| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
| 唔想打LU,, |
分類: 未分類 |
今日,,答的士番學,, 原因: K74開唔到
番到去C,, THELINER講廢話,,
M,,唔識!"',, ERS,, 冇睇過(要努力點兒囉'']]),,哈,,
但係趙NINE又走左(同佢既勁敵一齊坐,,祝他們幸福吧),,唉! 我 唔好提LU,,
PE,,冇帶短庫(乜我條腿真係好幼咩,,雖然條庫係短左D姐),, 成堂自由活動
LUNCH,,同屎忽去左食野,,! 番黎,,好努力咁溫左陣ELA..'']] ELA,, 冇人係我旁邊'',,
無無聊聊!,, 放左學去左電腦室'',, 得我自己做!(今次考試一次要再努力D)'',, 跟住去左打波,,
升升下波,,唔小心講左個下體這個詞語,,我的惡夢開始了,, 罰跑!'']] PK,, 跑咪跑,,淆佢?
跟住又要做掌上壓,, 唉,, 陳浩榮同咪肥心好9丫 = ='' 用個波打我,,賤到死!'' 我以後都唔會跟
區國偉練波,, 哼!'' 番屋企,, 做ELA過張功作紙!(真係唔識丫,,誰可以教我),, IH做左兩題就冇做..
唉!,, 諗番起乒乓波學介輸得好慘!,, 輸兩分!"' 一諗到呢度又想喊,,
而家為有尊心咁練好我既排球喇,, SETTER不己做,, 好驚又累到隊波輸左,, 對不起''!"']
呢幾日都好灰,,而且人生又冇目標,,'']] 希望快D搵到,,開始唔想再打日記
戰地記者:STEVEN WILSON報導
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 丙組乒乓波學介'']] |
分類: 未分類 |
P.S 今日係乒乓波學介'']
今朝未夠7點,,我細佬個鬧鍾己經響左,,嚇死我!'' 我細佬第一次打學介 = ='']] 緊張左D''
跟住搞到我都訓唔着,,8點3起左身! 沖涼,, 跟住就同左丫媽一齊去左天水圍體育館度'']]入到去,,
冇幾耐,,我細佬間學校就打比賽了,, 另外天官同信義又開始打,, 我兩邊睇,, 兩邊既人我都識既''] 哈
我細佬好似對商會'',, 佢地WIN左3比2,, (佢好緊張,,失準''),, 跟住天官有個高佬,, 好驚,, 但係比我
個FD KO左佢,, 但係我仲係好驚,,因為唔知WIN唔WIN到,,。結果信義大抄天官3蛋,, 10點3,,到我打了
我對翁右'']] 慘了,第一鋪我唔識擋佢D垃圾西,,搞到輸左11:4,, 係大抄,,我好記得!"' 跟住第二局,,好彩
我知道佢什麼底子,, 第二局,,到我KO番佢!!'' 11:7'' 第三局仲洗講咩,,緊係WIN喇..11:8 2比1''WIN了
過陣時好開心,.,但係謝子聰佢可能緊張,,發揮得唔好,,比人抄2蛋(對面過條友好似唔驚咁,,勁) 第三個,,
陳浚HIM,,'' 比人大抄丫,,PK '']] 第四場,,到我打 唉'' ! 唔夠佢定,,第一局本身WIN左!'']] 但後面過
幾局比佢WIN番,, 所以輸掉了= = '' 好慘呵''.. 過陣時勁灰,, 覺得出線既機會好低,,應該話冇先岩'',.,
跟住MR LAU係咁安慰我,,但係我己經冇反應,, 可以說我這組是咁多個組別之中最強同勁,, 而家係硬破硬
好驚,, 跟住11點3,,又打第二場,,今次既對手我覺得仲強過翁右!'' 第一場,, 高佬出來,,謝子聰雖然好勁,,但
係佢都係輸左比個高佬,, 2比1'']] 慘,, 第二場!"' 到我,, 我而家好僧D人用直拍,, 9到死! 哼!'' 我輸了''.,
但係輸得好光榮,, 好多人都讚我,!'' 跟住丫HIM發揮得好好,, 終於幫我地WIN番一次,, 第四局,,又係到我
.. 真係比我估中! 高佬 = ='' 我開始猜波過陣都有D驚,, 但係緊住我記得MR LAU同我講,, 打好D,,平時咁
所以我同佢5 5波,., 一開始我己經發覺佢唔係我心目中諗咁鬼勁,, 都係一般姐!'' 但係佢開波既姿勢好型,,
好想學,, 好多人都睇住我同佢打丫,, 但係唔知點解我一D都唔緊張,, 反而佢仲緊張過我!'' 係咁對秋',, 哈,
好彩我聰明姐,, 矮仔多計就咁解喇,,(但係我都唔係好矮姐) 第一局 11:8''] 第二局!,, 仲打得放左''] D人係
咁拍手掌,, 唔只係我地間學校,,其他學校都有幫我打氣= ='']] 結果我終於幫盧中出番一次氣,, WIN了'']]哈
最後一局,, 謝子聰WIN了,, 2:1 險勝'' ,, 跟住LUNCH MR LAU 請食飯,, 去左M記
跟住2點3打信義 = ='' 全部都係我D 朋友,, 打過陣時係咁串大家,,! 佢地人多勢眾''] 係咁串我,, 本來8:1
比人WIN到12:10,, 第二局,, 打得放左,,冇再玩野! 第三局WIN左,, 跟住謝子聰又WIN左! 但係丫HIM唔舒
服,,冇得打第三場丫,, 比左第二個打!'']] 輸了,, 又唔同左喇同型勢,,唉!"' 第四場,,謝子聰又輸了 = ='' 又要
靠我,, 我好大壓力,,全部野都係我度,, 本身比人WIN左局,追番,, 最後一局!'' 我輸左2分,, 咁就冇得出線喇'',,
跟住我就番左屋企LU,, 好慘,, 有D傷心!"' 打左陣機,, 到而家 係咁先 明天見''
戰地記者:STEVEN WILSON 報導
|
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 家長日''] |
分類: 未分類 |
今日,,係我升左上盧幹庭第一次喊,,'' ]] 唉!"' 堅強點也不行'',,
8點鍾番到去,,熱身---打藍球!!'' 跟住就練波,, 練到9點,,我媽子來了'' 上去見老師,,
住級134 == '']] 好過上次喇,,! 但係老師讚我有急才,, 雖然真係有姐,,都唔可以咁講架''
不過好不幸比MS MAK屈左又要入功課.,, PK了!'' 跟住好快傾完,, 又落左去打波,, 點知落到
去唔同哂,,全部走去開波丫,,我都唔知道咩事丫!''] 仲要開40球丫,, 唉!'' 我地有(TA皮王,,屎忽
陳裂琪同咪胡國HO),, 點都開唔到,, 我好唔憤氣!''] 唉,, 開左2個鍾1個字(我好記得'') ,,我決定
左唔開喇,, 因為真係開唔到,,= ='' 試過好多次!'' 坐左係度,,好想喊!.. 跟住丫昌就叫左我過去
同我講左D野,, 我都唔知咩事!'' 唉!,, 唔係訓話,,係講下D道理''!.. 過陣時我己經喊左出黎,, 不過
忍住左小小!'' 原來佢都因為係開失過一球而輸左場波,, 佢希望我地唔好再犯呢D錯失,,所以先咁
樣做!'']] 我而家先知佢(丫昌)而家係一個好教練,, 用心良苦'' 之前仲諗佢係一個哀人,, 諗錯左
對不起''] 跟住講完我又番去開,, 終於開到了,, 跟住練左陣波,, 去左M記食野,, 跟住同左小肥去左
老地方度打機,, 我唔會再去過度喇,, 好暈''] 哈'' 打到3點番屋企又打機,, 跟住溫左陣書,,到而家LU
聽日個學介一定要WIN丫,, 我有信心,,HAPPY,, 加油呵''! 明天見,,88
戰地記者:STEVEN WILSON報導 |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
| 一星期又完了'' |
分類: 未分類 |
一星期又過了,, 我又長大了''! 但係咪向死亡既一大步''] XDXD''
今日,,答K74番學'',, 番到去早會,,GOD"'] 好難傾計丫,, 上到去就打鍾'' MU
趙NINE同蕭雞,, 搞GAG,,!!'' 好笑'' 跟住M,, 無聊''! 同金毛吹下水咁囉''] E,,出MAU''
老師唔知,,坐第一個位都咁出貓''我諗都係得我一個先做到!! ^^"' 無人發現!''但係都係
得93分渣 PK ,,PT堂訓話''! PK,, 人生道理多的是,,我都想聽(今日冇人陪我SMS,,好慘丫)!''
C,, 食分'' 跟住食野,,番黎! 又打左陣排球''] OK 好玩丫!'' 跟住IH,, 我開始搞番GAG喇''
金毛調左同我坐! HAPPY"'] 放學,,何心悅同蕭雞去網吧'' KAI的'' 同佢地既關係拉遠了''
疏落!'' ,, ><'']] 但係紙皮軍團風雨不改,, 都係會出發'']] 3條友仔''., 成個朗屏搵完''., 先
得幾塊紙皮'',, PK.. 不過好開心呵''! 跟住番左去打左陣乒乓波,, 無意中比我發現到女排有
個女仔幾靚,,有點兒似DEBBE''] 哈'',, 看看跟他有沒有緣吧,, 明天,,家長日! 9點見丫,,望老師
不會講我D哀野出來吧,, 後日就學介喇,, 好驚輸,,! 但係今次既陣容好過上次,,誰會來丫,,
幫我打打氣。'']
小跳步差不多可以開到了,, 加油呵'']]
乒乓波同排球都希望有好成績喇,, 係咁先囉''! 明天見''再會
戰地記者:STEVEN WILSON報導
|
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
| 冇打幾日日記'']] 哈 |
分類: 未分類 |
今日,,係星期四了,,!! 真係過得好快(我指時間),, 唔驚唔覺我又同趙NINE坐左一個幾星期']
GOD'']] 有點兒厭倦了!'' 今日7點11先番到學校''! 跟住去左電腦室先搵番我個寶貝---水樽
跟住早讀,,係度做緊功課---GRAMMER BOOK'' 跟住M,, 唉! 悶'' CH D人又係度搞難GAG'']]
我始終都係唔敢搞,,唔知點解丫,, 跟住小息本來去食野,,但係唔肚餓! 冇食到,, 跟住IS,, 嘩''勁丫
兩堂都係得個坐,, 我成堂係度同人SMS,, 又打咪D歌詞! 金毛又被人弄傷了(心病還需心藥衣'')
會歌---愛得太遲..''] 以後開會都要唱左會歌先'']] E,, 我又唔記帶我條ERS BOOK喇,., PK
唉!'' 慘爆了! 仲諗住番去抄TIM,, 點知,, GRAMMER BOOK 又唔識做,,雖然MS MAK肯教我'',,
我都唔好意思喇,,!-- MS MAK真係好靚女,,搞到我都有點兒心動丫,,! 哈(但係我都唔會同佢爭
既),, 好朋友丫嗎!? 跟住同金毛係度係咁唱歌!''] GOD'' 大把好歌聽,,! 哈!,, 全部都係代表左
佢既心情,, 旁觀者清---;那個就是我了,, 都叫左佢早D行動表示,, 係要而家先= ='']] 後悔了!哈
跟住又到LUNCH了,, 番黎打左陣排球''
跟住DT堂,, 一開始,,兩個老師訓話左一陣! 開工了(我而家先知道做組長的痛苦了) ,,GOD''
睇住金毛成日比人鬧,,心都有點兒過意唔去呵!!** ><"] 我都唔想,, 真係唔得閒丫嗎,,
咩炮王又做錯野了,, D尺寸又唔岩!!'' '' 好彩唔關我事,, 跟住C,,落左去睇書'']] 悶到嘔奶''
放學,,去左圖書館(D極品真係極品,,如果我唔係為左D分,,我肯定唔會上去,,PK來的)
跟住就去左鏽屏度同李毅,,丫7,,肥仔月,,金毛,,兩個何俊先生一齊係度再戰江湖''] 結果,,我勝利了'']
就打學介了,, = ='']] 唔知拎唔拎到冠軍TIM''? 仲約左MS MAK一齊睇我地比賽!'' 望會WIN吧'
戰地記者:STEVEN WILSON報導 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|