由我籌備左三個多月,有成拾天7點起身book場,曬左我幾百分鍾電話通話時間既足球活動終於係今日如常舉行了
對於今次能夠成功舉行呢次既足球比賽,我最想多謝既係~~~~~我自己,因為差唔多所有野都係我做曬=.=
要book到一個場仲要約到廿幾人踢真係一件好難既事........,係得我咁傻仔會咁做.......
其實今日都差d踢唔成,差d比A班放我飛機..........,全靠我既一張西面令到今日既比賽如常進行!
講返今日場波,真係峯迴路轉,係落段緊5比2既時間,我地連入5球,反勝7比5
馮SIR,馬仔同我都入左一球~~
其實我踢前鋒踢成點!?我個人覺得都唔係咁差姐........,點解楊洪華可妁同我講想用呀開換我出黎!?
雖然楊洪華平時講開既野我都唔理佢,但係點解佢會咁講=.=,我真係唔覺得真係咁差喎
我點都好過佢係咪溜波呀....
|