗...無印啦...//
今日,,10點幾....約咗Aiko去打千秋.....(**勁無聊囉...//)
今日.....又做咗好多功課,,累死.....//'' |
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
今日去咗唱K;)"  |
分類: 未分類 |
05月14日 ~ 星期五 晴
天氣好,,大家好好,,我都好好好....//''
---------
突然覺得自己好低能,,因為大部份人出去...都係一件開心的野,,
但係今朝仲未出去個陣,,我其實都有琳過...不如吾好出去.....///
但係....我最後都出咗wo....真奇0.0//
--------
今日出咗去做咗無聊GE野,,就係去咗唱K啦....//
唱緊個D人,,有時走音,,有時狂食野.....//
咁,,....7.7......//;)"
哈~!.....我好少唱....^^
....88啦.....//
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
今日超黑仔......//''><  |
分類: 未分類 |
05月12日~星期三 晴
今日超黑仔,,完先本來覺得超開心的,,但係...直到中午,,就有好多野發生咗.....
第二個小息...我問肥雄..你一陣會吾會落去搵佢地....肥雄答;)吾會落去.....但係最後佢咪又係落咗去...
搞到勁煩.....唉~!@.@好心就吾好煩D F.1啦,,又吾知自己煩.....
點知.....><放學一D都吾開心囉.....!!!...調位真係"令人好討厭...//我明天一定笑吾出.....一定....
平時,,我一定會笑得出.....但係,,我以後都吾會...笑,,......只會好自閉,,一個人~!
----------------
放學時,,好開心.....
因為同JO MA佢地走.....覺得勁開心
但係....肥雄不停跟住我地行....所以佢真係令人覺得好幾討厭呀....//
上咗車,,見到JO MA哭......真係覺得肥雄,,好黑人憎呀....//
--------------
返到...筲箕灣...仲煩...因為要去拎一D女童軍GE野...//
唉.......//今日真係好....灰~!
吾打啦.....下次先打啦~!88
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|