回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 7
累積人氣: 3772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


2010-07-18 分類: 未分類

最後悔;p

試過故意對你倍加關心;p 

誰知你竟會抗拒我的慰問;p


今日....同阿妹落咗街行,,又去咗食m記~

哈"XD

聽日又要番學喎~

聽日番學....一定又面阻阻....

-3唉...

聽日應該點算好呢....??

唯有...自己拾生///

.......^^今日好開心撞到一個小學同學...

佢仲記得我;

4年,,無見...仲認得我,,真係太奇了=]


SORRY~

我吾知....原來會令你禁吾開心....

以後...吾禁再做;

SORRY~

我都吾知應該可以講咩啦~

我都吾知可以再憑咩;同你地玩番=]

而且都隔咗兩個幾月啦....;

兩個幾月;對我黎講..真係好漫長;

就像...以前...識咗~你禁悠GE時間一樣=]

你+地....;

吾比機會我都好正常;

因為我都吾知可以再...點解釋啦~

都隔咗禁悠啦;

都係隨緣啦=]

我都知;p

你+地,,無可能會原諒我嫁啦=]

所以....以後係學校見到你地,,

我都吾會再叫你+地,,嫁啦~

兩個月前,,

我真係...吾知發生咗D咩what

不過;

我相信..好快GE日子就會比我知道..咩what

所以...依家未清楚;只可以同你+地講一聲:

對吾住...希望你地明白=]


星期2(20/07/2010)...出街;

see 3D...電影;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

2010 年 7 月 17 日  星期六   酷熱


哈"XD 分類: 未分類

  哈"XD

  今 日 係 屋 企 訓 教 +玩 電 腦 ;

  本 來 想 出 街 嫁 ;

  但 係 無 人 陪 ;

  我 D 朋 友 去 曬 旅 行 ;

  佢 地 前 日 就 去 咗 了 ;

  聽 日 番 ;

  得 番 我 一 個 人 係 HK ;

  E 個 世 界 ,, 真 係 吾 公 平 ;

留係屋企,,好悶;

吾係食就訓;

很好,,我都仲有1個best fD

係HK陪我過=]

點知,,你地會有咩做呢??

我就有好多野都要做啦;

又要做功課+又要幫我家姐買野;

差吾多;日日都係禁過;

如果;今年有得去下旅行就好啦=]

 

 

 

 

 

 

 

2010 年 7 月 16 日  星期五   雨天


2010-07-16 分類: 未分類

"XD 

今日同fD出街(happy) 

出咗兩次街....(開心+)

買咗new(好令+好平49)

今日用咗好多$$...(70幾蚊) 

身邊的人....成日都係到變....心不在焉.. 

--------------------------------

中意人又吾講出聲;p

往往只想人地幫你講;p 

幫你講完;又要罵人;p

 好心;做雷劈;p

 都吾知...你想點;你玩曬啦;p

 禁就嬲咗我;p(陰公;無人可憐下我)

 ------------------------------

 講真;直到依家,,我都吾太清楚....

 F.1 D人做咩嬲咗我;

 吾太明;

 吾多明;

 算啦~我太笨啦...(永遠都無可能會知)

 -----------------------------

 好開心aR=]

 7月尾;

 fD會去書展 + see3D電影 + 可能去camp

 8月頭;

 去唱K + 去食壽司 + 可能有機會去表妹家住

 ---------------------------

 往後的日子;

 會點呢....?

 好期待....你會再次釆番我;

 期待;這日的黎琳....

我願意;等這日的黎琳(16/07/2010 00:02) 

---------------------------

       +        ;   p    =]      

        GE              ;    p

                 GE         =]

 

2010 年 7 月 15 日  星期四   酷熱


#時間係最珍貴既禮物;2]]" 分類: 未分類

今日番學....(吾開心)=]

今日係學校到做功課,,,要做4個Unit(下堂交)=]

今日放咗去食m記,,,再去做功課=]

/3\去咗會所,,,做功課....(不停同fD"傾計)=]

我發現...就算無咗佢,,,我都會...活得開心;p

都有第2個人陪....個個人就係媽打(茵)++

係我心目中...媽打(茵)都係我最重要的朋友=]

就算...無咗佢,,我都會活得自在=]

因為我有你地既支持=]

THZ=]

 

 

 

2010 年 7 月 14 日  星期三   酷熱


吾知係開心定咩啦~! 分類: 未分類

haha...=]我成功啦~今日番學校see,,,我入咗旅遊^^(其實,,,都吾知係開心定...咩啦@@)

不過,,,吾可以同fD"一起讀就有D吾開心啦 +..+

吾知=]我同茵會吾會下年變得吾fD"呢???

到時,,,我同茵咪有距離囉~!@@

到時,,,佢就會慢慢把我忘記...

到個陣時,,,我就會一個人禁過/__\=]

禁...到時點喎?/__\