今日同堂妹一起番學;
照顧堂細老;
堂細老讀咗fss;
堂妹想揾人陪佢番;
所以就搵咗我啦=]
今日8:00am就出咗街啦;
堂細老番9:00am~12:00an;
8點7到;我地就番到學校了;
9點2到;我就同堂妹出咗學校...行去藍灣個面啦;
點之;好似見到xx;不過無叫佢;佢行得好快;
去到藍灣個陣.....就係到行咗成8個字~
之後__又去咗百佳....行;行下行下就買咗好多野;
之後__又去咗公園坐;._.初頭琳住吹風;-3點之無風吹....v__v我吾開心囉~個公園好多蚊咬人=]
之後__又去咗.....洗手間..沖腳;(好多蚊爛)
之後__又去咗小x灣到行;又買下野禁;(今日用咗好多$呀)
唉-,-
之後11點7;堂妹個fD"打比佢;
我地又行番去..."藍灣"個面啦~
11點11,,我地就番學校接人(堂細老)啦~
點之~~~我地等咗成8個幾字(12點40分)佢都未放......
差吾多12點50分,,佢先放得囉=]
YEAH~! 13點49分番到屋企啦=]
熱死人 ~END~
|