回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 6
累積人氣: 3763
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 14 日  星期一   時晴時雨


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:4個字../ )
2010 年 6 月 12 日  星期六   晴天


令人苦惱" 分類: 未分類

haha.....今晚好得閒~

搵吾到人陪我食宵野.....

點算呀...咁咪得番我地兩個人~

咁咪會好悶囉~

去邊道食呀....??琳吾到呀...

佢(小竹)今日出街....

本來等佢出街的....但係等佢等到訓咗....**(無計啦,,佢做野太慢啦)

算啦...下次會有機會再等的"

所以....今晚就搵人去食宵野了....

但係...//??我約吾約佢好呢....?

似宗....我地__(學校的人)__都係..有距離的.....冇可能做到朋友"

唉....!!早知又何必當初....呢??

但係今朝約咗佢...咁點好呢...??

推咗佢...佢會覺得我好chep的...點算..

搵人陪我出街啦....你地吾好同我講溫書....**算啦,,點溫都係禁..嫁啦~

所以廳話啦...."吾好再溫啦....

陪我玩去玩啦....

無人陪呀...!!!.../___\

吾好溫啦...**無fd做嫁~....係屋企發mo啦

吾好比我發mo啦...

吾好甩開我啦....**出街吧~!

悶到嘔啦....**黎啦~出街...

我真係好愛條街嫁.....

搵人陪我出街吧....**吾該啦

唉....今晚點算呢...??

令人覺得好煩....一陣佢就覆啦....點算"

我要括出去....

6點啦...仲有兩粒鐘...咋~

點樣比交代佢呢...吾通同佢講;)"得我地兩個人去咩.....

怎麼辨....苦惱中....

禁點呢....??

叫佢D fd....**(吾會so,,我)

怎敢說:)"出口....

-.-:]]"令人苦惱

唉......唉.......!!!

點算....//苦惱中....

--------

廳日要番學....

中5&中7畢業禮.....**(好似無中7...吾太清楚)

星期日都要番學...**低能的嗎....

不過...算啦,,可以見到家姐畢業真係難得....**不過...佢已經係第二次畢業了

.........有得同佢同校的日子...總覺得...害怕....

現在無得....同佢同校,,竟然覺得有D失望"

不過都好呀....

同佢同校...日日都要早出街(番學)

依家就吾同啦....中意做咩都ok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12"06"2010 分類: 未分類

有無人會陪我去食宵野.....;**(最中意去...夜晚個陣")

有無人會陪我去玩呀.....;**(最中意玩"野)

有無人會陪我玩人....;**(我 D fd最中意"玩)

有無人會禁得閒罵我.....;**(有,,只得你)

有無人陪我放學.....;**(有,,同fd走)

有無人蝦我.....;**(有,,多的使)

有無人中意我....;**(吾知道")

-------------

 

 

2010-06-12 分類: 未分類

做咩要我答你D禁既問題....??**(點解...要溫書??)

06月11日(琴日")

好開心....&好吾開心....

開心既係....好多人so我;)"...**(thz)

吾開心既係....吾見咗某某人;)"

----------

琴日搬書搬得好累........;

雖然...琴日D書真係好重....;

但係都有人幫我搬....;

所以禮貌上都要同你講:吾該曬....;

琴日係學校上咗mrs sung既最後一堂.....;

個陣mrs sung_&_我仲笑"小葉"....**(無計啦,,太好笑啦!!!);

琴日係班道,,個個都好努力捨野....;

無琳過...佢地可以為咗請miss食雪糕,,以去捨野...;

佢地真係...勁呀....

----------

琴日唯一得一個人吾係到...**(幫手捨野既人係我);

無計啦....我咩都吾想變....;

但係佢地...好想變...]]"XD

我真係咩都吾想變....只要吾變就好了....

嚇死...今日(星期六,,06月12日)我個fd打電話黎同我講;)"今日係李sir上....

唉.....]]''XD陰公啦...我仲要無番....

星期一見到佢咪死....實比佢煩死啦...//

help me....

我吾要呀.....//**(好灰+無奈)

估吾到最後一堂係佢上

----------

好煩呀....星期一要考試啦~!

好悶呀....個個都溫緊書....

吾想做人...做人好累....;)"

不放棄有得同佢講野的日子"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2010 年 6 月 11 日  星期五   晴天


<累> 分類: 未分類

今日放學去咗....溫書//

去咗"藍灣既會所"..溫書....(即係一放學4點幾至9:13分先番到屋企)

其實....係會所溫書,,似講野多過溫習.....**(所以我地下次要分開溫啦....)

-0-....嘻嘻!!!...今日狂比人打個頭....搞到自己開始講野有問題了.....**(最衰都係你...)

夠啦~吾好再叫我做...>kai子妙<,,,我成日笑係因為你...你個低能狂打我個頭....正一係屎x鬼///

嗚嗚..../___\"吾好再打我牙....衰人~

其實.....好想同你地講;)"你地好大口氣//**(算啦,,無人會估到我講咩..."呵呵)

今日同我估計既無錯.....;)"我真係醒

喂...哎~!....差吾到一連串既野都發生曬啦.....//你地仲想我點....

仲有.....一個月咋.....//就要同你地分開啦....**(吾想><)

...........唉~會吾會太遅呢...??

..........同人玩的日子,,,好開心

每次見到你地.....**(都要扮吾識..我吾想再做甲..乙..丙..丁)

吾好再嬲啦.....**(最多你既心意,,我幫你同佢講啦,,吾好再嬲啦...好無,,傻婆")

YO~星期一要考試啦~

大家努力溫書啦....//+油....

**吾好再玩啦....

哈哈__kai子做咩呀....!!!

......><我受夠啦...!!!

你真係好Q衰....牙~

明知古問....;)"去死啦....

pk怪~@@...衰人

你令人覺得好...;)"討厭牙....

雖然....我曾經中意過你....但係....;)"係不知不覺間,,

我已經對你無感覺了....所以你地吾好再拉埋我地...啦...**(吾該,,你地呀~/___\)

咩都....已經係過去式啦....//已成事實了....

係...你教識我....做人要向前望**(吾該曬你了)

thz...

今日有琳過同你走嫁....可惜你要留堂;如果吾係我一定會等待你的:]]"XD

有你的日子....已經足夠了...;)"

thz...

親愛的妹妹;)"你幾時會陪我一起返小學呀...

夠鍾啦~訓教啦....88

o....今日打得好長...**(搞到我都覺得好累了)

放棄啦....對吾住牙...!!!

希望會有人更愛你啦...;)"sorry><...吾想的"

無計啦...本人吾中意讀書呀...

"呵呵.....;)"笑