在下向各位排球隊隊員呼籲''反歐行動開始!''

 

 

 

wilson611
暱稱: ●\[[我有我感受,,理得你感受!|]*×
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
愚人節+學介''
期待
2007-03-28
爛GAG''
拜山-0-''
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 40
今日人氣: 4
累積人氣: 2632
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


學介的第一天 分類: 未分類

     今日,,  專登早d起身牙''   番學''   點知番學過陣,,  肚痛''  番到學校去左次所爆石哦'''     爆左4個字

跟住出度去''   睇下我自己坐邊''  跟住就集隊喇....   CP''    唔識牙'' 有點悶!!''  跟住E..  冇喇喇調位'' 好僧

MS MAK牙''  成日都調''  人地坐得好好地又要調!   屌''  後面係27號''  死得喇''   好彩何心悅係我旁邊姐'''

嚇死''  不過我都係鍾意之前個位多D囉''  又唔可以兩行拍咪一齊'' ,勁賤格囉''   跟住IS堂''   好辛苦先過左

6個未字'' 跟住我就落左去[[LOKA]]度放書''   跟住打鍾就同咪佢地一齊////,, 

   跟住出左學校門口''  佢地話去食飯牙''  如咪買力保健飲''  我就飲左蠻牛''  OK好飲牙''  唔錯!!

跟住就撘的士喇''   跟住勁快去到球場''  去到過陣時有D驚囉''   因為D人個個都好大隻牙''  見個樣好勁''

跟住等左勁耐先到我地跑''   羅如靖跑得都OK牙''  第二(不過成日都周圍望) =-='' KAI的.. 跟住蘇鈴好廢牙''

第二變左第四 -- ''  無奈囉''  過陣時勁驚''  跟住到康喇''    好勁牙佢'' 一接左棒!!  就爆喇''  一爆就過左人LU

佢真係勁''   不過都係追唔到第一牙''  跟住到我''    頭過100米都係我令先''  跟住到左150米過陣就比兩個過,

左喇''   好賤,,  搞到我DUP左一下''   跟住我即刻爆囉''   過枝野真係有用''   幫我爆到''    最尾我都追番做第二

牙''  好開心''   跟住睇成績[[ 4分27秒73]] 好勁牙''  比聯校快左10秒牙''    跟住可以入決賽''不過我相信好難

WIN.. 因為D人真係好勁囉''   有點淆''  跟住就同蘇鈴一齊走LU  平均1分06牙''    好HIGH''   下次目標

 4分20牙'''  一定要做到牙''     唔講LU  加油  88



2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


漫畫'' 分類: 未分類

     今日一番學校'' 就即刻問[[雞毛]]  拿漫畫!!''   咁知點解而家好鍾意睇漫晝牙!  可能係我地班

牽起左[[漫畫熱朝]]牙' ' 所以勁鍾意睇牙''  一來打發時間'  二來又唔洗聽d老師講廢晝''  點知雞毛

冇借漫畫''  勁失望囉,,  不過唔緊要喇''  有何心悅係度''    有死亡筆記睇!!''  不過,,, 我本來覺得唔好睇

架,,  點知愈睇愈high''  唔覺唔覺就覺得勁好睇''   一睇就睇左兩堂lu..   跟住PT堂講兩句野又比老

師罰企''  慘!!  不過我企過陣時都睇到漫晝''  BECAUSE 前面過個係度睇緊'' 哈!!  跟住C 成堂係度

睇漫畫'' 哈''  勁好睇牙''    跟住LUNCH 又跑左去OK食''     跟住食左杯雪糕,,   跟住番到去IH堂

又係度睇  不過睇左一陣老師知到左LU,,  冇得睇牙''  要專心聽書''  上IH堂都唔好玩既''  好想調姐牙

唉!!''  跟住放左學就去左下面打排球  3點打到5點牙!!  好累''   跟住打打下D人又走''  搞到我都冇心情

打LU  番左屋企''    聽日冇野做''  溫書先聽日''  邊度都唔去''    距離學介仲有 一個星期'' 要加油牙

一定要WIN"""      88

 



2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


[[d人好賤格]] 分類: 未分類

    今日,,,  好特別'' 著住PE3 番學..因為要比賽既關係,,  跟住番到學''  無喇喇有個排球係度!!'' 

跟住就同左鄧SIR [[猜波]],,  跟住好熱,, 上度理房開大個風扇!!  跟住C,,  冇帶野,,  M 無聊

跟住小息就落左去LU,, 跟住又撘[[的士]]上左大棠''  跟住上車過陣原來又係過個司機'' 哈..真係

同佢有緣''  跟住上度去.. 勁多人牙''   跟住到我地跑 - -''  有成177人咁多,,  跟住15人一排!

一開跑.. 唔知點解隻腳發唔到力囉..  好後牙''  跟住跑左一陣自開始有力囉''   跟住[[蘇鈴]]跟住

我後面牙''   跟住追到我  同我一齊跑''  跟住跑左1.5公理]]   番黎過陣時''  見到楊坤澧仆低左'' 

我以為佢好小事.,,   同佢講聲加油'' 就走左喇,,我覺得D人勁賤格囉''  係唔係都撞我地..  撞左之

後連SORRY都唔講聲''  好無品囉''    跟住我係6個入面跑得最快過個''  好慘牙.. 都係得33/177

好廢..  仲以為自己好勁牙..  都爆唔到'' 唉!''   跟住蘇鈴就第63  康就122(因為佢比人整到隻腳牙)

好賤格牙.. .  唉!!"'  本來應該有獎架.. .    點知D人原來係咁..  O哂咀''   跟住MR.YU見楊坤澧咁耐

都未番黎.. 就去左搵佢.. 跟住楊坤澧比人扶番黎''    見到佢好慘牙''   ><""     跟住CALL左十字車

黎囉..  跟住我地自己慢慢閒落去''  跟住又見到MR YU 架車''  仲以為佢請我地撘車,,點知係車我地落

去車站度撘巴士站度撘巴士..  我地男仔就冇撘MR YU  自己閒落去''  跟住我地閒度落去D女仔仲係度

等緊車 - -''  無奈''  跟住就撘車番黎朗屏''   班女仔就係千色度落左車LU  都唔知佢地去邊度,, 我地就

去左M記度食野!!''  跟住我地食食下野,,  MR YU 就無喇喇過咪黎.. 我地係度吹緊水架嗎''    阻住我地

跟住佢坐左陣就走左喇,, 跟住我地坐多左陣,, 見個鍾2點9,, 就閒番去學校,, 跟住我番到去過陣己經撘

10喇..  差5分鍾''  跟住 MISS CHOW話我抄人功課,,  都KAI的''  我點會抄人工課咁賤格牙'' 唉

跟住放左學去左[[何心悅]]屋企留下度踢波''    同6號佢地踢得好開心''  跟住就上左去學心悅度打左陣

機就番左屋企LU''  而家好累''   諗起坤就好慘LU  希望佢快D好番喇!!''' 

 



2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


黑仔牙''' 分類: 未分類

     今日,, 一番到學校!''  冇野做囉''  CH!''   爛GAG王又係度搞難GAG牙.. 哈  好好笑牙!! 

不過爛得黎有D無聊囉!!"'   跟住LUNCH  冇野做囉又係,,   唉!!''  番學冇目標,,DT''  好彩

STANLY姐..  SEND左新既一份比佢!  放左學之後...死喇..   有條[[某利]]打電話黎

同我講[[ 呢度係唔係姓譚架]]  跟住我話唔係..佢話[[唔好意思]]打錯囉...  跟住我收番左部電話

就有PREFECT黎喇.. [[ 同學..學生證]]  我o哂咀囉...   好無奈咁比左佢,, 跟住等左陣,佢

叫我落去搵周允青'' 但係開緊會.. 4點半先搵佢囉.. 跟住落去打左陣排球.. 跟住佢同我講唔得閒

又O哂咀,, 叫我聽日 搵佢'' 跟住佢又走左喇. 跟住係咁打排球&乒乓球 ... 唉!! 撘車過陣先發現

自己唔見左個袋''  好黑牙..  希望聽日可以囉番喇同咪唔好比人扣7分牙''



2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


聯校第二日'''' 分類: 未分類

    P.S  [[聯校既第二日]]

     今日,,  唔知點解唔想起身牙,,  動不到!!!'' 跟住就番左去學校同咪撘車番左小西灣!,, 跟住我同陳武科

好想去買野食,, 就問左MR.YU 我地出去過陣時,, 過D領袖身就唔比我地出..  要老師陪同牙!'' 跟住MR YU

幫我地出左去,,話幫佢買D野!'' 跟住就去左百佳度買左零食同咪兩枝力保健,,  不過我唔小心打爆左一枝..

過枝係諗住謂牙科飲架- -''  冇左10蚊!! 慘,,  跟住番去就開始召集喇,,  跟住我地男乙!!''  鄧SIR跑第六牙

跟住我地組D人都好屈機牙..  一開跑就有人帶左出頭喇,, 我就係主車郡!!  跟住我冇氣牙..  好慘!!''  最尾比人

爆左牙,,  我終於學識左咩叫做[[永不放棄]]喇!!  係有成果架''  最尾我憑住[[唔可以令盧中魚]]同咪要[[對得住

自己]]  我飲過枝保力達有用架,..  我最尾100米唔理3721''  我爆哂去!!   我一追追左兩個牙.. .  仲壓線WIN左

佢牙''   好開心牙..  不過只係快0.28秒渣...   差3秒就追到前面過個  早知早D爆喇..  知後林婉華過黎陪我 - -'' 

跟住好多人都讚我勁牙,,  好開心牙   5分23.72秒    學屈我要破 5分09秒!!   跟住LUNCH我冇食野.. 因為

搵唔到位!!''    番到去之後就睇 男,女4X100  好勁牙  我地兩隊小組都拿第一.. HAPPY''  跟住番黎過陣時係車

度訓左陣,,好累牙..  要努力牙我''    目標完成左喇...    下個目標'' [[元朗學屈]] 破千五!!   

聽日打排球,,  加油牙   唔講喇   88喇