在下向各位排球隊隊員呼籲''反歐行動開始!''

 

 

 

wilson611
暱稱: ●\[[我有我感受,,理得你感受!|]*×
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
愚人節+學介''
期待
2007-03-28
爛GAG''
拜山-0-''
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 2621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


唔想打LU,, 分類: 未分類

       今日,,答的士番學,, 原因: K74開唔到

 番到去C,, THELINER講廢話,,

M,,唔識!"',,   ERS,, 冇睇過(要努力點兒囉'']]),,哈,,

但係趙NINE又走左(同佢既勁敵一齊坐,,祝他們幸福吧),,唉!  我  唔好提LU,,

PE,,冇帶短庫(乜我條腿真係好幼咩,,雖然條庫係短左D姐),, 成堂自由活動

LUNCH,,同屎忽去左食野,,!  番黎,,好努力咁溫左陣ELA..'']] ELA,, 冇人係我旁邊'',,

無無聊聊!,,  放左學去左電腦室'',, 得我自己做!(今次考試一次要再努力D)'',,  跟住去左打波,,

升升下波,,唔小心講左個下體這個詞語,,我的惡夢開始了,, 罰跑!'']] PK,,  跑咪跑,,淆佢?

跟住又要做掌上壓,, 唉,, 陳浩榮同咪肥心好9丫 = ='' 用個波打我,,賤到死!'' 我以後都唔會跟

區國偉練波,, 哼!''  番屋企,, 做ELA過張功作紙!(真係唔識丫,,誰可以教我),, IH做左兩題就冇做..

唉!,, 諗番起乒乓波學介輸得好慘!,, 輸兩分!"'  一諗到呢度又想喊,, 

而家為有尊心咁練好我既排球喇,, SETTER不己做,,   好驚又累到隊波輸左,, 對不起''!"']

呢幾日都好灰,,而且人生又冇目標,,'']]   希望快D搵到,,開始唔想再打日記

                                                                                  戰地記者:STEVEN WILSON報導

            



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


丙組乒乓波學介'']] 分類: 未分類

  P.S 今日係乒乓波學介'']

     今朝未夠7點,,我細佬個鬧鍾己經響左,,嚇死我!'' 我細佬第一次打學介 = ='']] 緊張左D''

跟住搞到我都訓唔着,,8點3起左身!  沖涼,, 跟住就同左丫媽一齊去左天水圍體育館度'']]入到去,,

冇幾耐,,我細佬間學校就打比賽了,, 另外天官同信義又開始打,, 我兩邊睇,, 兩邊既人我都識既''] 哈

我細佬好似對商會'',,  佢地WIN左3比2,, (佢好緊張,,失準''),, 跟住天官有個高佬,, 好驚,, 但係比我

個FD KO左佢,, 但係我仲係好驚,,因為唔知WIN唔WIN到,,。結果信義大抄天官3蛋,, 10點3,,到我打了

我對翁右'']]  慘了,第一鋪我唔識擋佢D垃圾西,,搞到輸左11:4,, 係大抄,,我好記得!"' 跟住第二局,,好彩

我知道佢什麼底子,, 第二局,,到我KO番佢!!''  11:7'' 第三局仲洗講咩,,緊係WIN喇..11:8 2比1''WIN了

過陣時好開心,.,但係謝子聰佢可能緊張,,發揮得唔好,,比人抄2蛋(對面過條友好似唔驚咁,,勁) 第三個,,

陳浚HIM,,''  比人大抄丫,,PK '']]  第四場,,到我打  唉'' !  唔夠佢定,,第一局本身WIN左!'']] 但後面過

幾局比佢WIN番,, 所以輸掉了= = ''  好慘呵''..  過陣時勁灰,, 覺得出線既機會好低,,應該話冇先岩'',.,

跟住MR LAU係咁安慰我,,但係我己經冇反應,,  可以說我這組是咁多個組別之中最強同勁,, 而家係硬破硬

好驚,, 跟住11點3,,又打第二場,,今次既對手我覺得仲強過翁右!''  第一場,, 高佬出來,,謝子聰雖然好勁,,但

係佢都係輸左比個高佬,, 2比1'']] 慘,,  第二場!"' 到我,,  我而家好僧D人用直拍,, 9到死!  哼!''  我輸了''.,

但係輸得好光榮,, 好多人都讚我,!''  跟住丫HIM發揮得好好,, 終於幫我地WIN番一次,, 第四局,,又係到我

.. 真係比我估中!  高佬 = =''  我開始猜波過陣都有D驚,, 但係緊住我記得MR LAU同我講,, 打好D,,平時咁

所以我同佢5 5波,.,  一開始我己經發覺佢唔係我心目中諗咁鬼勁,, 都係一般姐!''  但係佢開波既姿勢好型,,

好想學,,  好多人都睇住我同佢打丫,, 但係唔知點解我一D都唔緊張,, 反而佢仲緊張過我!'' 係咁對秋',,  哈,

好彩我聰明姐,, 矮仔多計就咁解喇,,(但係我都唔係好矮姐)  第一局 11:8'']  第二局!,, 仲打得放左''] D人係

咁拍手掌,, 唔只係我地間學校,,其他學校都有幫我打氣= ='']] 結果我終於幫盧中出番一次氣,, WIN了'']]哈

最後一局,, 謝子聰WIN了,, 2:1  險勝'' ,, 跟住LUNCH MR LAU 請食飯,, 去左M記

跟住2點3打信義 = =''  全部都係我D 朋友,,  打過陣時係咁串大家,,!  佢地人多勢眾'']  係咁串我,, 本來8:1

比人WIN到12:10,, 第二局,, 打得放左,,冇再玩野!  第三局WIN左,, 跟住謝子聰又WIN左!  但係丫HIM唔舒

服,,冇得打第三場丫,, 比左第二個打!'']]   輸了,, 又唔同左喇同型勢,,唉!"'  第四場,,謝子聰又輸了 = ='' 又要

靠我,, 我好大壓力,,全部野都係我度,,  本身比人WIN左局,追番,, 最後一局!'' 我輸左2分,, 咁就冇得出線喇'',,

跟住我就番左屋企LU,, 好慘,, 有D傷心!"'   打左陣機,, 到而家 係咁先 明天見''

                                                                                      戰地記者:STEVEN WILSON 報導 

  



2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


家長日''] 分類: 未分類

    今日,,係我升左上盧幹庭第一次喊,,''  ]]  唉!"'  堅強點也不行'',,

   8點鍾番到去,,熱身---打藍球!!''  跟住就練波,, 練到9點,,我媽子來了'' 上去見老師,,

住級134 == '']]  好過上次喇,,!  但係老師讚我有急才,, 雖然真係有姐,,都唔可以咁講架''

不過好不幸比MS MAK屈左又要入功課.,, PK了!'' 跟住好快傾完,, 又落左去打波,, 點知落到

去唔同哂,,全部走去開波丫,,我都唔知道咩事丫!'']  仲要開40球丫,, 唉!''  我地有(TA皮王,,屎忽

陳裂琪同咪胡國HO),, 點都開唔到,, 我好唔憤氣!''] 唉,, 開左2個鍾1個字(我好記得'') ,,我決定

左唔開喇,, 因為真係開唔到,,= ='' 試過好多次!''  坐左係度,,好想喊!..  跟住丫昌就叫左我過去

同我講左D野,, 我都唔知咩事!''  唉!,,  唔係訓話,,係講下D道理''!..  過陣時我己經喊左出黎,, 不過

忍住左小小!''  原來佢都因為係開失過一球而輸左場波,, 佢希望我地唔好再犯呢D錯失,,所以先咁

樣做!'']]  我而家先知佢(丫昌)而家係一個好教練,, 用心良苦''  之前仲諗佢係一個哀人,, 諗錯左

對不起''] 跟住講完我又番去開,, 終於開到了,, 跟住練左陣波,, 去左M記食野,, 跟住同左小肥去左

老地方度打機,, 我唔會再去過度喇,, 好暈'']  哈'' 打到3點番屋企又打機,, 跟住溫左陣書,,到而家LU

聽日個學介一定要WIN丫,, 我有信心,,HAPPY,, 加油呵''!    明天見,,88

                                                                                   戰地記者:STEVEN WILSON報導



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


一星期又完了'' 分類: 未分類

     一星期又過了,,  我又長大了''!  但係咪向死亡既一大步'']  XDXD''

     今日,,答K74番學'',,  番到去早會,,GOD"'] 好難傾計丫,,  上到去就打鍾'' MU

趙NINE同蕭雞,, 搞GAG,,!!'' 好笑''  跟住M,, 無聊''!  同金毛吹下水咁囉'']  E,,出MAU''

老師唔知,,坐第一個位都咁出貓''我諗都係得我一個先做到!!  ^^"' 無人發現!''但係都係

得93分渣  PK ,,PT堂訓話''! PK,,  人生道理多的是,,我都想聽(今日冇人陪我SMS,,好慘丫)!''

C,, 食分''  跟住食野,,番黎!  又打左陣排球'']  OK 好玩丫!''  跟住IH,, 我開始搞番GAG喇''

金毛調左同我坐!  HAPPY"']    放學,,何心悅同蕭雞去網吧'' KAI的'' 同佢地既關係拉遠了''

疏落!'' ,,  ><'']]   但係紙皮軍團風雨不改,, 都係會出發'']]   3條友仔''.,  成個朗屏搵完''., 先

得幾塊紙皮'',, PK..  不過好開心呵''!   跟住番左去打左陣乒乓波,,  無意中比我發現到女排有

個女仔幾靚,,有點兒似DEBBE''] 哈'',,  看看跟他有沒有緣吧,, 明天,,家長日! 9點見丫,,望老師

不會講我D哀野出來吧,,  後日就學介喇,, 好驚輸,,!  但係今次既陣容好過上次,,誰會來丫,,

幫我打打氣。'']

        小跳步差不多可以開到了,,  加油呵'']]

         乒乓波同排球都希望有好成績喇,, 係咁先囉''!  明天見''再會

                                                                        戰地記者:STEVEN WILSON報導

 



2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


冇打幾日日記'']] 哈 分類: 未分類

   今日,,係星期四了,,!!   真係過得好快(我指時間),, 唔驚唔覺我又同趙NINE坐左一個幾星期']

GOD'']]   有點兒厭倦了!'' 今日7點11先番到學校''!  跟住去左電腦室先搵番我個寶貝---水樽

跟住早讀,,係度做緊功課---GRAMMER BOOK'' 跟住M,, 唉! 悶''  CH  D人又係度搞難GAG'']]

我始終都係唔敢搞,,唔知點解丫,, 跟住小息本來去食野,,但係唔肚餓! 冇食到,, 跟住IS,, 嘩''勁丫

兩堂都係得個坐,, 我成堂係度同人SMS,,  又打咪D歌詞!  金毛又被人弄傷了(心病還需心藥衣'')

會歌---愛得太遲..'']  以後開會都要唱左會歌先'']]  E,, 我又唔記帶我條ERS BOOK喇,., PK

唉!'' 慘爆了!  仲諗住番去抄TIM,, 點知,,  GRAMMER BOOK 又唔識做,,雖然MS MAK肯教我'',,

我都唔好意思喇,,!--    MS MAK真係好靚女,,搞到我都有點兒心動丫,,!  哈(但係我都唔會同佢爭

既),, 好朋友丫嗎!?  跟住同金毛係度係咁唱歌!''] GOD''  大把好歌聽,,!  哈!,, 全部都係代表左

佢既心情,, 旁觀者清---;那個就是我了,, 都叫左佢早D行動表示,, 係要而家先= ='']] 後悔了!哈

跟住又到LUNCH了,, 番黎打左陣排球''

     跟住DT堂,,  一開始,,兩個老師訓話左一陣!  開工了(我而家先知道做組長的痛苦了) ,,GOD''

睇住金毛成日比人鬧,,心都有點兒過意唔去呵!!** ><"] 我都唔想,, 真係唔得閒丫嗎,,

咩炮王又做錯野了,, D尺寸又唔岩!!'' '' 好彩唔關我事,, 跟住C,,落左去睇書'']] 悶到嘔奶''

放學,,去左圖書館(D極品真係極品,,如果我唔係為左D分,,我肯定唔會上去,,PK來的)

跟住就去左鏽屏度同李毅,,丫7,,肥仔月,,金毛,,兩個何俊先生一齊係度再戰江湖'']  結果,,我勝利了'']

   就打學介了,, = ='']]  唔知拎唔拎到冠軍TIM''?  仲約左MS MAK一齊睇我地比賽!'' 望會WIN吧'

                                                                 戰地記者:STEVEN WILSON報導