☆逃避真的可以嗎....?
逃避....是對的嗎?
逃避....是錯的嗎?
你........要.......逃避我到幾時...呀??
下....你想點....喎"XD
我真係吾明.....點解你成日....都要逃避我;
逃避我...有好處咩?
-
負心自問....我當你係我既知心好友...;
但係....你竟然只係當我係....洋娃娃...///
拜託你;
吾好再避開我了;
難道.....你一直只當我係你的工具咩?
v__v要番學既日子...吾見你...
你知吾知會令人好擔心你嫁;
別以為....我真係對佢有意思啦;
你琳到太多啦....
我只係...當佢係....普通朋友;咋媽///
吾好以為...我地咩咩先得嫁;
激死我了...
SORRY~呀...=]
其實...我真係好想同你講;
我一閉上眼,,就能看見你的影子....
最近....我都訓吾著;
可能...差吾多已經...兩個月了=]
哈"XD
好中意E一幅圖"=]
★☆知心好友♀♂又能有多少個...
....在我心中....
我都吾知自己有幾多個知心好友 ;
以前;我以為我既知心好友已經出現咗;
可惜...吾係=]不過...我都吾知點解;吾係=]
在我的世界中....
我1早就覺得"我的世界係無1個係我的知心好友=]
算啦~吾講啦....愈講愈煩★☆
放棄了v___v
今日返咗學校....
今日肥肥無返;所以覺得有D悶;
今日放學...同咗阿清走;
同佢傾傾下就覺得佢好易相處;
就係好岩;
原來琴日撞到個個真係佢;
今日我地仲係到傾;p
講番;都覺得幾好笑=]
今日消化咗好多野食"
YUMMY~ ↙
最近都無...做過功課;
都吾知遲D點追...番;
不過...吾想做就係吾想做嫁啦...
無計啦...=___= "
唯有...聽日努力一下啦~
~...88...~