數一下返學既日子,得返最後10日,我既中學生涯就宣告結束!
我今日早左10分鐘出門口,因為我驚會再遲到....
陳美雯今日帶眼鏡,個樣好好笑呢XDDDDDDD,而且呢個樣比較善良!!
英文堂MITRIX,真係幾好睇呢,不過都唔知有無機會睇完佢,因為已經無時間了.....
PHYSICS堂做左功課,馮SIR無咁西面呢!!
記得馮SIR之前曾經講過唔解釋咩叫西面比佢聽佢就唔比我地上堂講,但係E家我地咪又係成日講XDDD
佢都成日講啦,佢係咪唔記得左自己話過唔比講!?
當日差D比一個多事的女同學壞了我的大事,佢竟然同馮SIR講西面係粗口,西面差點都係PHYSICS堂成為絕響。
幸好,馮SIR最後比我地同化了,亦開始用西面呢個詞彙~~,我簡直居功厥偉!!全靠我教佢昨!!
lunch既時間,kind on聊交打,咁我就成全佢!!好彩最後佢都識收手,唔係既話後果不能想像,發怒中的我我都唔知會什麼的呢!?
我都不知道!!我move佢,並唔係因為我當時真係發緊脾氣,而係佢當時實在太串啦,唔做返d野佢會愈來愈串!!大家同意嗎!?
雖然我既行為有d幼稚=.=
返到屋企玩winning,農歷新年上黎玩下吧!!
|