| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| 2010-07-18 |
分類: 未分類 |
最後悔;p
試過故意對你倍加關心;p
誰知你竟會抗拒我的慰問;p
今日....同阿妹落咗街行,,又去咗食m記~
哈"XD
聽日又要番學喎~
聽日番學....一定又面阻阻....
-3唉...
聽日應該點算好呢....??
唯有...自己拾生///
.......^^今日好開心撞到一個小學同學...
佢仲記得我;
4年,,無見...仲認得我,,真係太奇了=]
SORRY~
我吾知....原來會令你禁吾開心....
以後...吾禁再做;
SORRY~
我都吾知應該可以講咩啦~
我都吾知可以再憑咩;同你地玩番=]
而且都隔咗兩個幾月啦....;
兩個幾月;對我黎講..真係好漫長;
就像...以前...識咗~你禁悠GE時間一樣=]
你+地....;
吾比機會我都好正常;
因為我都吾知可以再...點解釋啦~
都隔咗禁悠啦;
都係隨緣啦=]
我都知;p
你+地,,無可能會原諒我嫁啦=]
所以....以後係學校見到你地,,
我都吾會再叫你+地,,嫁啦~
兩個月前,,
我真係...吾知發生咗D咩what
不過;
我相信..好快GE日子就會比我知道..咩what
所以...依家未清楚;只可以同你+地講一聲:
對吾住...希望你地明白=]
星期2(20/07/2010)...出街;
see 3D...電影;
|
| 哈"XD |
分類: 未分類 |
哈"XD
今 日 係 屋 企 訓 教 +玩 電 腦 ;
本 來 想 出 街 嫁 ;
但 係 無 人 陪 ;
我 D 朋 友 去 曬 旅 行 ;
佢 地 前 日 就 去 咗 了 ;
聽 日 番 ;
得 番 我 一 個 人 係 HK ;
E 個 世 界 ,, 真 係 吾 公 平 ;
留係屋企,,好悶;
吾係食就訓;
很好,,我都仲有1個best fD
係HK陪我過=]
點知,,你地會有咩做呢??
我就有好多野都要做啦;
又要做功課+又要幫我家姐買野;
差吾多;日日都係禁過;
如果;今年有得去下旅行就好啦=]
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 2010-07-16 |
分類: 未分類 |
哈"XD
今日同fD出街(happy)
出咗兩次街....(開心+累)
買咗new鞋(好令+好平49蚊)
今日用咗好多$$...(成70幾蚊)
身邊的人....成日都係到變....心不在焉..
--------------------------------
中意人又吾講出聲;p
往往只想人地幫你講;p
幫你講完;又要罵人;p
好心;做雷劈;p
都吾知...你想點;你玩曬啦;p
禁就嬲咗我;p(陰公;無人可憐下我)
------------------------------
講真;直到依家,,我都吾太清楚....
F.1 D人做咩嬲咗我;
吾太明;
吾多明;
算啦~我太笨啦...(永遠都無可能會知)
-----------------------------
好開心aR=]
7月尾;
同fD會去書展 + see3D電影 + 可能去camp
8月頭;
去唱K + 去食壽司 + 可能有機會去表妹家住
---------------------------
往後的日子;
會點呢....?
好期待....你會再次釆番我;
期待;這日的黎琳....
我願意;等這日的黎琳(16/07/2010 00:02分)
---------------------------
+ 等 待 ; p =]
你 GE 出 現 ; p
去 改 變 我 GE 一 生 =]
|
| #時間係最珍貴既禮物;2]]" |
分類: 未分類 |
今日番學....(吾開心)=]
今日係學校到做功課,,,要做4個Unit(下堂交)=]
今日放咗去食m記,,,再去做功課=]
/3\去咗會所,,,做功課....(不停同fD"傾計)=]
我發現...就算無咗佢,,,我都會...活得開心;p
都有第2個人陪....個個人就係媽打(茵)++
係我心目中...媽打(茵)都係我最重要的朋友=]
就算...無咗佢,,我都會活得自在=]
因為我有你地既支持=]
THZ=]
|
| 吾知係開心定咩啦~! |
分類: 未分類 |
haha...=]我成功啦~今日番學校see,,,我入咗旅遊^^(其實,,,都吾知係開心定...咩啦@@)
不過,,,吾可以同fD"一起讀就有D吾開心啦 +..+
吾知=]我同茵會吾會下年變得吾fD"呢???
到時,,,我同茵咪有距離囉~!@@
到時,,,佢就會慢慢把我忘記...
到個陣時,,,我就會一個人禁過/__\=]
禁...到時點喎?/__\
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 37 | »
|