P.S 聯校陸運會
今日,, 係聯校既第一日!!'' 今朝6點4起身.. 又係撘7點過班車!!'' 去到朗屏 想去OK度買TIME OUT
不過又係冇哂,, 搞錯..點做野牙! 跟住番到學校, , 就撘車!! 同[[屎忽]]坐哦.. 真好! 去到[[小西灣]]
度食風'' 好冬牙 跟住睇左陳武科跑100米, 又屈機]] 跟住就等到食飯,, 好難食 D飯,, 跟住番去
換釘鞋[[熱身]].. 跟住等開跑都有1個鍾!!'' 男甲..女甲..男乙..女乙 跟住先到我,, 重要每姐有3場''
3X7分鍾 21'' 21X3就63,, 最小都等左成粒鍾哦!!'' 跟住到我跑,,以為輸緊!!'' 一開始得第三
跟住[[康]]無喇喇今日好勁牙,,最尾200米沖.. 第三變第一.!!好勁牙.. 跟住我爆哂!! 不過追得好貼
跟住最尾過100米我爆哂,, 得到全場的歡呼!'' 好開心牙!!'' LKT係咁拍手,, 好開心!!'' 跟住陳武科
4X100跑第二,, 慘]] 有望聽日我可以唔洗包尾喇(1500米).. 不說了.. 明天見 88
|