呢排唔知點解冇打過日記住''' 正所謂[貴人多事幹] 新的一年又冇打'''
今次係我係2007年第1次打日記'' 我都知大家好關心我,, 好想睇我打'' 因為
考試,,, 成日溫書'' ,冇時間打日記丫(大家多多見諒)。 不過我遲d都會盡量打番
架喇''.. 既然我咁[[堅持]],,你都唔好阻止我喇'''
新一年個願望就係有望搞多d難GAG喇''.. 我F.1就話同MISS YIP搞
而家想搞都好難''.. 有望大家鼓勵]] 講番今日。
今天的IS''] 真的有點兒難'']] 中文我己經完全地放棄了'' 英文唔知點
解我會識,,, 好無奈]] 跟住放左學就比左何心悅黎左我屋企,,佢係我升左中學之後
第一個黎我屋企既人'']] 哈,,HAPPY'' 跟住1點幾就送左佢走''] 跟住我好努力咁
溫書,,溫到3點幾'' 跟住我就同何心悅決戰''] 勁舞'' 很好玩'
結果,,不出我所料'' 我很勁'' 4:0 大勝他'' 我都唔想講.. 跟住玩到5點幾'''
我睇左陣電視,,食飯!! 7點又要溫書喇'' 一溫溫到而家11點30分''。 我都知大家
好掛住我架喇'',, 得閒留個CM喇'' 聽日D ELA要合格。''
目標: 排球丙組冠軍'']]
BY: STEVEN WILSON賢''] |