琴日下就5點10去咗see綫人;
我覺得.__.係E套野入面謝霆鋒(細鬼)要死;好慘牙v__v
係套野入面個個D演技都好好;
真係好好see....
我覺得.__.當細鬼一死GE時候真係好慘;
好慘;不過.__.如果係套戲入面佢吾死GE話又吾好see喎=]
不過.__.我覺得細鬼吾可以同阿弟一起真係好慘;
不過.__.雖然E套野好好see;但係鍾舒漫飾演得好差=]
搞到套戲;個一部分吾好see=]
see完戲就去咗行一陣街啦=]
去陪fD買一買筆;
之後....仲撞到好多人...
之後.__.我地又去咗[商務see書]
琴日;....成10點先番屋企....
番到屋企有好多野食;dada買的=]
食得好飽....**
---------------------------
|