在下向各位排球隊隊員呼籲''反歐行動開始!''

 

 

 

wilson611
暱稱: ●\[[我有我感受,,理得你感受!|]*×
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
愚人節+學介''
期待
2007-03-28
爛GAG''
拜山-0-''
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 40
今日人氣: 4
累積人氣: 2625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


P.S 聯校 分類: 未分類

  P.S  聯校陸運會   

   今日,, 係聯校既第一日!!''  今朝6點4起身..  又係撘7點過班車!!''  去到朗屏 想去OK度買TIME OUT

不過又係冇哂,,  搞錯..點做野牙!  跟住番到學校, , 就撘車!!  同[[屎忽]]坐哦.. 真好!    去到[[小西灣]]

度食風''  好冬牙   跟住睇左陳武科跑100米,  又屈機]]  跟住就等到食飯,,  好難食 D飯,, 跟住番去

換釘鞋[[熱身]]..   跟住等開跑都有1個鍾!!''  男甲..女甲..男乙..女乙  跟住先到我,, 重要每姐有3場'' 

3X7分鍾  21''  21X3就63,,  最小都等左成粒鍾哦!!''    跟住到我跑,,以為輸緊!!''  一開始得第三

跟住[[康]]無喇喇今日好勁牙,,最尾200米沖..   第三變第一.!!好勁牙..  跟住我爆哂!!  不過追得好貼

跟住最尾過100米我爆哂,,   得到全場的歡呼!''  好開心牙!!''    LKT係咁拍手,, 好開心!!''  跟住陳武科

4X100跑第二,,   慘]]  有望聽日我可以唔洗包尾喇(1500米)..  不說了..  明天見  88

 



2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


[[辛苦]]''... 分類: 未分類

   P.S  聯校前兩天

   今日,, 番學之後!!  就係度聽MR.CHAN 講廢話*無聊*..  跟住落左去買燒賣食''  同咪

買左包M&M上堂食,,  跟住搵左MR YU  話唔去跑步今日.. 跟住中文堂又講野..  打機&食野

之後QUIZ  我有31/40牙,,  好開心牙!!   AD,,  好憎曾祥德''   成日係度串人,, 白痴的!!''

    LUNCH,,去左OK度陪小肥,蕭雞&PKCHIU 去食野,,   跟住番左學校睇方永賢佢地[[踢波]]

聽日鄭展[[踢]]喇..  唔知比人炒幾多呢,, 可?    跟住IH 講制水!!  悶到爆''  勁想調組囉!!'' 

唉!  (愈黎愈唔鍾意佢)..  跟住英文堂,, 同何心悅打機!!'  哈[[又輸左]]   放學,, 去左大球場

練跑..  唉!距離目標仲有好遠!!''  有望可以快D喇再...    聽日唔洗練排球..  唔知去邊度好TIM

   有地方去叫我!!''   聯校[[我黎喇]] 

 

 



2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


2006-11-02 分類: 未分類

      今日唔想打日記牙..  好累牙!![[  SOR]]  遲D先打



2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


s''h[[i]]t 分類: 未分類

     今日,,  一朝早就番左去練跑... 跟住我跑唔到8個圈牙''  個心好痛牙無喇喇...  跟住就玩左

[[更衣室]]度沖涼.. 一次冬過一次!!''  跟住番左上去上堂..岩岩好!! E就係度睇戲,.  我就做功課

跟住中史..個死難GAP王... 成日係度串PKCHIU...   哈!!''  抵死...!  哈,,   跟住PT&FP.. 打機呵

ELA... 冇野做..  LUNCH  以為唔見左個銀包''  跟住同左小肥去了[[津津]]食...  跟住勁早番到

學校牙!!... 搵番個銀包..好彩!!  好HAPPY吖'''  C...PK CHIU都KAIKAI地,,  無聊囉... 放學就

打波...  無喇喇拍左板就比人罰 跳350下..  好累牙..又無得練波..  好僧昌牙...  頂佢..又無聊

區國偉教得仲好...又講得笑!!''  開心始終好D牙...   唔講喇 88

 



2006 年 10 月 31 日  星期二   陰天


無話可說!!'',. 滿足 分類: 未分類

     今日,,一番到學校!'' 就去左loca度放野!,, 跟住就出左去放書包!'' 就拿左份[[每日評論]]!..

出黎做!!''  有牙翟嘉豪幫我作...真係開心哦哦!!'''  跟住c 出左去匯報...'' [[無聊]]形容囉...

跟住m...  有d好簡單!!'' 有d幾難下...不過我都[[識]]! 跟住小息 狂同人sms 同咪打機同牙jack

跟住E'' 同牙JACK打機囉  勁好玩牙...哈!!''  而家覺得SONY ERRISON D機勁好用! 好過3勁多 -- ''

無計.. 自己買左部廢機..但不9的將來''  我都擁有既'''[[我想]]。 跟住PE ..  覺得PE一堂不如一堂囉

無聊又百痴..成日做體能!!''  O哂咀牙..  慘[[相比MR CHIU]] 開心好牙... 好掛住MR CHIU

     跟住LUNCH... 同左機師去食飯 番到黎又同JACK[[開戰]]牙...  好HIGH 不過差D比PREFECT

捉到... 好彩佢以為我趺左部計數機囉...!  哈!  我真聰明牙!''    跟住ELA 又同人SMS 老師都唔知

  跟住放學,,  係學校同何B大戰''  比佢WIN左  慘!  跟住落左左去打左陣乒乓波牙..  炒[[PKCHIU]]

成日以為自己好勁咁..  直板&廢板.. 都WIN左佢塊垃圾板  我塊板都成500幾喇.. 佢得塊4星板!!

哂咩命牙..  D新手先用過D板既!''   跟住番左屋企LU

  聽日打波..  唔係好想打..  冇[[區國偉]]牙!!  慘!   明天見