07月31日
最近....日日都係屋企;
...度煲劇v__v 吾知點解;
依家一D都吾想...行出街;
又吾想用$;
我個人....真係奇怪=]
功課....(都仲有好多未做)

~ 唉v__v ~
琴日拾屋....拾咗好多野;
拾野個陣時__仲拾咗細個玩開既玩具;
拾下拾下-__-就慢慢發現....屋企D野又小咗啦~
其實__我覺得早就應該要拾野嫁啦=]
依家-__-琳番....琴日拾野真係拾得好累;
好彩...最後都有人工..姐=]
琴日....雖然無做功課;但係都起碼有做D野呀=]
今日都要再努力下先得=]
其實0__0我真係好想知道YIP..YIP個個生日會___係邊到搞=]
不過___我知道只要上facebook就會知道的了=]

哈"XD
忘了講;
今日阿妹同家姐出咗去大澳;
祝佢地玩得開心D=]
|