Below Mean,呢個係我第一個sem midterm既寫照....
完全係我意料之內,最緊要唔好比人kill姐....,我唔會比你kill既!!Math100!!
我發覺得又比人呃左,之前d人又話大學生活好舒服....,但係d report 同d 文既d死線就到,我好似仲有4,5份未做-.-
今日馮sir打比我,我都覺得奇怪,做咩佢會打比我!?原來又係搵我返去教d中五physics,之前都同佢講左唔架啦,佢真係無記性-.-
佢問我做咩唔返去幫我,我咪話唔想囉,我話唔想佢又問我做咩唔想呀,有d野大家心照咪得囉...,應該都估到架啦,費事講啦。
跟住問我拿馬仔電話,佢會唔會返去其實唔駛打都估到啦。
|