今日,,, 好特別'' 著住PE3 番學..因為要比賽既關係,, 跟住番到學'' 無喇喇有個排球係度!!''
跟住就同左鄧SIR [[猜波]],, 跟住好熱,, 上度理房開大個風扇!! 跟住C,, 冇帶野,, M 無聊
跟住小息就落左去LU,, 跟住又撘[[的士]]上左大棠'' 跟住上車過陣原來又係過個司機'' 哈..真係
同佢有緣'' 跟住上度去.. 勁多人牙'' 跟住到我地跑 - -'' 有成177人咁多,, 跟住15人一排!
一開跑.. 唔知點解隻腳發唔到力囉.. 好後牙'' 跟住跑左一陣自開始有力囉'' 跟住[[蘇鈴]]跟住
我後面牙'' 跟住追到我 同我一齊跑'' 跟住跑左1.5公理]] 番黎過陣時'' 見到楊坤澧仆低左''
我以為佢好小事.,, 同佢講聲加油'' 就走左喇,,我覺得D人勁賤格囉'' 係唔係都撞我地.. 撞左之
後連SORRY都唔講聲'' 好無品囉'' 跟住我係6個入面跑得最快過個'' 好慘牙.. 都係得33/177
好廢.. 仲以為自己好勁牙.. 都爆唔到'' 唉!'' 跟住蘇鈴就第63 康就122(因為佢比人整到隻腳牙)
好賤格牙.. . 唉!!"' 本來應該有獎架.. . 點知D人原來係咁.. O哂咀'' 跟住MR.YU見楊坤澧咁耐
都未番黎.. 就去左搵佢.. 跟住楊坤澧比人扶番黎'' 見到佢好慘牙'' ><"" 跟住CALL左十字車
黎囉.. 跟住我地自己慢慢閒落去'' 跟住又見到MR YU 架車'' 仲以為佢請我地撘車,,點知係車我地落
去車站度撘巴士站度撘巴士.. 我地男仔就冇撘MR YU 自己閒落去'' 跟住我地閒度落去D女仔仲係度
等緊車 - -'' 無奈'' 跟住就撘車番黎朗屏'' 班女仔就係千色度落左車LU 都唔知佢地去邊度,, 我地就
去左M記度食野!!'' 跟住我地食食下野,, MR YU 就無喇喇過咪黎.. 我地係度吹緊水架嗎'' 阻住我地
跟住佢坐左陣就走左喇,, 跟住我地坐多左陣,, 見個鍾2點9,, 就閒番去學校,, 跟住我番到去過陣己經撘
10喇.. 差5分鍾'' 跟住 MISS CHOW話我抄人功課,, 都KAI的'' 我點會抄人工課咁賤格牙'' 唉
跟住放左學去左[[何心悅]]屋企留下度踢波'' 同6號佢地踢得好開心'' 跟住就上左去學心悅度打左陣
機就番左屋企LU'' 而家好累'' 諗起坤就好慘LU 希望佢快D好番喇!!'''
|