回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 5
累積人氣: 3770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 9 日  星期三   時晴時雨


2010-06-09 分類: 未分類

++++++++++++++++

今日的天氣太好了.....

一時好天.....一時落....

唉....lunch比我見到你....

咁鬼恩愛.....立即覺得好羨慕你地囉....(Coby同小牛....)

今日見到Coby.....佢挽住我隻手.....

我竟然無啦啦甩開咗你隻手....**(吾好意思aR...吾想嫁~)

個陣拎住D燒賣...覺得好熱...所以先甩開你隻手咋....吾好誤會~

下次....help 我拎燒賣就吾會甩開你隻手啦.....//

今日....每次見到佢...都會好__監介"(吾知點解)

今日比佢嚇親...."__:p)差d嚇死咗....//

今朝~....比咗d曲奇你地p;)"食....等~食肥你地先....;)"

食肥你地.....(呵呵~....奸笑中)

 

 

 

 

 

 

2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


06月08日~!第3次了.....20:41分 分類: 未分類

今日已經係第三次打blog啦~!

無計啦...太無聊了...//

baby ~!baby one more time....

"雜技+everytime...好好聽...."

就係因為無聊過頭...就打咗3次blog啦!!!....陰公

唉....開始覺得自己以前比人話得多係白痴...就真係白痴...//

哎呀....~~你以前英該係我身邊話多D我;令女...呀媽....///

好懷念5月的日子";呀~!

依家...都各有各忙啦...

係咪.....因為6月要考試,,所以你地都要溫書呀~!

真係好吾中意;p:"呢D既日子"

 

 

**如果....我真係有爆野::我唯有同你地say sorry.....//

SORRY~!

2010-06-08 分類: 未分類

我真係吾知道邊個話;)"

講真<<....我冇出賣過你地"

講真....我上次同佢send MSM個刻..我有同你(aiko)講過嫁...但我絕對無借你地而引開''話題囉(吾好誤會)~!//

我先無某D人咁chep,,借別人而引起話題"...

而且....你地吾信,,可以問羅記"

**信不信由你...(決定)"

-----------------

今日~! 家政堂...要考試!

我做咗朱古?曲奇~

食落都ok,,個樣一般啦"

........你見到我....!....冇反應../.\

今日要....開始溫書啦!~

/____\岩岩食飽咗".....食咗一碟上海粗炒+一件cake+.....

好累...."

好羨慕...."你地可以咁FD''////

咁朝我同aR朗搭地鐵+小巴...係個陣見到你地咁FD"竟然開始有d羨慕aR朗wo....//

>>個刻__好羨慕你地"

-----------------

啊~!....我忘了拎自製GE曲奇啤你地食....**(唉><吾好意思呀...忘了)

唯有下一次啦~!

~SORRY

 

 

 

2010-06-08 分類: 未分類
...........;)"學校的日子,,好難過....無人會明白我的感受....只會.......//(5 happy/__\)
2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


--06月505日 分類: 未分類

夠啦......]]" ~我絕對吾會原諒你地既.....!!!

同你地做朋友,,真係好開心嫁...

但係係最近開始就.....做得好生苦.....我怕會失去...你地.....

我開始吾明....點解係學校你地一定要避開我....咁,,對我好吾公平姐,,點解要咁.......

我吾想...係見到你地個陣...要故意扮開心,,其實一D都吾開心....點解一定要我扮.....

我吾想同你地講 ; 再見....

------------

Aiko: ~認識得你最短....吾好做個平凡的人...啦...!!!....我會好悶的"

Ava: .....掛念你;:;對你掛掛不忘的人"

 Carmen: ....親愛的妹妹"...我知你係對我最好既一個~!......多謝你!!!

Jo ma: ....係一個好易就可以令到身邊的人....**(覺得開心既人)

Lilia: ......係學校,,我真係好介意你點see我嫁~!

小牛: i miss u

Coby: ...哀女,,幾時打比我先.....!!!

 Kimmiy : ....最正常的1個....//