在下向各位排球隊隊員呼籲''反歐行動開始!''

 

 

 

wilson611
暱稱: ●\[[我有我感受,,理得你感受!|]*×
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
愚人節+學介''
期待
2007-03-28
爛GAG''
拜山-0-''
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 40
今日人氣: 1
累積人氣: 2620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


派卷既第一日''] 開心 分類: 未分類

      今日,,就係星期一''  也是派卷的第一日!!'']     一番到去'',,,   吹左陣水...集隊

 喇''..   跟住上到去第1堂係CP   MS ZHANG''  好好人..  不過有時唔係好明佢講咩

姐..  跟住好鬼死激氣''  唔識做'' 成個小息都係電腦室,,跟住就E 文''    

   SPEAKING 17/25      OK喇''  唔算太差''   

 跟住就中文''    LISTENING 得14.5/30 

                       作文得37.5渣,.  好廢'''不過都好過F.1了  ,IS 又派卷了'']]

59渣 = =''  廢''     冇乜喇''  LUNCH冇食野.,,,  因為.....唔講(想知問我)

岩岩好打鍾先番到黎渣''  差D遲到,,  跟住M都OK喇  有68分(好過上年好多..上年

得34分'').. HAPPY     跟住IH   又合格''  哈    56.5分丫''(上年得41)''   

   跟住冇乜喇'' '    聽日再打喇''     88

                                                      BY:  STEVEN WILSON



2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


新的一年'']] 新的一天 分類: 未分類

             呢排唔知點解冇打過日記住'''  正所謂[貴人多事幹]   新的一年又冇打'''  

今次係我係2007年第1次打日記''   我都知大家好關心我,, 好想睇我打''  因為

考試,,,  成日溫書'' ,冇時間打日記丫(大家多多見諒)。 不過我遲d都會盡量打番

架喇''..  既然我咁[[堅持]],,你都唔好阻止我喇'''  

             新一年個願望就係有望搞多d難GAG喇''..   我F.1就話同MISS YIP搞

而家想搞都好難''..  有望大家鼓勵]]  講番今日。

            今天的IS'']  真的有點兒難'']]   中文我己經完全地放棄了''  英文唔知點

解我會識,,,  好無奈]]  跟住放左學就比左何心悅黎左我屋企,,佢係我升左中學之後

第一個黎我屋企既人'']]   哈,,HAPPY''   跟住1點幾就送左佢走''] 跟住我好努力咁

溫書,,溫到3點幾''  跟住我就同何心悅決戰'']    勁舞''  很好玩'

結果,,不出我所料''  我很勁''    4:0   大勝他''  我都唔想講..    跟住玩到5點幾'''

我睇左陣電視,,食飯!!   7點又要溫書喇''  一溫溫到而家11點30分''。  我都知大家

好掛住我架喇'',,  得閒留個CM喇''     聽日D ELA要合格。''  

                目標: 排球丙組冠軍'']]                             

                                                               BY: STEVEN WILSON賢'']



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


冇野好寫 分類: 未分類

   今日,   我專登打番一次日記既'' 係因為紀念番一年前既今日'' 我記得一年前既今日''就係

考完試既第一天  好似係得一科英文listening 好開心牙'' 放9點2牙我記得''  跟住成班人一齊

去左鏽屏度打波''  好難忘牙''  因為真係打得好開心' 而且又係我升上f.1之後既第一個考試!

但係,,,而家許試都未考 --'']   唉  講番今日''   CH好不幸地抽中左我出去CHECK,,  平均分

好廢''] 唉!'] 唔好提  跟住IS  我真係好僧MS WONG囉'']]  講完D野其實係我地明'' 佢又要

講多次''  無聊!  好唔鍾意佢!  最哀佢係仲要放遲我地3個字'' 連個BREAK都冇咪 GOD!'' 邊

有人教書教到佢咁死慢架''] 新老師果然係新老師牙'']   係唔同D既。跟住英文堂''  我又不幸

地[[出貓]]了' 哈'']   94分''  真係勁'' 抄都可以抄錯!'' 跟住LUNCH 又係借左小肥錢!!  

佢就唔理我,, 自己去食 - -'']    跟住以為要練排球 就去左牙餅屋企都借左件3同條褲! 點知原

來係唔洗練- -''  玩野嗎?  跟住我好無奈'' DT  唔知點解PERCENT 好似過得好快!!']  覺得

自己好似好勁咁'' 哈!   不過比人話我係度搞GAG-0-'    跟住放左學,, 就同陳武科+小肥去左

樓下打波'']]  跟住又打左陣乒乓球!!  跟住就去左OK 度搵祺 跟住就答車番屋企LU

      希望我地男仔既友誼可以一直長久落去喇'']   哈  88喇



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


黑色星期五'' 黑仔 感動 分類: 未分類

       今日,,  勁黑仔牙''   一番到學校就E喇' '   冇帶過個COMPOSITION''   唉!"   跟

住左眼無喇喇跳下跳下'' ,,  我都估到一定會有野發生架喇' 真係比我講中左''   FP堂之後

,,真係ELSA唔見左銀包''  ELA過陣'' 又冇工作紙[[ IH又係''  冇哂]]   跟住M..  好彩有

38分姐''  岩岩好合格哦'' ]] HAPPY''    LUNCH想食魚柳又叫左[[雞柳]]''   唔想食'' 冇

胃口囉''   跟住去左食雪糕哦''  跟住C''   惡魔降來了''  ELSA話 可能會搜書包''  我唔知放

電話同漫畫係邊''  跟住就是但放左去後面''   跟住3個老師入左黎''  黃可柔,梁廣輝,敦靜琴

SHIT'']]  諗唔到個電話放係邊度''   跟住'' 金毛成為左我地第一個犧牲品'' ]]  壯烈地犧生了''

  跟住''  就何心悅了''   逃不過梁廣輝哦'']]  陳武科雖然避過左,,但係佢幫左CHOCOLATE   

收埋'' 又比梁廣輝捉到''  跟住我都比佢收左電話哦''  仲有比佢搵到D漫畫]] O咀!!''  跟住

好似收左8部電話  5本漫晝.. 跟住放左學之後搵黃可柔..  又比佢扣左3分了'' 甲

埋比佢扣左10分牙''  慘'' 跟住就出左去同牙陳武科佢地一齊打波''   好HAPPY牙

同D咁勁既人打波''  又多波打牙''  真係開心!   跟住入左去打左陣乒乓球!!  

     決定左'' [[打咪呢次學介我就放棄了]]   希望呢個決定係冇錯架喇'' 亦都希望我 

                [[唔會後悔喇]]    打排球''   努力''  要幫盧中學介5連冠。

 



2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


淫得 - -'' 學介第二天 分類: 未分類

    今日,,  一番到去就上MATHS''   無聊到死''    成日都要做數''KAI的''  跟住兩堂C

無聊囉''  睇左兩堂書''   死亡筆記有點無聊呢''    跟住就上AD堂''我唔係度罵個死淫德

都對唔住自己''  佢都on9架''   成日都係到罵人''   罵佢老母咩''   死KAI子''  好僧佢囉''

人地晝晝關佢咩事呢''   有影哀佢自己架'' 我係度用粗口罵佢都算係咁喇'' 係出面''佢比

人打左N年喇''   又唔知自己成個淫樣咁''   淫得佢牙''     我係度打打蔡家橋''  關佢撚事

咩''   又比佢收學生證''  ON仔''  屌佢老母咩''      扣分咪扣分囉''  淆佢底褲牙''  跟住

就去左買M記同鄧SIR佢地' ' 去到球場幫陳武科度野''    唔知佢跳成點呢''  跟住跑800

本來第5,6架'' 但係又比人踩到跌低左牙''  仆街''    屌''  本來可以跑頭3名架'' 比人踩

一踩就冇左LU'    勁失望牙''   希望聽日既千5頭3名喇''    唉!!"'  好黑仔牙!