吾知幾時開始我就變得固執?
8歲的時侯_不肯食蔬菜;
11歲的時候_不想再穿那件不合身的衣服;
13歲的時候_不想再跟父母出街;
16歲的時候_不想再讀書=]
或者年紀會跟固執成比例啦....
我認為...固執就是習慣;
習慣愈多,就會愈固執....
當我地再吾係小朋友時~
就會變得愈固執...v_v
20/08/2010
㊣今日係公佈新學期既分班日子;
▼雖然,,今日我有D肚痛;
不過好彩有我D朋友幫我see姐;
▼如果,,吾係我都吾知讀邊一班牙;
∫如果,,可以的話,,我想同你地講一聲:吾該曬~
▼好開心牙;聽我D朋友講:我地可以一班;
我地可以一起升上中4;
★而且仲係同班....所以好開心★;
☆起碼有人陪我一起食lunch+一起走;
☆不過.__.番學就要行上6樓囉;
☆實行死人牙;v__v
■我琳到時lunch"一定吾會行落G樓姐;
▽吾係既話;實行死人牙;
可以同朋友一班真係好=]
而且,,到時實好開心姐;
好期待~番學既時候.....
入到4D真係好~
吾知下年邊個做班主任呢?
最近好中意.__.
做我以前吾中意做既野;
可能_我真係變咗啦;
你講得好岩;....我真係變咗=]
已經有2個幾月 ~ 無同過1D班既人傾計啦....
或者.__.F3同F1既一起玩;根本就係兩個世界既人=]
本來就應該吾好一起玩...
本來我地就應該._.吾識對方...
我地各自改變了對方既生活;
_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+
2個幾月前;
仲係好朋友既人;
6月1日
竟然一殺那變成.__.陌生人;
點算呀.!!
聽日就係表妹GE生日啦~!
送d咩好呀...??