回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 0
累積人氣: 3757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 18 日  星期六   晴天


.....太奇了;] 分類: 未分類

琴日係學校做咗d 低能野;

我只係知道琴日個頭痛咗好悠;

---------------------

琴日放學;我同我兩個FD走...

比人跟...;起初以為佢係行去搭車...點知吾係;

最好笑...就係;個個人重要係我地三個都識既人;

-v-雖然...;我吾知佢做咩要跟住我同我D FD啦;

不過....太奇了;....我相信佢應該係_禁岩得岩橋;經過姐;]

應該係我地三個琳多咗;]

-------------------

之後;我地去咗會所做功課;]

我6:45就搭車走咗=]

 

 

...好中意禁多人一起食lunch㊣ 分類: 未分類

記得前日(星期四)放lunch;

_我同我班D人(7個人)一起去咗KFC食...

係個度傾咗好悠計...(個日好開心)

星期四,,放學個陣行咗去藍灣....之後就同FD"食雪糕..

仲撞到你...

之後同FD"去咗會所做功課;]

之後搭車番屋企途中;呆了...見到"朱君x"

 

 

 

 

 

2010 年 9 月 15 日  星期三   晴天


希望個天會幫我啦...... 分類: 未分類

最後;p

我同阿茵都原諒咗佢;p

算啦~鬼叫我旅遊科係同佢一組咩;p

唉...v_vE+太遲啦~根本就冇可能吾同佢玩;p

------------------  +  ------------------

唯有忍下佢啦;]

只怪當初自己的無知;]

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

嬲死;我真係好吾明白,

點解;科科既老師都禁中意叫我答問題;

因為....D咩~牙!!

今日中文堂個陣;

比miss 叫咗起身背書;

好吾開心,囉.<

搞咗成30分鐘都未背好.囉.<

點解,我會禁嫁;]

背禁悠都仲未識;]

只不過係背...個4巨野;都要背禁悠;

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

聽miss講;聽日會抽人背成個7段野;

好驚有自己,因為吾識,要抄100次;

所以....希望吾會有自己份/.\

希望個天會幫我啦...__...

>u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<->u<

 

 

 

 

 

 

2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


㊣我一定吾會再同番你玩;] 拜拜啦你... 分類: 未分類

ok~囉  v__v我當你係寶;你當我係草;]"

我一定吾會再同番你玩;] 正仆街...

你好Q黑人憎牙**(我好吾中意...同你講野!!)

成日係度扮曬野咁.__.明明同你吾係好熟;

但係.....你偏偏就成日過黎同我搭傘;]

我真係...就黎頂吾順....;同你講野=]

你有口臭就吾好過黎啦;

自己無朋友又走過黎;

放學同你都吾同路又要一起走;

我真係好吾明~點解;我同阿茵走....又關你史囉;

明明我地行藍灣個面;你就行富欣個面都順路個囉;

真係o咀;....都吾知點解自己時運禁高;識咗你嫁=]

簡直要比個(服)字你...

識咗你;簡直係我一生人最吾開心GE史=]

.__.永.__.別.__.啦~

記然;....你都簡咗同佢玩;我都面為其難.....接受啦~!

不過....吾好有下一次啦=] 阿茵..

如果吾係....就以後都吾彩你...

By M☆U

 

 

 

 

 

2010 年 9 月 8 日  星期三   晴天


w.o.w 分類: 未分類

聽日要默書牙;p

但係到E+我都無溫好,,都吾知聽日點算啦;p

v__v今日一定係要溫好悠,,先可以溫完姐;p

今日同馬""玩到瘋曬;

發覺,,今日自己變咗"個傻婆";

今日同佢玩到差吾到...傻咗;

上堂又玩;落堂又玩;拾野個陣又玩;

總之,,今日就玩餐死啦...(琳起都攰死人啦)

-----------

上通識堂個陣;sir幫我地調曬位;

勁好笑囉;坐我前面個個女仔同我曬命囉;

......好好笑囉;搞到我都吾知應吾應該笑-v-

小小野就同我曬命;都吾知點解佢都會中意[_鬆池熊_];

佢同我D fD:__擺明就係係到曬命啦=]

真係奇怪.__.

點解,,會有D禁既人嫁=]

----------

今朝早搭校巴.__.無啦啦搭到喬底個到停咗要落車行囉;

不過...算啦;

都係因為無啦啦有格車蔥燈姐;

無計啦;禁就落咗車行啦=]

不過....我覺得都ok;

不過....如果要日日都禁行就吾太好了=]

----------

...