回憶..."讓人難忘XD..
♥×〣朋友就像天上的雲↗雖然很多◦ °但一個一個便會慢慢消失.....
◤〃我表面很快樂但有誰知我心✿◡
事實上]]"×]]▋你係背著良心!\\/告別我■...,/\
white_dog
暱稱: krystallllll
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SEAN
تHappy♥
遇見您:} 811
211
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 118
今日人氣: 0
累積人氣: 3779
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 22 日  星期五   晴天


關於我的"事 10月14日既野~ 分類: 未分類

01. 今日係幾號: 14th October,2010

02. 性別: F

03. 依家幾多歲: 15碎"(未過生日>m<)

04. 咩星座: 天X座 (吾記得咗點打☆)

05. 幾高: 166CM...掛

06. 單眼皮定雙眼皮: 吾知boT~T

07. 屋企有幾多動物(計埋人): 9個囉=]屋企好多人~呵呵;;

08. 想唔想自己一個人搬出去住: 1D都吾想;;冇$$

09. 最鍾意聽咩歌: JB+SHINee+SJ+YUI+.....既歌(好多-,-)

10 .你有無潔癖: 吾知"

11. 住係邊: 筲箕灣;)某一度~得閒黎淡我啦下=]

12. 有無諗過結婚: 冇._.掛

13. 承上題, 如有咁諗住幾時結婚: 吾知;;

14.會唔會生BB: 吾中意細路囉"xd 屋企有個仲吾舊咩...

15.識得最耐既朋友係邊個: 3分之1人掛=="

16.承上題, 如有識左幾耐: 8年掛~

17.日記網址係咩: Qooza...

18. 有無得罪過人: 有掛"

19.如果有得罪左邊個: ok多"

20.記咩最叻: 人名...(我既強項-,-)

21. 最討厭咩天氣: 潮濕既天氣xd"

22.有無鍾意過人: 有>w<

23. 鍾意男定女: 男人;;

24.支唔支持同性戀: 保持中立;;

25.鐘意你現有嘅朋友嗎: 爆中意囉㊣你信吾信牙=]

26.最討厭的數字: 7.7

27.喜歡邊一類型既男/女性: .....吾知;;

28. 你係唔係乖學生: 一半一半啦"

29.有無見過流星: 冇.__.(想睇++)

30.有無見過彩虹: 有~]細個個陣睇過=]

31.去開邊間超級市場: 好多間==

32.你覺得你係咩既人: 低iQ+低能"(有名比你叫iQ妙同低B妙-,-)

33.有D咩古怪既習慣: .....成日都失眠"

34. 覺得自己尚算正常嗎: 正常.__.既=]

35.現在有冇讀書: 有"

36. 讀緊咩學校: FSS-,-福建中學(小嘟灣;)

37.讀緊咩班: 4DDDDDDDDDDDD

38.咁你個班有幾多人: 30個"....好小人呢~

39.如MSN HANG左你會點:  .....吾知嫁=]

40. 現在有無拍拖: 冇囉"

41.如果有人同你表白, 你想佢直接定間接同你表白: 間接掛;]

42.最怕既動物: 蛇"

43.朋友對你重要嗎: 爆-___-重要;]

44.有無搬過屋: 有-___-掛;]

45. 寧願好凍定好熱:  可吾可以要中間個隻嫁=]

46. 用緊咩色銀包: 7彩...";]

47.會唔會親手整禮物俾朋友: 會;;

48.第一個偶像係邊個: .....好似係古巨嘟"

49.你過得快樂嗎: 一般啦

50.有無打MSN N/A MESSAGE: 吾明..,講咩-,-

51.見到咩人會即刻OFFLINE: 吾會off=]

52.鐘意搭咩交通工具: 地鐵...#haha~陪我搭地鐵啦;]

53. 電視劇值唔值得追: ok啦;;

54.會唔會幫呀媽做家務: 一時時啦=]

55.你係屬於被動定主動既人: 一時時啦;;

56. 有無想過要整容: 冇__+都冇$(哈;;講笑>m<)

57.有無界過手: 冇囉"xd

58. 最想養既動物: 青蛙.__.(講笑-,-)....

 59. 有無兄弟姊妹: 有"__+爆多

60.如果有個你諗都無諗過嘅人同你表白, 你會點: o咗=]

61.屋企有無種花: #冇...

62.想儲多少錢: 我都吾儲$既;;

63.返學會唔會著冷衫: 會"xd 一時時啦;;

63. 現在有無鍾意人: 吾知"

64.點解鍾意佢(地): .....

65.鍾意咗佢幾耐: .....

66. 佢係一個點既人: .......

67. 有冇諗過要表白: 冇囉~都冇中意人;]

68.而家呢一刻想同佢講乜: ......

69.最鍾意咩顏色: 黑+白+灰...

70.用乜牌子手提電話: LG

71.有無去開哪間髮型屋: 有"

72.上咩堂先會訓覺: 悶到嘔電既堂.'

73.搭咩車返學: MTR+小巴

74.同邊個一齊返學: 家姐"(iQ玲)

75.同邊個一齊放學: 吾知"xd -___-日日都吾同;

76.眼唔眼訓: ok啦...

77.有無食早餐習慣: 冇

78. LUNCH同幾多人一齊食: 4個

79.承上題,同邊個: fd

80.有冇宗教信仰: 冇

81.鍾意影相嗎: ok啦=]

82.鍾意合照定獨照: 合照;;

83. 多數幾點沖涼: 11:30p.m

84.食唔食煙: 吾食__+臭死"

85.愛媽多點還是爸多點: 兩個都吾中意=]-v-禁我中意自己多D啦;;

86.比較鐘意咩天氣: 涷既天氣;]

87.同邊個一間房: 同狗...

88.自己張牀有無公仔: 有一兩隻啦;]

89. 屋企有無養竉: 有

90.養咩竉物: 狗仔...

91.有無”寫”日記習慣: 一時時啦...

92.承上題, 寫咗幾耐: 4年掛;;

93. 有無”打”網上日記: 有

94. 承上題,會唔會日日都更新網上日記: 一時時啦;;

95. 請說出寫日記同網上日記有咩分別: ........冇分別=]

96.鐘意人多定人少: 人多掛=]

2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


....原來我還是捨不得__+你;] 分類: 未分類

**過去的日子

像在慢慢放下重擔

但當重擔放下後

又捨不得那種感覺

2010 年 10 月 9 日  星期六   晴天


...上天要我學會感激你... 分類: 未分類

☆日日都過得好funny..

★因為有你地係我身邊..

◇朋友我地黎sms liu~

◆我琳到時實爆開心姐...

▽因為有你地係度........

▼所以就令到我開心咗成年

□因為有你地先會成年禁幸福

■而且你地令我更加吾想面對將來

㊣雖然我吾知道將來會係點...

℅但係我都會珍惜E+有GE野..

¯所以我要感激上天讓我認識了你地

_有你地...令我感到妹日禁幸福...

﹉有你地係度比我覺得妹一日都好Funny

﹍雖然短短一年...

﹋但係我地D關係都好好...

+所以我覺得自己好好彩...

-比我如到你地...

×識到你地簡直係上天賜比我GE禮物一樣

÷以前的我一閉上眼就會便看到一些好吾開心GE野

±但係我相信你地講時間可以沖淡一切...

√結果真係沖淡了一切...

<識咗你地真係學識好多野

>所以....如果以後有機會...我一定會報答你地嫁

=就如從成長中學習....

所以你地別打算拋下我...

≧雖然冇咗aiko...但我至少曾擁有過快樂!

≠雖然你地成日對我說繁事都要看清楚...

∞但係我成日都會好相信一個人...

≒我最大GE缺點就係太易信人....

≡你知道嗎??在你身邊還有我 ..

﹣..我知道在我需要你的時候 ...你總會出現 =]

﹤所以係班上你總是我的救星.<

﹥如果有日你吾番...,我會吾知點...T^T

﹦所以你以後都要記住日日都要番學喎

∼雖然你吾會係我心中的第一位...

∩但係你都會係...第二位...

∪係咪好開心先...>m<

⊥吃了糖的感覺 ....就像初戀~

中意一個人可以不在乎任何事..

中意一個人可以放棄一切

⊿你真的以為你... .

㏒自己好愛他嗎? ....

㏑你最愛的只不過是自己....

∫相愛不能一起

∮不相愛就可以在一起

∵這個世界太吾公平了

∴愛情怎能勉強...

♀不是你愛他

♂他就一定會愛你

⊕我喜歡等著你...

☉你知道嗎??

↑算了吧~你應該不會知道的了=]

↓無奈的是我沒法死心....

←恨人更不用理由;]

 

→原來忙碌 ....可以令你忘記所有

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:吾講比你知 )
2010 年 10 月 8 日  星期五   晴天


...o"xd 分類: 未分類

...

..,

E..

..,=]

.....;..;p