風之日記
瘋狂戰鬥之日記
記述一個中七學生同功課摶鬥的經過,他經已經過了不知幾多個半衰期了。
windandmarti
暱稱: wind
性別: 男
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Below Mean
生日快樂呀!
終於等到今日啦
中秋節
2006-10-01
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 65
今日人氣: 1
累積人氣: 4687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


莫志峰生日快樂!! 分類: 未分類

今日出門口唔記得帶電話...

SHIT........,今晚要出去食飯,竟然無帶電話,PK!!!!!

Physics堂對答案,過得好快,途中問馮sir一條continuous spectum既題目,跟住佢話上堂唔係講左啦咩=.=

如果係d咁易既我仲會問你咩=.=,就算問都唔會係上堂問啦,未樣衰過咩=.=

今日上d堂都過得幾快,話咁快就lunch

去左perfect room食野,因為老莫今日牛一,同佢一齊食蛋糕

(剛好這天是我們重奪118B既日子,難道是天意要比我地同佢慶祝!?)

叫樂仔去PERFECT食蛋糕果時樂仔仲問今日邊個生日,一睇就知呢D係朋友...

放學去左打波,因為除左我地中七之外其他人都要要考試,所以我地統一左基督個籃球場黎打波!!

7點去左打邊爐,果到打邊爐好正呢!!D野食自己拿的,D肥牛一大碟一大碟咁黎,大家唔駛爭,好正呢!!

食飽之後問壽星仔去邊,佢成日話今日佢唔駛比錢唔好問佢=.=

過左生日大一歲架啦,要有D主見同埋比D心機讀書啦~~

跟住去網吧打機

我好似無去過呢,我都唔記得有幾耐無去了!!

行去既途中,壽星仔話要返去著多件3,終於頂唔順啦!?

呢晚真係好冷呢!!

去到玩左陣CS,跟住就返屋企了。

P.S.據說壽星仔今日係青協到做左件NOR事呢。






訪客留言 (返回 windandmarti 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]