回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 11
累積人氣: 3790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 7 日  星期四   清涼


♀我太容易比人動搖啦__; 分類: 未分類

哈哈.__.

我覺得好好笑囉..;]

我地3個明明就吾中意同佢玩;

點知今日無啦啦放學又同番佢講野囉;

真係覺得可笑....

點解.__.

我地禁用易就比人動搖嫁;]

我真係好想知...

係我地太幼稚牙...,定係太好人呢...???

今日我反覆禁問自己.__.但係都琳吾到點解...

可能我真係太留意人地...

所以人地有小小吾開心..,我都會好在意...;]

或者.__.ED正正係我既性格啦☆

不過關心別人都算係好事牙....

 


2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


*haha..-.- 分類: 未分類

哈.__.聽日又要旅遊小測啦;p

我E+超想食糖囉;p)

今日係星期2.__.係DAY B..

今日好開心個天氣開始轉變..;w

今日既天氣好涼..;好似就黎秋天禁;w

其實.__.今日D天氣已經好冷啦;w

我今日差D冷到死咗;w

好Yeah~~聽日吾洗早會;v

但係要去shool hall...,睇野;v

都吾知係開心定咩啦;v

今日番學差D遲到-v-

就係好險...-v-

(仲有咩要打呢~? 都好似冇啦~ 吾打lin...)

 

 

 

 

 


 

 

2010 年 10 月 4 日  星期一   清涼


→珍惜眼前人..(04/10/10) 愉快 分類: 未分類

今日係星期1牙;p

係10月4日;p 

今日係Day A;p

今日都算ok開心既;p

但係...似終都係有d野未搞清楚;

今日第4堂去咗school hall睇音樂會...;p

超好聽...,聽下聽下就覺得如果我之前都有學小提琴就好啦;p

由10:45至12:05分~係今日之中最輕鬆既時間;p

12:10分~番到課室拎旅遊書...;p

再行去.__.4B班;p

再上堂.__.原先要旅遊小測..,最後都吾使小測;p

係開心之際^^...,但係Miss Wong突然又同我地講應該要珍惜眼前人;p

之後...佢就過番...,點解之前個幾堂佢冇番既事;p

我聽到佢講完之後就覺得好sad啦...T^T

我地個班選修入面有人聽完喊咗出黎...;p

我其實到E+都吾相信Miss Wong講既野;p

可能我屋企未經歷過D禁既事啦...;p

所以我聽完Miss Wong講之後都係有小小呆咗;p

之後上完一堂選修後...;p

就番自己班啦;p

點知今日同以往都係要等成個字先放囉;p

真係覺得讀書化學個D人慘;p

係走廊到見到阿狗經過...;p

就同佢玩咗一陣..;p

之後佢都去咗上堂啦;p

我就入番課室...,做作文啦;p

SO SAD T^T...,今日放學個陣去咗搵Miss Wong...啦;p

因為上次小測吾合格~所以要搵Miss Wong...(再測);p

原先由4:10開始....;p

點知留到5:15先走得囉;] shit...

超失望-,-差吾到7個之中..,得我1個最遲先走得..;p

個陣爆灰....T^T

我吾明點解...,會如到D禁既事;p

放學個陣;p

行去搭車.__.順便去一去OK先;p

點知就見到Aiko啦;]

雖然見到佢冇咩好野;p

但係...,吾知點解見到佢又覺得好開心喎;p

或者...今日聽完Miss Wong講既野啦;p

Miss Wong話要珍惜一切同珍惜眼前人;p

所以我琳當時一定係比Miss Wong感染咗啦;p

今日雖然有d吾係好慣..;p

但係我又覺得so lai yan吾係度..,好悶喎;p

不過.__.冇計啦~佢要去"簿"習都無計啦;p

佢其實同我講過...,佢以後既星期1同4...,都吾會得閒同我一起走;p

所以有d吾開心v__v

 

2010 年 10 月 2 日  星期六   晴天


對你地感到失望...;p 分類: 未分類

哈xd

用咗2個鍾時間做中文作文囉;p

好攰牙...,d手指...(超痛T^T)

11點啦~~

E+...,我想要既野;

冇人比到我-.-

我想有人關心下我..

冇人得閒so我...

SO SAD...

我想快d做完功課..

(冇人幫我v_v)

我想訓教..

(d人就炸我機T^T..仲要係_吾識既)

我想有人陪我睇電影...

(佢地就話;...冇興趣-,-)

我想有人同...我snd sms...

(d人就話吾得閒-.-)

都吾知點解...,我身邊d人係禁嫁;]

奇怪~~

點解..,要禁bo.<

 

冇人得閒...-,- 分類: 未分類

聽日又無得去食壽C啦;

個個都吾得閒...,

聽日我都吾得閒牙...,

v__v吾多開心...