今日放學去咗....溫書//
去咗"藍灣既會所"..溫書....(即係一放學4點幾至9:13分先番到屋企)
其實....係會所溫書,,似講野多過溫習.....**(所以我地下次要分開溫啦....)
-0-....嘻嘻!!!...今日狂比人打個頭....搞到自己開始講野有問題了.....**(最衰都係你...)
夠啦~吾好再叫我做...>kai子妙<,,,我成日笑係因為你...你個低能狂打我個頭....正一係屎x鬼///
嗚嗚..../___\"吾好再打我牙....衰人~
其實.....好想同你地講;)"你地好大口氣//**(算啦,,無人會估到我講咩..."呵呵)
今日同我估計既無錯.....;)"我真係醒
喂...哎~!....差吾到一連串既野都發生曬啦.....//你地仲想我點....
仲有.....一個月咋.....//就要同你地分開啦....**(吾想><)
...........唉~會吾會太遅呢...??
..........同人玩的日子,,,好開心
每次見到你地.....**(都要扮吾識..我吾想再做甲..乙..丙..丁)
吾好再嬲啦.....**(最多你既心意,,我幫你同佢講啦,,吾好再嬲啦...好無,,傻婆")
YO~星期一要考試啦~
大家努力溫書啦....//+油....
**吾好再玩啦....
哈哈__kai子做咩呀....!!!
......><我受夠啦...!!!
你真係好Q衰....牙~
明知古問....;)"去死啦....
pk怪~@@...衰人
你令人覺得好...;)"討厭牙....
雖然....我曾經中意過你....但係....;)"係不知不覺間,,
我已經對你無感覺了....所以你地吾好再拉埋我地...啦...**(吾該,,你地呀~/___\)
咩都....已經係過去式啦....//已成事實了....
係...你教識我....做人要向前望**(吾該曬你了)
thz...
今日有琳過同你走嫁....可惜你要留堂;如果吾係我一定會等待你的:]]"XD
有你的日子....已經足夠了...;)"
thz...
親愛的妹妹;)"你幾時會陪我一起返小學呀...
夠鍾啦~訓教啦....88
o....今日打得好長...**(搞到我都覺得好累了)
放棄啦....對吾住牙...!!!
希望會有人更愛你啦...;)"sorry><...吾想的"
無計啦...本人吾中意讀書呀...
"呵呵.....;)"笑
|