今日係星期1牙;p
係10月4日;p
今日係Day A;p
今日都算ok開心既;p
但係...似終都係有d野未搞清楚;
今日第4堂去咗school hall睇音樂會...;p
超好聽...,聽下聽下就覺得如果我之前都有學小提琴就好啦;p
由10:45至12:05分~係今日之中最輕鬆既時間;p
12:10分~番到課室拎旅遊書...;p
再行去.__.4B班;p
再上堂.__.原先要旅遊小測..,最後都吾使小測;p
係開心之際^^...,但係Miss Wong突然又同我地講應該要珍惜眼前人;p
之後...佢就過番...,點解之前個幾堂佢冇番既事;p
我聽到佢講完之後就覺得好sad啦...T^T
我地個班選修入面有人聽完喊咗出黎...;p
我其實到E+都吾相信Miss Wong講既野;p
可能我屋企未經歷過D禁既事啦...;p
所以我聽完Miss Wong講之後都係有小小呆咗;p
之後上完一堂選修後...;p
就番自己班啦;p
點知今日同以往都係要等成個字先放囉;p
真係覺得讀書化學個D人慘;p
係走廊到見到阿狗經過...;p
就同佢玩咗一陣..;p
之後佢都去咗上堂啦;p
我就入番課室...,做作文啦;p
SO SAD T^T...,今日放學個陣去咗搵Miss Wong...啦;p
因為上次小測吾合格~所以要搵Miss Wong...(再測);p
原先由4:10開始....;p
點知留到5:15先走得囉;] shit...
超失望-,-差吾到7個之中..,得我1個最遲先走得..;p
個陣爆灰....T^T
我吾明點解...,會如到D禁既事;p
放學個陣;p
行去搭車.__.順便去一去OK先;p
點知就見到Aiko啦;]
雖然見到佢冇咩好野;p
但係...,吾知點解見到佢又覺得好開心喎;p
或者...今日聽完Miss Wong講既野啦;p
Miss Wong話要珍惜一切同珍惜眼前人;p
所以我琳當時一定係比Miss Wong感染咗啦;p
今日雖然有d吾係好慣..;p
但係我又覺得so lai yan吾係度..,好悶喎;p
不過.__.冇計啦~佢要去"簿"習都無計啦;p
佢其實同我講過...,佢以後既星期1同4...,都吾會得閒同我一起走;p
所以有d吾開心v__v
|